nou ik heb ook altijd een ruildraad openstaan, maar het komt regelmatig voor dat ik niet elke dag check...dat deed ik in het begin wel, maar toen mijn omgeving het ineens opviel en ze opmerkingen begonnen te plaatsen als...ben je nu weer op dat forum bezig? ben ik het minder gaan doen....mensen die graag een deal maken, maakt het echt niet uit of ze een dagje langer moeten wachten....tenminste, het maakt mij niet uit....
Het enige vervelende dat ik wel eens mee maak is dat ik altijd vraag of men even aangeeft wanneer de game op de post is gedaan en of ze even laten weten of de game goed is aangekomen en dat dit niet gedaan wordt.....maar tot nu toe is alles goed gegaan..
Wat me nu wel opvalt is dat normaal gesproken de titels erg goed gemodereerd werden en 1 persoon een draad opend met *naam*ruilthread...er wordt door iemand anders gereageerd met: oh ik had dit ook en werd dichtgegooid. Dit is bij deze persoon niet gebeurd en meteen zijn er 3 of 4 topics met *blabla's* grote ruildraad....Zeg gewoon wat je aan te bieden hebt en niet meer...
Laatst bewerkt: 31 aug 2004