1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trieste ontwikkeling XBW Bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door lekkerbek312, 31 aug 2004.

1. Hyate2000

Hyate2000 wht a day to say now

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, dat heb ik nu ook met sammetje, hij pm't niet terug:confused:

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    sommige mensen zijn niet dagelijks on-line .. dus moet je soms geduld hebben

3. hutkofer

hutkofer Guest

True, maar als je deals maakt moet je toch wel dagelijks even chekken hoe het ervoor staat....of zeg ik nu iets heel doms..?

4. Hyate2000

Hyate2000 wht a day to say now

Leuk Bevonden:
    0
    nou na week denk ik van ehh.. die pm't nie meer

en ja idd da vin k ook hutkofer, k check bijna elkadag hoe het met mn threads staa(als k dr een open heb staam)

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  5. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    nou ik heb ook altijd een ruildraad openstaan, maar het komt regelmatig voor dat ik niet elke dag check...dat deed ik in het begin wel, maar toen mijn omgeving het ineens opviel en ze opmerkingen begonnen te plaatsen als...ben je nu weer op dat forum bezig? ben ik het minder gaan doen....mensen die graag een deal maken, maakt het echt niet uit of ze een dagje langer moeten wachten....tenminste, het maakt mij niet uit....
    Het enige vervelende dat ik wel eens mee maak is dat ik altijd vraag of men even aangeeft wanneer de game op de post is gedaan en of ze even laten weten of de game goed is aangekomen en dat dit niet gedaan wordt.....maar tot nu toe is alles goed gegaan..

Wat me nu wel opvalt is dat normaal gesproken de titels erg goed gemodereerd werden en 1 persoon een draad opend met *naam*ruilthread...er wordt door iemand anders gereageerd met: oh ik had dit ook en werd dichtgegooid. Dit is bij deze persoon niet gebeurd en meteen zijn er 3 of 4 topics met *blabla's* grote ruildraad....Zeg gewoon wat je aan te bieden hebt en niet meer...

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  6. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ja of je dealt gewoon alleen met mensen die je zeker kunt vertrouwen. Ik heb nu zelfs al gehad dat mensen een game alvast naar mij opsturen als ik hem nog niet op kon sturen en zelfs dat de game al verstuurd zonder dat ik ook nog maar een cent betaalt had. Kijk dat is een goede reputatie en verder vertrouw ik altijd op mijn instinct!

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb ... ik deal zelden ... maar het liefst breng ik de spullen netjes langs .. *ik heb toch een lease bak*

8. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Al mijn deals (ca. 20) hier zijn tot nu toe erg goed gegaan. Zijn echter maar 2 dingen waar ik me lichtelijk aan irriteer:
    1) na een verloting iemand een trial code pm'en en niet een pm'tje terug ontvangen met dankje.
    2) mensen (zijn maar enkelen hoor) die ondanks dat ze kunnen zien dat je alleen nog maar goede deals hebt gesloten, erop staan dat ze eerst het spel of geld ontvangen. Zelfs al heb je een slechte ervaring met ruilen o.i.d., dit werkt van 2 kanten in mijn ogen. ik vind dit wel normaal als iemand net nieuw is hier.

Al met al ben ik erg blij met dit forum omdat dit toch een goede gelegenheid biedt om op een goede manier games te ruilen/(ver)kopen en de meeste mensen hier willen en doen dat ook.

Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  9. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    naja het is toch een beetje een ongeschreven regel dat degene met het minste referenties eerst stuurt? en anders tegelijk.. (als het dicht bij elkaar ligt)

Deel Deze Pagina