1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Triestig nieuws

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door occultux, 13 mei 2003.

1. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 13 mei 2003
  2. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    shit!!! ik hou van metal gear solid (ze bedoelen toch wel mgs3 the patriots) , en nu weet ik niet hoe het zal aflopen want substance was namelijk wel wijs :)

maar toch ik denk niet dat hij exclusive word want mgs 2: substance stond nog best hoog in de chart lijst

3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    best jammer, khoopte dr wel op :\

4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah kut

het gaat e meer om de gta 3
    *hoopt dat MS meer geld uit zijn zakken haalt

5. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt zo langzaamaan ziek van al die gasten die genoegen nemen met 1 vet spel in het jaar.
    Het ene naar het andere vette spel komt niet uit op de xbox, en altijd als je dat leest komt er weer een reactie van: Boeiend we hebben halo 2 toch.
    Volgens mij als er maar 1 spel uitkomt volgend jaar(Halo 2) zijn die gasten ook al tevreden.
    Het is gewoon klote dat die spellen niet uitkomen op de xbox, en dit bewijst als je eerlijk moet zijn maar wwer eens, dat de ps2 eigelijk meer vette spellen heeft als de xbox.
    De xbox heeft alleen weer andere vette toepassingen.

6. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    even wat tonen voor only on xboxgames: halo 2, Project gotham racing 2, deus ex: invisble war,dino crisis 3,fable,sudeki en brute force ok idereen overtuigd dat we niet alleen Halo 2

Deel Deze Pagina