Triple play(internet+telefonie+digitale tv)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ToanToan, 17 nov 2005.

1. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben op het moment op het internet aan het zoeken voor triple play abbonement. een paar aanbieders(versatel, tiscali, wanadoo) hebben het op hun site over internet+ gratis telefonie. zit daar dan ook digitale tv bij?:confused:. want ik heb een beetje rondgekeken. en er staat nergens duidelijk of er digitale tv bij zit. heeft iemand mischien ervaring met triple play abbonementen?

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er is op het moment pas 1 aanbieder van Triple play geloof ik. Versatel. Binnnekort zou KPN het ook aan gaan bieden... Dacht ik dan hoor! :p

3. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    versatel bied voor zover ik weet geen normaal zender pakket, alleen voetbal en big brother

4. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Triple play is voorlopig nog toekomst muziek. Om degelijk tv te kunnen kijken moet je geloof ik minimaal 20 MB connectie voor hebben en daar heb je dan als ik me niet vergis genoeg bandbreedte voor 1 tv. We moeten geloof ik wachten op asdl 2 ofzo.

5. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    UPC biedt zowel digitale TV, Telefonie en internet aan.

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    20 Mbit is ADSL2+. Ze zijn nu bezig om landelijk het ADSL2+ netwerk uit te rollen en langzaamaan verschijnen daar de eerste abbo's voor. Triple play is echter nog zeldzaam.

7. kneyber

kneyber MORE DOTS!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een triple play abbonement van versatel.. een 4 Mbit verbinding met telefonie en televisie. Ze hebben best al wat gewone zenders trouwens. Maar de kwaliteit is nog erg mager... maar ja.. digitale tv van KPN is ook mager.. maar dan anders.

die breedband verbinding is wel vet trouwens.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    In welke zin is de kwaliteit nog mager? Overigens is de connectie van Versatel gewoon 20mbit hoor, als je verder kijkt op de site bij specs zul je dat ook zien. Het lijkt alleen 4 mbit omdat ze dat zo heel groot aangeven telkens. De reden weet ik verder ook niet, lijkt me dat je jezelf op die manier alleen maar in je vingers snijdt.

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ze de 20Mbit niet kunnen garanderen ;)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wanadoo ook niet, maar die heeft het bij hun ADSL 2 aanbieding ook over 20 ipv 4 ;)

11. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
  12. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    dus het is dus beter om te wachten om een triple play abbo te halen?

13. Celius

Celius Guest

Als ik moest kiezen zou ik voor Versatel gaan *)

Deel Deze Pagina