Trophy behaald? Show hem hier!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Fisichella, 11 aug 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan in de meeste nauwelijks 1 medaille halen, laat staan 3. En dan ook nog eens alles binnen een bepaalde tijd. 8)
    Ik wilde eens kijken hoe ver ik van de benodigde tijden af zat, maar is er geen manier om je totale tijd per festival dinges te zien? Moet ik alle tijden van alle races handmatig bij elkaar gaan optellen?

En ik kan de track Wipe Out/Uitgeschakeld niet vinden. :+

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

Zo dagtaak compleet, Dulles record gesmashed :cool:

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :mad:
    Zal helaas niet de laatste keer zijn dat je dat gaat doen. :+

4. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    In het hoofdmenu heb je een venster pitwall waar je races kan starten van mensen die je tijd hebben verbeterd. Hier komen ook alle challenges te staan van mensen die je daadwerkelijk vragen om hun tijd te verbeteren. Voor de pitwall trophy moet je 10 races daarvan winnen.

Dat snapte ik in het begin ook niet. Maar zodra je alle races heb gedaan unlock je extra races.

Nu mijn tijd nog. }:]

5. MilanXS

MilanXS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ha, de Pittwall... blijft lastig! Ik blijf al tijden steken op 5, gezien ik niet zo veel mensen heb met Motorstorm. :'-(

Iemand zin om te helpen!? 8)

(MilanXXL)

Zelf vandaag Thomas Was Alone uitgespeeld, erg tof! Gelijk 100%. Gisteren begonnen, was hooked. :+ 2 uur per dag in de bus doet je Vita goed. :thumbs:

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Thomas was Alone. Iemand met smaak! :D

Eens kijken, wat heb ik de laatste tijd gedaan...
    Battlefield 4 alle SP trophies gehaald. Nu is het wachten op die pistol unlock, en op de 5 bommen die ik moet bezorgen in de MP. Maar dat komt allemaal vanzelf wel.

En ik ben Flower 2 keer aan het spelen. :p Vita en PS4. Misschien dat ik ooit ook nog eens de PS3 versie doe, maar nu nog niet. Het moet wel leuk blijven.

De rarity van de trophies verbaasd me eerlijk gezegd wel. Ze zijn allemaal behoorlijk simpel, en toch hebben maar heel weinig mensen ze. Ach ja.

7. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Yay! Na Knack, Resogun en Lego Marvel Super Heroes nu platinum nummer 4: Tomb Raider. Moet wel zeggen dat ik voor de multiplayer de laatste paar levels geboost heb, anders is t niet te doen XD

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Aww man, ik hoopte dat je kwam zeggen dat het goed te doen was. Daar gaat mijn laatste hoop op een plat. :+

9. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Haha, nah, hij is supermakkelijk. Je kan gewoon in je eentje in een private match punten halen door kistjes naar je basis te brengen. T duurt alleen erg lang, vooral zonder te boosten, dat is het ... :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er is weer hoop! :D

Ik heb een keer in Sega Rally 100 races achter elkaar in mijn eentje gereden voor een achievement, dus dit moet ook wel kunnen. :+ Vooral als ik dit wat meer ga spreiden tov Rally waar ik het allemaal achter elkaar had gedaan. 8)

11. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Haha, zal vast goed komen.
    Tip: De snelste manier is om samen met een vriend in een private match te gaan (map: underground) en elkaar dan precies tegelijk met de grenade launcher kapot te schieten. ;)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog geen seconde van de MP gezien, dus ik ben ergens wel benieuwd wat het eigenlijk precies is. :+
    Zal wel weer standaard dingen in een TR jasje zijn. Domme MP in SP games toch altijd.

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Je hoeft niet alle tijden bij elkaar op te tellen. Wanneer je alle races van een festival hebt gedaan, kan je in het festival select scherm je totale tijd zien van dat festival. Maar je moet wel eerst alle races gedaan hebben, anders krijg je een heel rare tijd te zien. Of bedoel je dit niet?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Yay :p

Geen cross save ofzo, dus gewoon 2 keer gedaan! :cool:
    Ahhh! Ja, ik zat daar eerst al te kijken en ik kreeg inderdaad een tijd te zien die nergens op leek te slaan. Maar ik had nog niet alle races gedaan/unlocked.

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Is Flower een beetje te doen op de Vita? Lijkt me best kut met die motion controls en dan nog op het scherm kijken ook...:confused:

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is het te doen? Ja. Is het op de PS4 fijner? Zeker.
    De motion controls van de Vita hebben minder precisie en het kan inderdaad soms wat vervelend zijn dat je het hele scherm mee moet bewegen, maar ik heb er geen problemen mee gehad. Top game, ik vond het helemaal niet erg dat ik alles 2 keer 'moest' doen.

Als de PS3 nog was aangesloten deed ik het daar nog een 3e keer.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    edit: dubbelpost. blijkbaar.
    Hier neem dan dit crappy flower gifje

Laatst bewerkt: 18 feb 2014
  18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je praat dubbel.:9