1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trophy behaald? Show hem hier!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Fisichella, 11 aug 2012.

  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Das echt een tof spelletje, speelde ik echt veel op mn telefoon!
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nu heb ik zo veel gespeeld, ben ik nog steeds blij als ik tot 3000 kom. :+ Ik ben echt niks beter geworden.
    Ach ja. :p
     
  3. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    PS4 platinum nummer 5: Fifa 14! :D

    [​IMG]
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat je voor zoveel trophies een friend nodig hebt. :p co-op seasons, pro clubs, online season vs een friend. Ik denk dat die me ervan weerhouden om de plat te halen.

    En die waarbij je een highlight/match of the day op wereldklasse moet halen. ffuuu wat is dat kut. :+
     
  5. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Voor een aantal wel, friendly season trophy en dat een 'be a pro' match moet winnen.

    Het meeste moeite had ik inderdaad met die highlight/match trophy. Al is die er nu op staat wel te doen. 55 minuten om 2 keer te scoren. Als je 2 keer hebt gescoord gewoon de bal een beetje rondspelen. Ook die trophy waarvoor je alle skill levels op silver moet halen. 1 van die skills is echt hell. Daar heb ik een tutorial voor opgezocht. Voor de rest stelt het niet zo veel voor hoor ;)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, die skill games heb ik al. :cool:

    Maar ik heb 1 kolossaal probleem; ik kan niet scoren. :+ Volgens mij heb ik de laatste 50 1 op 1 kansen gemist. hopen op rebounds of scoren uit een corner/voorzet dus. :p Echt vreselijk.

    Voor co-op seasons trouwens geen friend nodig?
    Domme friend trophies. ;)
     
  7. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Hmm, kom erachter dat ik er ook nog maar 4 hoef voor de FIFA 14 platinum. Zou dan ook direct mn eerste platinum zijn, ben geen trophy hunter, maar misschien moet ik er maar even voor gaan!
     
  8. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Echt? Doe je goed, ik had echt moeite met die skill waarin je de bal met een lange bal in emmers moet schieten... :{

    Voor 'Best Friends Forever' en 'Teamwork' heb je friends nodig.. Ik wil je wel helpen om ze te halen als je ze wilt.

    Tsja, ik scoor ook niet alles hoor, met mindere spelers komt t vaak wel erg nauw idd.

    Gewoon voor gaan dan! Staat toch leuk en ze zijn goed te doen!
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh man, die skillgame met die emmers... 8) Geen enkele skill voor nodig, alleen maar geluk. Hoe vaak mijn ballen niet wat over de rand van een emmer rolde om daarna 99,99% van de tijd tussen 2 emmers te vallen ipv erin. Grrrr.
     
  10. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Hahaha ja, die was echt verschrikkelijk! Verder zijn alle skillgames echt vrij makkelijk. Maar dat met die emmers was gewoon zwaar random.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die Match Day dinges op wereldklasse... het lukt gewoon niet 8) Ik kan niet scoren. Ik snap er niks van.

    En de scheids is partijdig. :+ Ik mag onderuit getrapt worden in het strafschopgebied, maar als ik iemand van Manchester te lang aankijk krijg ik een vrije trap tegen.

    Best Friends Forever is gewoon tegen elkaar spelen totdat het seizoen voorbij is? Geen skill voor nodig, ik mag alles in principe verliezen. Maar die van Teamwork moet je ook nog echt voor winnen? Dat is wat lastiger. :+
     
  12. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Schiet je over? Naast? Op de keeper? Of elke keer wat anders? Ik had vaak da tik op de keeper schoot wat eigenlijk inhoudt dat ik net niet hard genoeg schoot...
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Op de keeper vooral. Ik bedoel, ik weet al die mogelijkheden soms binnen 2 minuten te combineren maar de laatste tijd is het altijd op de keeper.

    Iets harder schieten dus. Verder nog met R1 (of L2 :p)? of gewoon knallen maar zonder poespas?
     
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ja, en probeer gewoon duidelijk een hoek te kiezen. Geen R1 of andere triggers, dat maakt de moeilijkheidsgraad alleen maar hoger. Je kan hooguit een stift proberen als de keeper te ver voor zijn doel staat.

    O, en zorg er vooral voor dat je niet meer in de sprint zit als je gaat schieten, dat is misschien nog wel het belangrijkst!
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jeejj, mijn eerste goal gelijk. :+

    Nu nog die 2e. En de nul houden. Maar ik kan weer scoren, haha 8)
     
  16. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Niiice! You can do it. En na de 2-0 gewoon lekker de bal rondspelen ;)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    First try :cool:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    fuck you, lulhannes! :+

    Na bloed zweet en tranen heb ik em ook. Damn. Waarom was dit zo een zware bevalling 8)
    [​IMG]
    [yt]FfI1ovVfEn4[/yt]

    Te vroeg de 2e goal gescoord, ik werd nerveus en creëerde niks meer. :+

    Hm nu die friend trophies nog. Domme Pro clubs. Online season vind ik het niet erg om van een van jullie te verliezen, maar bij teamwork moet ik ook nog daadwerkelijk presteren. :p
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je krijgt die drop in match trophy direct bij de start van de wedstrijd. Ik ben nu ook bezig met wat resterende trophies voor FIFA halen. :)
    Nu die match challenge of the day on world class.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Neenee, niet dropped in. Die heb ik al. Teamwork bedoel ik.
     

Deel Deze Pagina