Ehhhm, er zijn wel een aantal moeilijke.
1 daarvan is dat je je 25 'optional thieving challenges' moet volbrengen. Dit zijn dingen als alle loot vinden in een missie, undetected blijven in een missie of bijvoorbeeld 8 headshots maken in een missie. Hier moet je dus echt op letten wil je die snel halen. Opzich is ie nog wel te doen.
Eentje die je nooit gaat halen zonder YouTube is om alle geheime plekjes te vinden. Deze zitten daadwerkelijk overal verstopt. Het gaat om 73 plekken waarvan je minimaal de helft op het eerst oog niet ziet. Niet dat hier altijd belangrijke dingen liggen, soms ligt er ook gewoon een muntje en een ketting, goed voor 20 gold XD...
Deze kan je ook als moeilijk ervaren: Finish the game with a custom difficulty of 700 points or more. Je moet dus zelf een moeilijkheidsgraad instellen door het jezelf moeilijk te maken (duurdere resources, geen damage mogen ontvangen, niet gezien mogen worden, zelf niemand aanraken, dat soort dingen). Deze had ik echter als laatst gehaald terwijl ik alle missie's al 2 keer had gedaan (en het blijft leuk! In tegenstelling tot Knack) dus ik deed er maar een uur of 5,6 over om de game op deze manier uit te spelen.
In totaal heb ik zo'n 45 uur in de game gestopt.
Die ultra rares zijn echt lastig ja. En dan heb je er eindelijk 1, is ie de volgende week niet meer ultra rare XD
Laatst bewerkt: 21 mrt 2014