Nee, dit is Sony waar we het over hebben. Waar het idee van Trophies pas in 2008 kwam, wat dus in dit soort dingen te merken is. Je synced trophies door ze te bekijken op het apparaat waar ze je op behaald hebt.
Nogal. Maar het is niet anders. Maar jij hebt dus sinds je de Vita hebt nog nooit je trophies bekeken? Doe ik altijd direct als er een tevoorschijn popt waarvan ik niet wat het is.
Nja ik kan dat bij de meeste games wel afleiden van de naam zelf Maargoed: net maar eens even naar mijn trofeeën gekeken Syncen met die site zal nog wel even duren
Wel zonde dat ze er zo laat mee zijn begonnen. Het hele idee van Trophies verdelen in moeiljikheidsgraden is nl wel erg tof gedaan. Mijn profiel psnprofiles.com/Kevf_NL
Je kunt een update forceren door rechtsboven op je naam te klikken en dan op Update Profile. Hey, je hebt dezelfde avatar als Peter. Je bedoelt onderverdeelt in brons/zilver/goud? Helaas is het niet altijd eerlijk toegewezen; krijg je maar brons voor iets moeilijks. Nee, het leukste vind ik de Platinum. 1000/1000 (G) is wel leuk en aardig, maar die platinum zorgt voor net dat beetje extra erkenning. Ook leuk natuurlijk dat de plat los staat van de DLC, dus je wordt niet 'buitengesloten' van 100% zodra er DLC uitkomt (zoals het wel een beetje is bij de 360) Netjes trouwens; je hebt meer Ultra Rare trophies dan mij.
dat vermoeden had ik al. Maar goed een rare hoeft niet heel veel te zeggen, is tov de hele community dus vreemde/exotische spellen spelen helpt ws ook wel.
Het is me wat. Ja, Trueachievements doet dat wat beter met een hele formule om te berekenen hoe moeilijk een achievement is. Maar goed, Wipeout is niet een exotisch spel. Dus niet bescheiden zijn; je hebt het gewoon goed gedaan!
Ok, overtref dit maar eens! De platinum voor Wonderbook: Book of Spells. Handtekeningen kunnen via PM aangevraagd worden.