1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trophy behaald? Show hem hier!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Fisichella, 11 aug 2012.

  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ok afwachten dus. Ben ook wel benieuwd naar wat de criteria zijn van die ranking. Acrillic heeft meer trophies en een hoger sterrenaantal, maar mijn completion percentage is hoger. Kan je mooi zien wat doorslaggevend is :)

    Edit: en als ik die van jou zo zie dan zijn platinums niet heel belangrijk, want jij hebt er 5 maar staat toch 800 plaatsen onder Acrillic die er maar 1 heeft.

    Edit 2: Dit dus

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Netjes hoor die completion ;). Bij mij is die ook aardig naar beneden geschoten sinds PS+ :+.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Platinums zijn wel belangrijk, maar niet doorslaggevend. Iedere trophy (brons, zilver, gold, plat) is een bepaald aantal punten waard. Zilver natuurlijk meer dan brons etc. Kun jij wel een paar plats meer hebben, maar als iemand anders 800 trophies meer heeft dan jou maakt dat niet veel meer uit. :+
     
  4. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Haha, nee dit rankingsysteem past niet echt bij mij :+ Ben idd meer van de completion. Als ik een game koop, probeer ik er alles aan te doen om hem platinum te krijgen en soms lukt dat en als het niet lukt, blijf ik meestal steken rond de 70%. Ik koop niet zoveel games en hierdoor wordt ik min of meer ook wel gedwongen om zo te spelen. Jammer dat er nog een paar games in staan die ik maar 1x gespeeld heb. Anders was het nog hoger.
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Met PS+ heb ik best veel games 5 minuten gespeeld en 1 trophy gehaald en daarna nooit meer verder gespeeld.
     
  6. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja, opzich wel jammer dat er niet een optie in zit om games te verwijderen uit je trophy list. Virtua Tennis is nog het mooiste voorbeeld. Game is van mijn broertje en had hem geleend. Kreeg ik bij het opstarten de melding dat ik geen trophies kan halen, omdat de game al door iemand anders was gebruikt. Maar die staat nu dus wel steeds in mijn lijst.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Tekken Revolution completed :).

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Aww, Love me some Tekken is al niet meer Ultra Rare. :+ Niet dat dat verrassend is, maar toch. Het was leuk om een trophy te hebben wat maar 0.19% van de mensen had. :p

    Ben zelf druk bezig met SotC.
    [​IMG]

    Ach, kan het net zo goed hier vragen; ik kwam net een salamander tegen. Dat beest was grof tegen me dus uiteraard ik doodde hem. Maar zijn staart bleef achter en kon ik oppakken. Heeft dat nut?
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    The Last of Us uitgespeeld, morgen maar meteen verder met new game + :+.

    [​IMG]
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Blur gekocht vandaag, had erg zin om een arcade racer te spelen :+.

    [​IMG]

    Heeft er hier iemand Blur voor de PS3?
    Zitten een aantal trophies in waarvoor je friends nodig heb die het ook spelen.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2013
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Journey:
    [​IMG]

    Oftewel; game op 95%, en die laatste 5% haal ik over een week. ('Speel de game na eerst een week niet meer gespeeld te hebben')
    [​IMG]

    (Ik kan de afzonderlijke trophies wel posten, maar ja... dit komt op hetzelfde neer :+)

    Jammer dat sommige trophies wat gebaseerd zijn op geluk, maar uiteindelijk wel een leuke set om te halen.
     
  12. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Mijn snelste platinum (zaterdag gekocht):

    Ben 10 Galactic Racing

    [​IMG]

    Echt moeilijk was het dus niet, maar toch wel een leuk spel. Wist niet van het bestaan af, maar zag het toevallig in de Play It store en had nog een tegoedbon dus dat kwam mooi uit :)
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Even een dubbelpost. Platinum behaald bij Assassins Creed 3 Liberation:

    [​IMG]

    Beter laat dan nooit :+ Wist ook niet dat je een sequence opnieuw kon spelen. Kwam ik vorige week pas achter.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Daar was ik ook aan begonnen, maar om de een of andere reden een 'pauze' ingelast. Sommige trophies duurden me wat te lang. :p
    Ben wel van plan om terug te gaan en het af te ronden.
     
  15. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Die pauze duurde bij mij bijna een jaar. Eigenlijk had ik al gewoon opgegeven. Die trophy van de completist in de multiplayer mode is vast zo'n lange trophy waar je op doelt. Slaat eigenlijk nergens op wat je daarvoor moet doen, maar heb het toch maar gedaan omdat ik het moeilijke werk voor de platinum al gedaan had.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die inderdaad, maar ik irriteerde me meer aan trophies zoals die waar je als de dame op het dak een x aantal mensen moet vermoorden. Heel erg traag lopen, geen mogelijkheden om te klimmen en dus niet 'on the fly' kunnen wisselen van kleding zorgde voor wat irritatie.
    Zo moeilijk zal ie in principe helemaal niet zijn, maar op dat moment had ik er even genoeg van, en van alle trophies die daarop leken. :+
     
  17. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Die trophy vond ik dan nog wel wat uitdaging hebben, omdat je wel naar vijanden moet zoeken. Maar de game zit wel vol met bugs. Bij die trophy die jij noemt was ook zo. Heb ze uiteindelijk vermoord op een balkon i.p.v. daken. Daken telde niet mee :confused:

    Die ninja trophy waar je 15 soldaten vanuit een boom moet vermoorden werkte ook voor geen meter. Blijkt dat je er 15 moet vermoorden zonder te reizen en volgens mij nog op rij ook. Maar na de 8ste oprij kreeg ik de trophy.

    Bij de 100% synchronisatie heb je in de eerste memory van sequence 9 de opdracht om de wachter 1 minuut op afstand te houden. Maar als dat niet lukt, moet je de hele herinnering opnieuw spelen i.p.v. vanaf het laatste controle punt.

    En zo zijn er wel meer dingen geweest. Klinkt heel negatief nu maar dit is wel één van de beste titels op de Vita imo. Ben ook wel blij met deze platinum, zeker als blijkt dat er nog geen 10% van de gamebezitters de platinum hebben :)
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Die trophy van de MP was voor mij echt geen enkel probleem. Gewoon grinden, tussen tv reclames ofzo haha. Heb daarna eigenlijk ook een soort van pauze, nog steeds niet verder aan gegaan maar nog steeds wel een x van plan.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Klopt. Als ik al mijn 'ergernissen' zou opsommen over de game zou het lijken alsof ik het echt haat. Dat is niet zo. Maar er is zeker genoeg wat ze kunnen en moeten verbeteren voor de sequel die toch nooit komt. :p
    Deze moet ik nog:
    [​IMG]

    flink wat.
     
  20. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    De moeilijkste trophy heb je zo te zien al, dat was die van de 100% synchronisatie imo. Moet wel lukken dit rijtje toch? Valt wel op dat je die trophies van het verzamelen van dingen allemaal nog moet, vind dat altijd wel leuk. Als het dan even niet lukt in de game zelf ga ik altijd die collectables zoeken. Doe ik ook altijd met andere games.

    En die multiplayer trophy is ook geen probleem, maar als je erbij nadenkt wat je eigenlijk aan het doen bent, slaat het nergens op die grind. Paar uur lang een beetje obsessief op je touchpad drukken, steeds dezelfde combinatie. Als je dit aan een niet-gamer vertelt, verklaart ie je voor gek.
     

Deel Deze Pagina