1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trophy behaald? Show hem hier!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Fisichella, 11 aug 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    In veel games vind ik dat verzamelen ook wel leuk. Vlaggen in AC1, veren in AC...Brotherhood. Maar hier had ik er nooit echt zin in. Ik zal van alles wel wat hebben, maar door oa dat constante gedoe van het switchen van outfit, wat alleen op bepaalde locaties kan, had ik er nooit echt zin in. :p

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Zat even te kijken of je alle kleedkamers al had gekocht, maar die trophy heb je al zo te zien dus daar ligt het niet aan :+ Ik heb vooral het sluipmoordenaarspak aan gehad. Kan bijna bij alle verzamel dingen worden gebruikt.

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Human Shields vind ik echt een bagger trophie, geprobeerd om hem ff snel te halen, maar constant als je dood ging wordt die kills weer gereset naar 0.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hoe plaats je zo'n plaatje van een trophy?:confused:

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Plaatje gewoon gegoogled en url gekopieerd en hier geupload met img tags.

Als je zo'n list van Dulle bedoelt, weet ik ook niet.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    PSNProfiles.com. Daar kun je ook gewoon de full res trophy plaatjes krijgen. Geen Google voor nodig. :p

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yes, mijn eerste Vita Platinum; Persona 4 Golden!\o/

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is gelijk een mooie! :cool:

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, ben er best een beetje trots op.:b:

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    En weer een platinum erbij! :D

Modnation Racers Roadtrip

Zijn mar 201 mensen over de hele wereld die deze hebben. 1,15% van de bezitters hebben deze. Dus dit is direct mijn rarest trophy. Ben ook wel trots op dit kaartje hieronder:

Heb 11 games die van mezelf zijn en waar je een platinum kan halen en bij 9 daarvan is dat dus ook gelukt \o/

11. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    :thumbs:Wow, maar 201! Dan is dat helemaal een knappe prestatie! Mooie trophie!

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mijn kaartje ziet er dan zo lullig uit. :+
    6 Plats...ik vind het trouwens altijd zo vreselijk irritant als alle trophies hetzelfde plaatje hebben

Was Modnation ook heel moeilijk of viel dat mee? En van welke 2 games heb je (nog) niet de platinum trophy gehaald?

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Wow, heb zelf ook mod racers maar ben op de 40% gekapt volgens mij. Op een gegeven moment waren de races niet meer te doen vanwege die lage framerate of zelfs erge framedrops. Daarnaast was er ook een trophy dat je een adhoc race moet spelen, maar ken niemand in mn omgeving met een ps vita...

-
    Btw, hoe moeilijk is het om persona 4 golden plat te halen?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maakt niks uit, gewoon spelen die game. :+
    Je hebt iig meer dan 1 playthrough nodig. En het is geen korte game. Het kost denk ik meer tijd dan geweldige skills.

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet zo moeilijk, al moet je wel een beetje vooruitdenken en opletten...en een beetje geluk hebben.

Zeker 2 playthroughs, eerste op normal, de 2de kan dan op easy en vlieg je door de dungeons heen.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Is ook de trophy waar ik het langst over heb gedaan tot nu toe, 1 jaar en 7 maanden. Had hem tegelijk met de Vita gekocht. Die races worden aan het eind wel lastig, ook omdat je steeds opdrachten moet vervullen tijdens je race en dan ook nog winnen. Maar dat is me allemaal in een maand ongeveer wel gelukt.

Maar naast racen heeft deze game ook de optie om mods, karts en circuits te maken die anderen dan kunnen downloaden. Dat is waarom er maar zo weinig die trophy hebben. Je moet ervoor zorgen dat een mod, een kart en een circuit alle 3 afzonderlijk 10x worden gedownload door een verschillend persoon. Per download krijg je 100 punten. En je hebt ook een trophy dat je 100.000 punten moet halen. Dat kost dus wel ff tijd, want het is heel moeilijk om je ontwerpen te promoten. Je moet echt mazzel hebben dat je een ontwerp maakt dat aan slaat. Ik had Lionel Messi gemaakt en die is 132 keer gedownload en is daarmee de belangrijkste geweest. Toen ik bijna platinum had downloadde niemand mijn circuit meer die toen 7x was gedownload. Het bleef maar duren, dus toen kwam ik op het idee om de modnation ranglijst af te gaan en te kijken wie er bijna op 100.000 punten zaten. Toen heb ik wat van ze gedownload en gevraagd of ze dat circuit wilden downloaden en dat ik dan nog wel meer van ze zou downloaden. Dat werkte goed, want inmiddels is diezelfde baan al 13x gedownload en eergisteren nog maar 7x. Moet nu nog wel een paar beloftes vervullen aan andere spelers 8)

Die Ad-hoc trophy had ik toevallig zonder dat ik het door had al op de eerste dag binnen omdat mijn broertje de game ook had en we hadden gewoon zin om tegen elkaar te racen :)

De games die me nog niet gelukt zijn, zijn Rayman Origins (74%) en NFS Most Wanted (86%). Rayman is te moeilijk en NFS heeft meer te maken met multiplayer dingen.

Kaartje van jou ziet er ook wel goed uit hoor Dulle, je hebt een hoger level dan ik en ook veel meer trophies. En allemaal dezelfde soort trophies op je kaartje vind ik ook niet mooi, daarom heb ik alleen mijn platinums erop gezet. Kun jij ook wel doen.

Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Alle trophies eigenlijk van Thomas Was Alone. Laatste was dan:

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat een lelijk low res plaatje :+
    Zo dat is beter.

Dat is de trophy voor het uitspelen van de game. En die heb je als laatste gehaald? Heb je dus alle collectibles zelf, in je eerste playthrough, gevonden? Ik mag toch iig niet hopen dat je de game vanaf het begin met een guide hebt gespeeld... 8)

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    in één playthrough met een guide :thumbs:

Ah ow ik weet dat papa Dulle nu heeel boos gaat worden :x

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet boos, maar

Deel Deze Pagina