1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trophy behaald? Show hem hier!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Fisichella, 11 aug 2012.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Netjes! Ik heb die van alleen boosten net gehaald. Hoe kan ik je clip het gemakkelijkst vinden?
    De toevoeging van 'rare' vind ik onverwachts leuk:cool:
    De toevoeging van 'rare' etc vind ik onverwachts leuk
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Of je gaat naar Resogun op het dashboard en je bekijkt recente activiteiten. Of je gaat naar mijn profiel en bekijkt mijn recente activiteiten. Daar moet er ergens tussen staan dat ik een clip heb gedeeld.

    Je kan het ook bij What's new terugvinden, maar op bovenstaande 2 manieren filter je het op óf de game óf mij. :p

    Jammer dat de clip ergens op 1/3e van het laatste level begint. Ik heb te lang gedaan over de boss waardoor het begin van het level is weggevallen. :+

    Die zeldzaamheid is ook erg leuk. Nog leuker dan bij PSNProfiles of Truetrophies, omdat op PSN IEDERE gebruiker wordt meegerekend, ipv alleen de mensen die zich de moeite nemen te registreren voor de site. Zo ben ik er achter gekomen dat sommige trophies wat ik heb zeldzamer zijn dan ik dacht.
    Zou leuk zijn als ze dit gaan uitbreiden, zodat je uiteindelijk een lijst met je meest zeldzame trophies kunt bekijken oid.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2013
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    What's new etc deed het allemaal niet meer. Vaag.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, PSN draait vandaag niet echt optimaal. Ik probeer al de hele dag een filmpje + screen van iemand anders te bekijken. Ligt blijkbaar niet aan mij dat het niet lukt. :+

    Dan maar YT


    En zo ziet het eerste level er uit op het niveau Meester


    Niet dat ik zo pro bezig ben, maar het was wel een heerlijk gevoel toen ik de laatste baas versloeg op Veteran. :+

    edit: Ik heb al bijna de plat. Ik stop maar voor vandaag. Het nog eventjes rekken. :p Maar het ging vandaag iig lekker. Wat highscores gehaald, wat trophies die ik moeilijker had geacht...
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2013
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    \o/

    Filmpje waar ik mijn laatste trophy haal is te zien op PSN. Kan iemand (over minimaal 10 minuten) even bevestigen of het te zien is? Ik heb geen idee of mijn instellingen goed staan.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Netjes!!
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn Dulle!:eek:
    Netjes man!:thumbs:

    Zal dadelijk wel effe kijken.
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb zondag alle trophies van Contrast gehaald in een paar uurtjes.

    Erg easy en de game is naar mijn mening ook best vermakelijk (ondanks de bugs die ik ben tegengekomen).

    Resogun heb ik 10 min geprobeerd maar snap er geen bal van. Zag er wel schitterend uit maar ik wist eigenlijk niet wat ik aan het doen was. Ik moet blijkbaar ook mensen redden, alleen heb ik ze niet gezien. :+

    Ach zal wel aan mij liggen. Ga de game deze week nog een kans geven. Heb het spel te kort gespeeld om een goed oordeel te kunnen geven.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    thanks. :9
    Het is geen bijster interessant filmpje, want de laatste trophy was niet moeilijk (alle humans redden in het eerste level), maar ik wil even weten of het werkt. Want van een hoop andere mensen zie ik niks anders dan een zwart scherm bij screens en filmpjes.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat valt er te snappen?:confused:
    Schieten, that's it.
    Mensen redden is optioneel.;)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als er wordt gezegd 'Keepers Detected' komen ergens in het level de Keepers tevoorschijn (herkenbaar aan de groene gloed om hun heen). Maak ze dood voor ze weg gaan van het scherm en een human wordt vrijgelaten uit zijn hokje. (ben je te laat, dan gaat ie dood)
    Pik die human op met je schip en transporteer hem/haar naar een van de 2 groene stralen in het level. Als je dat doet krijg je extra punten/ een schild/extra leven/extra bom. Geheel optioneel dus. (bevrijd je een human, maar pik je hem niet snel genoeg op, dan kan ie ontvoerd worden door een UFO, dus wees snel)
    Voor de rest gewoon alles aan gort schieten.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm, waar moet ik dat filmpje van je kunnen zien?:confused:
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb het filmpje van Dulle bekeken.

    Zie nu eindelijk hoe die mensen eruit zien :lol:

    In mijn 10 min playthrough heb ik ze echt niet gezien.

    Volgens PS3trophies.org is de platinum van Resogun best pittig.

    Maar ik ga hem ook proberen te halen.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb altijd 1 simpele regel over de moeilijkheid van een trophy: Als ik het kan halen is ie waarschijnlijk niet zo moeilijk. :+
    Bij What's New op de PS4 hoort er te staan dat ik een filmpje heb gedeeld.
    Of
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Daar had ik dus ook al allemmal gekeken, maar geen filmpje te zien...ik zie bij what's new wel filmpjes van andere friends, maar die van jou zie ik nie...:confused:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou ja zeg. Morgen eens kijken of er eventueel een instelling verkeerd staat. :mad:
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ohyeahh! 1e platinum trophy op mn nieuwe PS4 account is een feit! Knack :)
    [​IMG]

    Weltrusten.....ZzzzZ>zz..
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe vaak heb je de game nu moeten uitspelen? :+

    Het is geen platinum, maar;
    [​IMG]
    Tearaway uitgespeeld.

    En Contrast op 100%
    [​IMG]
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Veel te vaak.. Om die diamanten te krijgen had ik (ik schijn echt mega veel pech te hebben gehad) 4,5 playthrough nodig. Daarna nog een keer op Hard (dat had ik gewoon gelijk moeten doen in plaats van te beginnen op normal) en een keer op Very Hard...

    De meeste mensen hebben dus 2 playthroughs minder nodig dan ik en met een beetje geluk zelfs 3 minder.

    Moet wel zeggen dat ik de laatste playthrough op very hard in iets minder dan 4 uur heb gedaan, waar de 1e playthrough me bijna 12 uur kostte.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Knack-expert dus.:9
     

Deel Deze Pagina