Tropico 3 for Xbox 360 moved to 'early 2010' With the release of Tropico 3 on PC this week, a few of you have asked where the Xbox 360 version when off to. Turns out that in the third paragraph of a random press release dated a month ago, publisher Kalypso Entertainment stated the game was delayed until "early 2010." Several retailers currently list the new release date as February 2, 2010. We contacted the company to find out if it could confirm the date, but a representative stuck with "early 2010." The game has been receiving some decent reviews, so we'll look forward to the console version next year.
Tropico 3 will have user created content available on XBL Kalypso has announced that Tropico 3 will feature user-generated content on Xbox 360 through DLC. Pricing and content has yet to be confirmed, but this will be a first of sorts for XBL.
Voor de duidelijkheid, er komt geen editor voor de 360 versie: "Some of the top rated missions created with the challenge editor for the PC version will be made available to Xbox 360 players," http://www.joystiq.com/2009/11/13/tropico-3-for-xbox-360-will-feature-user-created-content-no-mis/
Jah, maar goed waarom komt de 360 versie van deze game in 2010 en is de PC versie al een aantal weken uit?
Uhhh, hier is die al te koop voor de 360 http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/11540488/Tropico-III/Product.html
Iemand al gespeeld? Ik wel. Tering moeilijk, snap er geen reet van. Was de tutorial op een gegeven moment beu, maar zonder die tutorial snap je neits van het spel. Binnenkort nog eens proberen.
Heb het ook gespeeld. Maar is inderdaad vrij pittig. Eerst heel de tutorial gedaan, maar daarna snap ik er nog bijster weining van. Maybe nog een kans geven want het ziet er toch erg gaaf uit!
Zo denk ik er precies over. Volgens mij is het een heel leuk, humoristisch spel dat, als je het helemaal begrijpt, rustig te spelen is. Maar goed, dat begrijpen...
Moeilijk?? Juist niet. Het is allemaal zo logisch als de pest. Had nog nooit van deze game gehoord en toen stond daar plots de demo online. Ik dacht, laat ik m maar eens dowloaden.. echt 4 uur bezig geweest met één missie Nu ging ik dan niet direct voor de target maargoed. Heb m meteen maar ff "opgepikt" voor op de PC. Is trouwens nog best een zwaar spel. Ook daar heb ik al menig uurtjes in gestoken. Key is om alles stap voor stap te doen en niet alles in één klap proberen te bouwen.
En dat is juist het probleem. Het kwam een beetje overweldigend op me af. eerst die famrs bouwen, nou toen ging ik gelijk zo'n flat bouwen restaurant school, en toen stond ik opeens fors in de min .
Je kan in de final versie god mode selecteren(geen cheat!) Dan is je start salaris iets van 500.000. Ook zal je economie niet zo snel inelkaar zakken, je volk aardig blijven etc etc.. het blijft hetzelfde spel alleen dan met een moeilijkheidsgraad van lik mn vestje.