1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: New York City

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 jul 2005.

1. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel wil heel veel en ziet er prachtig uit, ook de sfeer is erg goed, je kan in heel veel gebouwen naar binnen, en de gebouwen lijken van binnen ook niet echt op elkaar, alleen zoals ik al zei er zitten hier en daar wat glitches in, de ideeen zijn allemaal goed alleen de uitvoering is niet optimaal, als je het nog een half jaartje uitgestelt hadden was het echt een topper geworden, nogmaals: ik vermaak me er prima mee maar je moet wel door een paar dingen heen kijken.

Het is gewoon fout gegaan met het eerste deel, teveel gehyped, het spel was opzich wel erg goed maar veel te kort, in 1 zit uit te spelen als je je best deed, en daarom laten veel mensen de opvolger liggen mede door de negatieve publiciteit, mijn tip: pik dit spel op als het 30 euro is (kan nooit lang duren) voor dat geld heb je een zeer onderhoudende game waar je nog lang zoet mee bent!

2. FUNIX

FUNIX Guest

:mad:
    Die Framerate is ook heel kut.......echt weg gegooid geld:mad:

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat je bijna in ieder gebouw kunt.
    Maar wtf kun je daar doen?

4. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    rondlopen ,,mensen tegenkomen,,iemand doodschieten??:D

5. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de controls niet instellen zodat ze erg veel op GTA lijken. Of ligt hier nu juist het probleem?

6. FUNIX

FUNIX Guest

Ik vind die controls ook heel kut.....vooral dat je met A gas moet geven in plaats van met de Rechter Trigger. Of je ze kan in stellen? Denk het wel maar ik doe geen moeite meer om de game in me xbox te doen man....speel veel liever Grand Theft Auto San Andreas.Veel beter verhaal,veel betere graphics en zo kun je vast nog wel meer redenen opnoemen.

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    je kan het spel ook een kans geven natuurlijk.
    er zullen vast wel positieve kanten zijn ;)

en als je er nix aan vind, tja, nix aan te doen. dan is het gewoon geen spel voor jou.

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    het is ook normaal dat je met a gas geeft. met de rechter trigger hoor je gewoon te schieten niet gas te geven:p

maar ik snap wel dat als je het niet gewend bent dat je niet met a kan gassen

9. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben je na een weekje of 2 wel aan gewend hoor :). Was bij deel 1 ook zo. Bij Gamekings net zeiden ze dat het een leuke game was alleen dat er ontzettend veel bugs inzaten..
    Ik koop 'm misschien als ie wat goedkoper is..

10. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten te veel bugs in de game en dat maakt ed game nou zo slecht zonder de bugs zou dit spel gewoon VET zijn

11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    in hoeverre spelen al die bugs dan een rol bij het speelplezier?
    want als het er echt veel zijn, en je ze allemaal vaak 'tegenkomt', dan snap ik dat t op een moment erg frustrerend kan worden...

12. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het speelt eeen te grote rol vind ik want af en toe is gewoon je hele hud weg en zie je je map niet meer dus kan je niet veel meer. Vaak sta je gewoon helemaal vast ,dan kan je totaal niet bewegen..........en moet je je xbox opnieuw opstarten.:{
    Maar verder is het wel een vette game met die street crimes......wat overigens na een tijdje wel begint te vervelen....maarja dan zijn de missies er natuurlijk nog:cool: ;)

Laatst bewerkt: 26 dec 2005
  13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Als je door het bos heenkijkt zonder die bugs is het een erg tof spel. Dit is wat anders dan de GTA reeks maar jammer dat er die bugs in zitten, Anders zou het wel een topper kunnen zijn. Misschien iets voor op de 360? Wat denken jullie? Wel natuurlijk zonder bugs.

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je eigenlijk best wel zo'n ding van sam fischer nodig...

Deel Deze Pagina