1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ik vergeet het ook vaak te kijken, gelukkig dat het hele week wordt uitgezonden zodat ik in de week toch nog een ep kan volgen, zonder te vergeten|:)

    gamekings wordt per regio verschillend uitgezonden, sommige regio's wel, dan weer niet, dan af en toe, lijkt me best irri
     
  2. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    "True Crime Streets Of L.A. GameCube
    bol.com prijs: € 59,95"

    Dit kwam ik zo net tegen bij bol.com, dit kan toch niet waar zijn??, levertijd 5 a 10 dgn.

    Salva
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej dat kan niet, dat is dan een foutje van Bol.com
     
  4. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik ook :+
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Die levertijd staat zo'n beetje bij elk product, als je hem al kan bestellen is het een pre-oder
     
  6. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ervan zag op Gamekings viel me aan de ene kant mee, en aan de andere kant tegen.

    Tegenvaller:
    Het autorijden vond ik er echt superslecht uitzien. als iemand slipte in een bocht stond ie eigenlijk bijna stil. en het sturen ging ook veeel te soepel, hopen dat ze dit verbeteren.

    Meevaller:
    Het vechten is wel vet strak gemaakt, met die bullettime enzo. en strakke moves, en de klappen liepen nog best goed in elkaar over. niet zo goed als de Matrix maar toch. als het spel zelf maar beter word als de Matrix :p
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    hopen dat ik vanaaf niet weer gamekings vergeet, ben nou toch wel benieuwd
     
  8. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    aaarg net dat stukje gemist :{
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ik was ook aan t eten en dus gemist, morgen hopen dat ik het wel kan zien
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik heb het gelukkig wel gezien, ziet er erg mooi uit.
    Kijk erg uit naar deze game :)
     
  11. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik weet nu waar dat racen een beetje op lijkt, ik vond het zelf een beetje op die oude Sega rcade race game lijken (die met die rode auto, blonde meid als bijrijder en jijzelf achter het stuur, zit ook in shenmue.)

    Dat zag er echt vet minder uit. als dat niet veranderd word twijvel ik nog wel of ik em wil kopen. de rest leek me wel tof (zoals eerder gezegd)
     
  12. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ooooh joh het was inderdaad bij gamekingss.....aaah wat schrok ik!!! Die omgevingen waren ech te lelijk voor woorden...misschien was het wel een ps2 versie maar tog! En dat autotje waar nick in zat was super klein en dun en plat en t zag er gewoon nie uit...het vechten zag er rete gaaf uit dat wel....maar die omgevingen leken net op de omgevingen die we 5 jaar geleden in een spel hadden zoals in micro machines of need 4 speed 1. ECht raar joh...iemand dit nog meer gezien? Behalve die ene die zoeits al poste...

    Dit zou nog wel de game vn me leven worden...en nu dit:'-(

    l@ta
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  13. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    zo lelijk dan?!?

    er wordt ook een PS1 versie gemaakt weet je zeker dat het niet die was??!!
     
  14. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was niet echt lelijk het rijden, maar als je stuurde draaide de hele auto meteen 90 graden.
     
  15. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het er wel mooi uit zien.....Ja, als je zo'n enorme wereld hebt, moet je niet verwachten dat alles er uit ziet zoals bijv. Splinter Cell. Ik vond het zeker niet tegenvallen. Je moet niet vergeten dat het multi platform game is hè. Die zijn meestal wat minder qua graphics. Maar hij zag er niet onaardig uit...
     
  16. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    'HUH EEN PSone VERSIEE>>??? NEE TOG???:confused: :eek: :'-(
     
  17. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm als het voor multi-platform is hoeft het niet meteen minder (mooi) te zijn hoor:confused:

    en het rijden zag er wel lelijk uit...had je verw8 dat het er zo uit zou zien??? ik niet! En als je een enorme stad hebt kan het er nog wel vet uitzien dat heeft niets met de grote te maken....de technologie in games word ook groter weetje...en btw...wot about gta serie die is ook enorm groot en ook mooi...maar wat ik nu zag van true crime was echt niets...geen realistische details geenmooie objecten beetje flut...overdrijf ik nou of zijn er nog meer mensen die dit zagen?......Ik vond het echt zwaar vaag.........:'-( :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  18. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop zo zeer dat jij heb fout hebt:'-(, althans de mensen van xbox magazine waren er goed over te spreken in hun preview...
     
  19. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel goed uit. Maar ik weet wel niet of deze game perfect wordt. Want de developer heeft denk ik geen echte goeie ervaringen heeft. En echt slecht wordt deze denk ik niet maar het wordt gewoon niet wat iedereen ervan verwacht denk ik.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    vond het rijden toch wel wat tegenvallen, ben benieuwd, volgens mij is de vrijheid niet erg grood, helaas
     

Deel Deze Pagina