1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm we moeten maar afwachten... :| ik denk dat ik hem sowieso wel koop; gewoon vanwege het genre ;dat ik nog mis op de xbox

    maar vrijheid is toch wel zeker?!!
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  2. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0

    LOL! Er zijn al eerder developers geweest die nog niet bekent waren en toen toch een topgame afleverden!

    Ik denk niet dat je daar een spel op mag afrekenen! Ook niet echt eerlijk vind ik aangezien jij de game nog niet hebt gespeelt!
     
  3. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop ook dat ik eht miss had....maar ik verw8 zoveel van deze game en oen ik dat zag viel het een beetje tegen dus....maar het was nog niet de definitieve versie he...:) dussssssss (en al helemaal de xbox versie niet)
     
  4. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem niet echt vies uit zien in het filmpje.
     
  5. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ze op gamekings lieten zien, was dat de xboxversie? of de ps2versie?
     
  6. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat weten we niet volgens mij.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ik heb ook niet gehoord of ze zeiden dat ze bij xbox stand ervan stonden ofzo, of dat er ergens iets van te zien is van een xbox of ps2 logo.
    als ps2 game wordt ie op de xbox mooier, als xbox game ziet ie er niet verkeerd uit, het autorijden vind ik nog wat minder, maar die gevechten uit de wagens lijken me bruut, uit je wagen hangen en andere wagens overhoop knallen. die andere wagen kreeg in ieder geval schade, hopen dat ze het allemaal krijgen en dan is de grootste vraag, hoe is de vrijheid.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het er wel mooi uitzien, alleen die rijstukjes vond ik tegenvallen
     
  9. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    vrijheid is gelijk aan de vrijheid in gta, las ik in een interview
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    sweet, das wel beter, zou het ook zo vrij zijn dat je zelf je missies kan ozoeken als je in stad bent, of zoiets als driver een missie mode en een free mode, hopen het eerste, dan wordt ie super!
     
  11. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij true crime hoef je geen verhaallijn te volgen zoals in gta 3, hier kun je gewoon kiezen of je een missie doet of niet en dit beinvloedt ook het verhaal.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    gewoon weer het goede ouwe gta 2 gevoel als ik zo lees:D dan ga ik lekker hele dag uit mn wagen hangen en als er iemand in zit die me niet aanstaat knal ik m neer :D
     
  13. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is de bedoeling van zo'n spel, dat vind ik ook.
     
  14. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wat GTA zo cool maakt....Alles mag, niets moet.
     
  15. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er eigenlijk iemand foto's van een motorrijdende Kang, want dat heb ik nog nergens gezien.
     
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dit de XBox versie, je zag een licht van een XBox Neonlicht.

    Maar ik vond het er ook neit verkeerd uitzien, je moet er wel rekening mee houden dat ze een tv filmden en dat het er daardoor veel grauwer uitziet dan dat het word. alleen dat autorijden, daar kan ik nog steeds niet over.

    Waarom plugden ze trouwens niet zo'n kabeltje in de tv. heb je gelijk het echte beeld.

    Ow en GTA vind ik er best wel slecht uitzien. als de camera vet snel draait zie je echt van die strepen overal, net als in het donker je achterlichten bij een race game buiten hun lijnen gaan. Ik hoop echt dat dit niet in True Crime zit, want dit was echt echt kut in GTA. ik erger me er iig kapot aan. ook al vind ik graphix meestal niet zo belangrijk. maar als het hele beeld veranderd dan is het wel kut. moet je maar es op letten als je Vice City speelt met laaghangende zon.
     
  17. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    neej er zijn geen fotos van onze held op een motor misschien was het maar gelul dat er motoren in het spel zaten want anders hadden ze allang screens van Nick op een motor vrijgegeven dusssss...maar wie weet verassen ze ons wel:D

    en ps waarom staater bij die site bij de link "nicks world" al een maand coming in June terwijl het vandaag 30 Juni is en morgen alweer July|:- .........

    :eek: :'-( :'-( :)
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  18. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    jah vind ik ook vaag :confused: dat nick in June

    zelf hoop ik wel op motoren en heli's. maar laat ze me maar verassen! ;)
     
  19. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze de hype nog ff achterhouden, en dan gaan ze 1 maand voor de release plaatjes vrijgeven van bijv motors/helicopters of andere geinige dingen! Zo hypen ze de game vlak voor de release en word de game meer verkocht :cool:

    Ik lul maar wat maar het leek mij wel slim :cool:
     
  20. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm jah en dat dan de graphics heel mooi blijken te zijn en iedereen em gaat halen :D
     

Deel Deze Pagina