1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Raar dan dat al die previewers die al langs zijn gekomen bij de makers van true Crime om een stukje te spelen, het al ontzettend goed vinden, maar dat Killerbee het helemaal niks vind...

    Heb je de xbox versie gespeeld of een vande andere versies!?

    Ik ga maandag of dinsdag naar de megafestatie en dan kom ik hem wel tegen als hij inderdaad daar is (True Crime Beta, niet Killerbee).

    Kun je misschien iets specifieker zijn wat je tegenvalt aan de game!? En hoelang heb je hem gespeeld!?
     
  2. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    In een andere thread zei Xenox, xbw moderator, dat een hele korte demo van true crime speelbaar was op de pu awards. Deze was echter voor de ps2, dus op de xbox wordt die beter.
     
  3. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, ik heb de demo gespeeld. zag er wel netjes uit.
    en dan dat de xbox versie nog mooier word...:D
     
  4. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: sorry
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2003
  5. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als jullie een demo hebben gespeeld, kunnen jullie mssn ook wel wat vraagjes beantwoorden :D zoals zaten er motoren in het spel, of alleen auto's? en waren er ook radiozenders zoals in gta3 dat lijkt me wel lache nl. :)
     
  6. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    motoren heb ik niet gezien en dat van die radiozenders ook niet uitgevonden, maar daar was ook niks van te horen met al die muziek daaro.

    je moest ook je 60 sec naar een bar rijden en kon je dus niet alles vet gaan uit proberen.

    verder zag het er op de ps2 goed uit en kan niet w8en tot ik hem in huis heb
     
  7. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t ik vond de graphics echt zwaar bagger :{

    Maar idd ik heb het gespeelt @ Pu awards.
    Het was op de playstation dus daar zou het hem misschien aan kunnen liggen.

    Het rijden in de auto was gewoon niet lekker soepel en ik ik irriteerde me dood aan de pop ups!

    Motoren ofzo heb ik niet gezien. Alleen een paar ouwe autos


    Wat ik wel vet vond was het schadesysteem van de autos. Ook kon je met je personage de auto gewoon kicken ( bij mij vloog er een deur uit )

    Het vechten en schieten zat wel snor :cool:
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    hopen dat ze de laatste maanden nog gaan werken aan het rijden, shit dat ik m niet gezien heb op de pu, laat staan gespeeld:'-(
     
  9. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar overal wordt gezegd dat er wel motoren in het spel zitten, zitten ze er nu wel of niet in?
     
  10. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die missie die ik op de pu awards speelde moest ik gvd in een minuut naar een huis rijden!! Helemaal geen vrijheid wat mij betreft.....gewoon een tijd limiet...kan ik beter burnout weer gaan spelen:mad:
     
  11. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat is dan een van de weinige tijdmissies geloof ik hoor
    ik heb gelezen dat je de meeste missies ook gewoon kan laten gaan en wat anders doen; hierdoor verandert de verhaallijn wel

    dit heb ik gelezen in meerdere previews dus dan zal het toch wel zo zijn?! ik denk dat ze dit hebben gedaan voor de demo; dat ze niet alles wilden laten zien alle mogelijkheden ofzo :|
     
  12. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    oja tnx dat zou natuurlijk ook kunne ja want anders kon je effekes in die tijd heel dies stad verkennen en al helemaal gaan kijken wat alles is enzo en dat willenz e natuurlijk nog niet...k hoop dat je gelijk hebt..:p
     
  13. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook ;)
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    volgens mij word dit spel gewoon een grote brak game die overgehypte is want op de plaatjes vond ik de graphics nog eigenlijk rond uit LELIJK. en gta vice city kunnen ze toch niet beate want die game heb ik op de pc en die ownt gewoon super hard. SORRY JONGENS ;P:)
     
  15. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik trek nog geen conclusies voordat ik hem gespeeld hebt
    en deze game is absoluut niet gehyped!
     
  16. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    eeeuhm ik wil niet veel zeggen maar deze game is een voorbeeld van een game die juist NIET over GEHYPED is...zie jij overal plaatjes van tc? Bijna niemand kent het nog hoor....gta das pas overgehyped...als dit een blunder-game word zal hij niet eens zo heeler g opvallen....maar ik zal me wel schamen voor al mijn vooruitzichten over tc die mijn leven these days vrolijker hebben gemaakt :p
     
  17. Lijkt me wel een coole game zekers met al die actie en gevechten, helaas heb ik die maand PotC en KOTOR nog te kopen dus tenzij ik de loterij win koop ik hem niet

    @ live4xbox... volgens mij is deze game toch best wel een beetje gehyped hoor, keb al vaak reclame op site's enzo gezien... maarja dat doet natuurlijk niet van de game af eh :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2003
  18. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er ook politie achtervolgingen in voor? Dat jezelf de politie (Agent/Auto) bent? Ik heb begrepen dat je een soort undercoveragent bent, behoord mensen aanhouden en auto's langs de kant zetten ook tot de mogelijkheden of is het undercover agent zijn gewoon een leuke feitje in een verhaal? Ik ben echt benieuwd naar deze game!
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Politie achtervolgingen weet ik niet, maar er komen wel achtervolgingen in, dat is zeker.
     
  20. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb in een trailer gezien dat je zelf in een politieauto zit en dan een andere auto achtervolgt! :p dat lijkt mij ook wel wat
     

Deel Deze Pagina