1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Word het niet eens tijd dat deze topic centraal wordt?
     
  2. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    whahhaha al 25 paginas aan reply;s:p
     
  3. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik denk wel dat het tijd wordt dat deze topic centraal wordt :) 25 pagina's aan replies, en het duurt niet al te lang meer voor hij uitkomt :D
     
  4. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa nog te lang om op een normale/natuurlijke manier te kunnen wachten op de game:p
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Vandaag ff op de megafestatieb geweest met mijn vriendin...
    Ontopic; True Crime ff op de PS2 kunnen spelen. Was inderdaad een timed missie en daarna mocht je ff gaan schieten tegen een bende lastpakken in een soort kamer met in het midden een soort zwembad/vijvertje ofzo....
    Wat me opviel bij het rijden, was dat als je iemand aan probeede te rijden, ze niet SPLAT....plat onder je wagen gingen, maar gewoon omhoog of weg gestuiterd leken te worden. Misschien was dit een gecensureerde versie ofzo maar vond dat in ieder geval wel tegenvallen.
    Heb niet echt lang kunnen spelen dus verder nog niet echt veel aan te merken.
    Wat ik wel ontzettend vreemd was dat als je ipv ging rijden, gewoon op een stilstaande auto afliep en erop ging schieten, de bestuurder van die auto gewoon rustig blijft zitten!?!?
    Dat lijkt me iets dat nog verbeterd moet worden.

    Het schietgedeelte was wel cool, met de manier waarop Nick wapens opraapt (ff met zijn voet opwippen vanaf de grond) en de brokken die van de pilaren afvlogen :)
    Het was wel een beetje ingewikkeld maar ja, ik heb dus ook maar 3 minuutjes ofzo gespeeld...

    Grafisch zag het er wel OK uit....de animatie van nick leek wat stijfjes soms en de omgeving....het is wel mooi opzich, maar er is toch iets aan wat niet helemaal klopt...
    Weet niet goed wat het is.

    Ach, we zien het strax allemaal wel als ie op XBOX komt :D
    Zal er vast wel beter uitzien dan op de PS2.
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit lijkt mij echt een mooie game, het maakt me niet uit wat voor recenties hij krijgt, hij is voorbestemt om in mijn xbox te verslijten. Wat me ook kewl lijkt, is dat je op 2 wielen kunt rijden!:)
     
  7. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we nog ergens een demo verwachten??
     
  8. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt mij net een beetje onrealistisch, want ik heb het filmpje gezien en daar stond dat ook op en dat zag er gewoon nep uit.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ben nou toch wel benieuwd hoe die wordt, hopelijk krijgen de developpers reacties op de nog wat slechtere punten zodat ze daar in de laatste maanden aan kunnen werken
     
  10. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm tja, ik denk dat het eindresultaat wel goed zal zijn, als hij overal een beetje goede cijfers krijgt haal ik hem zeker weten, maar als die 5jes en 6jes krijgt weet ik genoeg :p
     
  11. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk rond dat 8 want ik vond het aardig lekker spelen enzo en zag er ook wel leuk uit dus ik schat 8/8.5
     
  12. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus nu geef je het al een 8/8.5, of bedoel je dat je denkt dat het uiteindelijke spel een 8/8.5 oplevert?
     
  13. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    ......

    ik denk dat dat het maximum is wat ie kan halen...
    :)
    dat is wat ik denk dat hij uiteindelijk gaat halu :D
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ik denk echt dat ie tegen gaat vallen in vergelijking met gta3 vc let maar op.. ''Mark my words''
     
  15. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    i dont think so......
     
  16. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    I don't think so either :p

    but we shall see :D
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    je moet ze denk niet te veel met elkaar gaan vergelijken, het zijn beiden andere games,weliswaar met dezelfde tint, maar niet hetzelfde. als je gaat letten of ie als gta is wat ie dan niet helemaal is kan je misschien hem slecht gaan vinden, ik denk dat ie wel leuk wordt, heb gta3/vc nog niet zoveel gespeeld dus verwacht wel veel van deze game in dit genre.
     
  18. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    gta is gewoon een compleet ander spel......als je de 2 games zo effe verglijkt lijken ze op elkaar maar gta is gewoon totaal anders.....lijkt mij dan..want als je naar true crime kijkt is het veel realistischer.

    gta heeft een beetje ik zeg neit cartoon style maar wel een beetje ongedetailleerde graphics met grote vlakken die met 1 kleur zijn gevuld...if u know what i mean.

    hij is daarin tegen wel heel orgineel in zijn soort!

    maar true crime ziet er realistischer uit...een meer realistische sfeer geeft het mij (via pics dan he) en het is wat serieuzer in mij ogen) ik denk niet dat je in True crime veel gta taferelen zult aantreffen maar grotendeels realistische achtervolgingen en mooie gunfights..........kijk nog eens naar gta en je zult zien dat de bewegingen niet echt zijn uitgewerkt maar dat het meer om de voertuigen en het criminele sfeertje gaat.....

    Ook is dus dat vecht gedeelte meer uitgewerkt in tc...maar zoals ik al triljoen keer heb gezegt ..als true crime voldoende uitgewerkt word...en als er stukken in het spel zitten waarin je zelf een beetje kunt klote (je weet wel wat ik bedoel ofnie, beetje rondlopen dingen bezoeken enz.) dan word dit echt DE meester-game waar ik momenteel het dubbele voor wil neerleggen(maarja dat wil iedereen wel denkik)......k hoop niet dat ik er te veel van verw8 want anders krijg ik zometeen een dikke anti-climax:p:p

    :)............................True crime...laat hem van ons zijn!
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  19. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je er veels te veel van verwacht. pas op daarmee. meestal valt ie dan flink tegen.

    Ik hoop het niet. Ik verwacht zelf ook best veel van de game. dus bij mij zal ie waarschijnlijk ook gaan tegenvallen. ;)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    voor de niet ps2 bezitters valt het denk nog wel mee, als je gewoon een free mode hebt waarin je lekker kan gaan lopen scheuren en knallen maakt dat veel goed, maar zodra je alleen maar missies moet doen wordt dat alweer minder. maar zat dacht ik wel een free mode oid in, zodat je gewoon kan gaan doen wat je wil. verwacht er ook best veel van
     

Deel Deze Pagina