1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je gewoon rijden en dan weer uitstappen en dan een andere auto stelen, net als bij gta en mafia.
     
  2. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog wat screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Zien er weer lekker uit, lijken alleen wel op de vorige!!
     
  4. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  5. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel vet dat het vechten zo goed word uitgewerkt! alleen nu maar hopen dat het autorijden net zo cool word :)
    En ik hoop zekerz dat er motors/brommers inkomen net zoals bij vice city want dat is het het leukst *)
     
  6. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik ook, want de scooter is het vetste voertuig uit Vice City.
     
  7. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat je lekker veel vrijheid hebt net als bij GTA. Dat makt het spel namelijk zo goed. Daarom vond ik Mafia wat minder omdat je de vrijheid hier miste.
     
  8. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk ook vliegtuigen/heli's / boten net als bij Vice City, dat was machtig!!
     
  9. mischa

    mischa Guest

    dit gaat denk ik rulen man!
    de graphics zijn zeker slecht, alleen die interface is minder en wat ik van de radar heb gezien was ook nog niet veel soeps maar laat ze er iets moois van maken!
     
  10. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de graphics er niet slecht uitzien. Ze zijn nog niet helemaal scherp, maar er kan altijd nog veranderd worden en het ziet er echt niet lelijk uitzien!!!
     
  11. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik denk dat het met de graphics wel goed komt! ik hoop dat het met de gameplay ook goed komt, want als het net zo goed als vice city is dan word dit zker een must-have en worden er uiterraard ook weer extra xboxjes verkocht ;)
     
  12. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de graphics echt wel mooi hoor. Zeker mooier dan gta:9
    echt een game die ik wil hebben
     
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel jammer dat hij niet 'Only on Xbox' wordt. Maar jah, je kan niet alles hebben he! Het wordt echt wel een toppertje, echt grote levels, 8 x zo groot als bij GTA ofzo.
     
  14. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    VETTER DAN VET SPEL...ok....1 vraaagje gaat treu crime hetzelfde concept als gta worden:??

    1. Kun je ook gewoon door de stad rijden en autos jatten enz. zonder dat je de missies moet doen.
    2. Kun je bijv. gebruik maken van openbaar vervoer of andere fun dingen.

    ik hoop dat dit geen game word die veel vrijheid beloofd maar die je toch dwingt om een missie te doen....ik wil met mijn autotje door de stad rijden!!!

    weetje een antwoord op men vraagies plzz antw. dan ff.


    __________________
     
  15. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    om maar meteen antwoord te geven op je vragen:

    1. Wat dit betreft heeft True Crime volgens mij hetzelfde concept als GTA, er zijn zo'n 100 submissies en je kunt veel gebouwen in (er zijn meer binnenlokaties en missies als dat er in GTA zijn). (waar ik het zo weg heb weet ik zo niet meer)

    2. Geen idee!

    deze staat echt heel hoog op mijn verlanglijst, ik hoop dat ie in de buurt (over misschien beter) van GTA kan komen, juist de vrijheid die je daar hebt spreekt me zo aan
     
  16. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    1, Ja als het goed is wel, want anders zou het geen GTA kloon zijn.

    2, Nog niet bekend

    en om even terug te komen op die andere opmerking: Dit soort games dwingen je nooit om een missie te halen. Je zal altijd zelf kunnen bepalen wat je doet en niet aan een verplichte verhaallijn vast zitten!!
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  17. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    the getaway is ook zo'n soort spel, al heb je daar wel degelijk te maken met een vaste verhaallijn, je hebt hier dus veel minder bewegingsvrijheid.

    ook driver 3 zal minder vrijheid bieden als gta en true crime, je zal ook hier flink gestuurd worden in wat je moet doen, en dus weinig zelf kunnen bepalen wat je moet doen
     
  18. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je bij driver 3 ook veel vrijheid had hoor, in deel 1 en 2 is dit toch ook zo dus waarom bij deel 3 niet.
     
  19. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit misschien een centrale thread worden, omdat het niet meer zo lang duurt voordat het spel uitkomt en omdat er al veel over het spel bekend is en omdat er een preview heetf gestaan in XboxMagazine?
     
  20. Toskai-Mir

    Toskai-Mir The tsudachi saver

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook de bad guy spelen, en onschuldige mensen in elkaar slaan? dit doe ik altijd namelijk bij gta3 als ik me ff moe afreageren :D

    Da is n.l. wel vet!
     

Deel Deze Pagina