1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    nou opzich wel veel vor een game..in mij ogen TE veel zelfs...misschein denken we nu dat het goed zal zijn voor de speelduur..maar het word er ook onoverzichtelijker vanhe:)
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    leuk zo groot maar moet niet te koste gaan van gfx, laadtijden en dergelijke
     
  3. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    als die echt zo groot is moet het wel lange laadtijden opleveren of het moet er allemaal super ongedetaileerd uitzien.
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat je gewoon wat vaker een laadscherm ziet. Veel mensen zullen dat vervelend vinden, maar zo behoud je wel de details.
     
  5. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    zo mooi zag het er eigenlijk niet uit toen ik het speelde.
    Maar het zal idd wel laadtijden opleveren af en toe. Niet echt een probleem lijkt mij....
     
  6. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de laadtijd geen minuten is dan is het geen probleem, vindt ik ook.
     
  7. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    laadtijden zijn niet irritant totdat ze op de laadtijden van postal 2 gaan lijken...grrrrr...toch lijkt het nu niet erg die laadtijden...maar als je steeds lekker door de stad wil sjeezen bederven de laadtijden tog egtwel effe de snelheid en de vaarrt int spel...maarja als het zon laadtijd word als in gta vc dan maakt het niet uit..
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    of ze moeten laadtijden alleen in begin doen, dan heb je een lange laadtijd voordat het spel begin (zoals op psx gta2) en dan kan je achter elkaar doorknallen. niet te hopen dat ze laadtijden tussendoor het spelen doen zoals in morrowind, in morrowind valt het dan mee maar in een snelle actie game is dat irri
     
  9. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal krijg je dan juist een vertraagde framerate (framedrop)...omdat de box dan alles bij moet houden in 1 keer....dus is het moeilijk om ook alles weer te geven. Maar al met al hoop ik dat ze gewoon een paar laadtijden erin stoppen en dat de framerate goed blijf anders word het echt klote...heb je veel vrijheid werkt het beeld niet mee:)
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2003
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    maar jah, we zien wel als ie uitkomt, weten we niet eens of ie echt super is/wordt, gaan we al over mogelijke framedrops etc praten:D
     
  11. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja mensen hebben altijd wel wat te zeuren :cool:
    Ik hoop persoonlijk dat er een laadtijd a la GTA: VC komt dat gaat wel lekker :)
     
  12. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom maken we deze thread niet centraal......
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat zijn al 2 vote's, en je hebt de mijne ook:)
     
  14. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    okaj dan iedereen voten om de thread centraalt e maken we hebben er al 3:p
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gaan jullie nu maar lekker lullen over het spel ipv een extra stukje tekst in de titel :)
     
  16. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    en btw op de site van true crime hebben ze dat nicks world maar weg gelaten, de losers....ze kregen het niet op tijd af en dus stoppen ze het maar weg:mad: en ook hebben ze sommige links zittren ontleden waardoor de site "meer functies lijkt te bevatten":)
     
  17. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja t is maar hoe je het bekijkt he*)
     
  18. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt me eigenlijk ook niks uit of die centraal wordt, als er maar goed over het spel wordt gepraat en niet te veel off-topic.
     
  19. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    jajajajaja en dat gebeurt ook dus why niet centraal dan word ie meer gebruikt
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar goed, ik hoop ook op mooie weerseffecten, zoals een mooie zonsondergang, zonsopgang, en dat het niet de hele tijd mooie weer en overdag is. Nou ik er over nadenk heb ik alleen nog maar screenshots van overdag gezien??! Ik hoop ook dat het automatisch dag en nacht kan worden, anders zou het echt een stuk minder zijn.. :{
     

Deel Deze Pagina