1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ja komt wel nacht in zeer waarschijnlijk want de tijd zit in het spel verwerkt, want ze hadden het erover dat je tussen 3 en 5 niet op de snelwegen moest koemn want dan sta je dus in de file :)
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    hahaha kijk dat soort dingen maken een game nou leuk. Letten op de kleine dingen
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    maar jah, zou wel supernieuw en realistisch worden met de hedendaagse dingen erin, maar of dat komt en gaat lukken weet ik nog niet
     
  4. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t file _O_
    Dat vind ik wel vet :) Ik hou wel van dat soort realisme, voegt een hoop toe aan het spel
     
  5. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een motor pakken (als die nou komt) en er lekker tussendoor gaan rijden.

    Of even een rocketlauncher pakken en alles lekker opblazen (als je GTA taferelen wil hebben)

    MAar het is dus echt zo groot? Allen The Getaway was dan wel groter als je het omrekend, 20 bij 20 Km. Getaway 40 bij 40.

    Die grote stad is juist wel beter. vooral als je het echt veet veel gaat spelen. op den duur weet je zelfs gewoon de tussendoorweggetjes. De hoerenbuurt, en de lokale pinautomaat.

    Cool. nu kijk ik echt wel uit naar het spel :D
     
  6. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaaa vet wedde dan ga ik (als eht mogelijk is) gewooon de hele tijd rond rijden , en als je bijvoorbeeld ook werk kan krijgen enz owrd het vettttt~!!!.....sta ik op...loop ik naar men gejatte autotje in men garage. Ik rijd met slaperige ogen over de snelweg, met natuurlijk mijn lievelingsmuziek uit de speakers galmen. Nick smoked (Nick he ik niet) zijn dagelijkse sigaret. Ik ben op mijn werk...na het werk ga ik in de file staan (WOOO hoe realistisch kun je in een game zijn!!:))dan komk thuis en pak ik een andere auto ( of motor alst kan!~!) dan gaak effe lekker een uurtje crimineel doen of juist effe wat bad guys op heterdaad betrappen. Daarna ist nacht.....volgende dag bepaal ik zelf eve dat ik die dag missies ga doen....en zo ga ik tot mijn dood door met TRUE CRIME streets of L.A!!!!!

    toen werd ik wakker.....:mad:

    maar mischien word het wel waarheid!!!!:):):)
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2003
  7. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit echt zo, zo ja lijkt me wel erg vet dat je de snelweg moet vermijden dan en ook erg realistisch.
     
  8. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    ken jij het morrowind "level" uit je hoofd??

    das juist leuk joh dat je niet alles kent. Je hoeft toch niet alles bij te gaan lopen houden, en je krijgt vast wel een kaart bij het spel?
     
  9. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    nouweeeuhm ik denk dat we het hier wel over een iets grotere speelwereld hebben dan in morrowind (of vergis ik me hierin?) en ook heel anders........als je de hoofdrolspeler in een stad bent die daar "orde " moet houden is het fijner om tog de stad een beetje te kennen wanneer je achtervolgingen en andere acties moet uitvoeren...je hebt gelijk bij morrowind vind ik de wereld nog niet helemaal kennen ook fijner want dan heb je nog altijd een stad of een gebied die/dat je nog niet ontdekt hebt of dat je nog moet overwinnen (en dat hoeft bij tc niet daar is heel l.a tot je beschikking) en dat is toch leuk maar het is een totaal andere wereld in verglijking tot de wereld van true crime...vind ik dan:):)
     
  10. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind is kleiner. maar je bent er wel veel langer mee bezig om het hele land door te komen.

    MAar Morrowind heeft neit echt punten waar je kan zeggen. owja dit ken ik nog.

    Dat had ik neit toen ik midden in de bergen stond.

    En in TC heb je nog speciale gebouwen. en de wegen zijn anders terwijl morrowind juist een hele grote vlakte heeft.

    MAar in een stad heb ik liever wel dat ik het meeste ken. Alles hoeft niet. amar als ik een week of 2 heb gespeeld wil ik eigenlijk wel alles van de stad hebben gezien, en het meeste ook kennen. zodat ik er snel naartoe kan gaan om te vluchten ofzo. of dat ik even weet hoe ik een crimineel het best kan pakken als ie bij de bank is en em aan't overvallen is. zonder een stipje te volgen op de map. Dat is het leukst. Dan lijkt het net alsof je zelf Nick bent. omdat je niet aldoor hoeft te kijken waar je nu weer bent.
     
  11. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    True crime grotere speelwereld dan morrowind? What?
     
  12. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel, als je met een auto de wereld van Morrowind gaat overcrossen denk ik wel dat je er sneller bij de rand bent dan met True Crime.

    MAar ik kan het ook mis hebben. Alleen ik denk het, het komt anders wel heel dicht in de buurt.
     
  13. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach wat maakt het ook uit..:)
    Dit spel wil ik eigenlijk vandaag al kopen.
     
  14. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je toch nog 2 maanden wachten.
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat ik me ff laat invriezen tot die tijd, 't is toch niet het geval dat ik wat nuttigs ga doen in die tussentijd.:+
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    geluk dat ik al een maand op vakantie ga, maar die andere weken (ervoor en erna) worder moeilijk
     
  17. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop trouwens dat je echt begint als pikkie
    beetje tasjes rovers, mensen arresteren lijkt me cool, dat moet wel kunnen denk ik, niet iedereen doodschieten (ik weet niet of het kan, ik weet niet zoveel van het spel)
     
  18. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me ook wel cool (maar of het kan?8) )
    en dat doodschieten alleen als ze stoer doen (of als je zin hebt:p)... Of martelen of een kogel door hun achterste:p ( of overrijden;) ).
     
  19. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    en bekend worden bij mensen aan de hand van hoe je speelt?
    vertel me waar.... nee dat kan ik niet *zet gun tegen hoofd* oja ik weet het weer, hij ging naar de bakker :+
     
  20. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    juist:p
    maar ik denk dat jij dat zelf niet kan doen in deze game:confused:.
    mischien zie je dat in filmpjes tussendoor de game (als je op het punt staat hem in 10-en te rammen:p)
     

Deel Deze Pagina