1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een filmpje gezien ( van e3 ) waarin werd uitgelegd hoe je bepaalde kicks moest doen etc.
    bijv van je moet hier midden in zn kop slaan want dan is ie het snelst dood enzo, was erg lache dat filmpje

    ik denk dat dit daar wat mee te maken heeft (?)
     
  2. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    die filpjes waren er een mand geleden ook al ik heb toen in die thread die links nog vermeld.......maare wat [2k] zei van kun je doen wat je wilt tussen de missies in...of kan dat in eeen free/cruise mode.....ik hoop dus EGT niet dat je lekker rustig rondrijd en dan opeens een filpje krijgt omdat er in dat gebied die ene crimineel net iets heeft gedaan....

    wat ik dus EGT wel hoop is dat je dan een missie announcher krijgt en die dan verteld wat er gaande is en dat staat er bijvoorbeeld:

    click A to accept the mission and do the job

    click B to cancel (dus dat je gewoon verder rustig kan rijden....

    wat ook kan is dat ze er een element in hebben gezet dat je bijvoorbeeld op WIT drukt en dat je dan in ee free mode bent....dus dat je geen missies hoeft te doen/krijgt.....

    Ook kan het zijn dat ze gewoon 2 verschillende game modes in de game hebben gezet:

    - mission based story

    - free drive/cruise

    dat dat dan in het begin scherm 2 opties zijn....maar dat lijkt mij de minst aanzienlijke die laatste.....ik hoop dat we een mix krijgen van de missie announcher en van de witte knop ofzo....:):):):)
     
  3. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan lijkt mij die missie announcher beter dan die witte knop.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2003
  4. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 dat er gewoon een radio in je auto zit en als er dan wat gebeurt dat je dat dan hoort via de radio

    en dan lijkt het mij dat je dan ook gewoon niet die missie kan doen en lekker de andere kant op kan gaan rijden, dat je wordt gedwongen wat te doen lijkt mij sterk
     
  5. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk het beste.
     
  6. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, het maakt me niet zoveel uit hoe het gebeurd, ik hoop zoiets a la GTA2, verder vind ik alles best zolang ik maar vrij kan zijn op het moment dat ik dat wil!
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Volgens gamespot is True Crime nu uitgesteld tot november!
    :mad:
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah nee! Naja, als de game er veel beter van wordt mag hij wel uitgesteld worden, maar niet te vaak/ver!
     
  9. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Bestaat er een (goed) spel dat NIET uitgesteld wordt? |:- , KotOR hoorde in mei uit te komen!, Fable in dec. , Halo in nov. .
    Alle goede spellen worden uit gesteld:'-( .
     
  10. dve 3

    dve 3 Guest

    dat slaat echt nergens op wat je zegt. de nieuwe lara croft game wasook uitgesteld en ohohoh wat is die game goed. NIET!!!!!!
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    november, 2 maanden later, dacht kwartaal 4 ergens gelezen te hebben, maarjah, zolang het er beter op wordt is het wel te verdragen, zolang t maar geen maanden/seizoenen wordt
     
  12. Dead Angel

    Dead Angel DOOM III

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, gewoon niet!! zeg dan gewoon niet die datum maar ergens dit jaar
    dan verheug je je er ook niet op. Het stelt me steeds teleur
    het is omdat er in september genoeg komt anders....ik bedoel ik moet me nou al 2 MAANDEN zoet houden met nix :mad:
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Tja...ik ben het eens met de algemene opinie, dat als het spel er nog beter van wordt; grafisch mooier, maybe nog wat extra dingetjes en missies etc. erin, een betere soundtrack etc etc., dan heb ik er geen problemen mee dat het 2 maanden extra duurt.
    Ik hoop alleen niet dat het zo'n Fable-gebeuren wordt....dat we strax over een jaar nog zitten te wachten ofzo.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ik weet gewoon dat games veel uitgesteld worden omdat een datum toch best lastig te prikken blijkt te zijn, behoud me daarom ook altijd voor op uitstellingen en dan is t niet zo erg
     
  15. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Bron
    Het begint er al heel wat beter uit te zien moet ik zeggen...
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bovenste vinnik alleen niet echt verbeterd en dat zesde plaatje ook niet echt.
     
  17. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een foto van een motor, nu is het dus aardig officieel dat er een motor in zit. eindelijk. alleen de bullet op dat plaatje is niet zo mooi, maar die zal je waarschijnlijk toch nooit te zien krijgen ;)

    en dat op de grond, zijn dat sneeuwvlokjes? :D
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2003
  18. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ie niet uitgesteld wordt, ik heb het geld al gereseveerd, maar hij kan beter worden uitgesteld als ie dan NOG beter wordt
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat dat een kogel? Ik dacht dat de zon op m'n scherm scheen, en die witte dingen op de grond zijn volgens mij uitgekauwde kaugumballen, mooi klote als je erover heen rijdt!:+
     
  20. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game (de doos eigenlijk) vandaag gezien bij de lokale gamewinkel om te pre orderen dus denk ik dat die niet uit gesteld is laten we hopen trouwens to the game zegt ook nog altijd 19 september
     

Deel Deze Pagina