1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    aan de nieuwe screens te zien word het een hele kleurrijke omgeving, niet zo realistisch en zelfs een beetje cartoony...lijkt mij.......maar bij nader inzien neigt het toch meer naar het realistische dan naar het cartoony:).

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    fokking veel goede games in september :eek:
    I can't pay all this..

ik wil kotor en true crime... ik denk dat ik kotor voor kerst vraag:)
    ik heb meer behoefte aan true crime.

lekker auto´s stelen, lekker motors stelen, lekker vechten.

BROEM BROEM!!!!

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    kijk daar heb ik nu ook onderhand welles behoefte aan sjeezz....

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Wat komt eerder uit dan?
    Star wars : Knight of the old republic, of True Crime: Streets of LA ? Wat een lange namen btw. Pfjoe:+

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    KOTOR komt eerder uit. KOTOR komt in september en True Crime in november.

6. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk zekerheid

7. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Op www.tothegame.com staat dat TRSOLA op 7 november uitkomt. Maar op deze site dat hij in September komt. Wat is nou juist? Ik hoop die tweede :D

8. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    tothegame :D

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    jep To the Game heeft gelijk

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Gelukkig wel, anders gaan m'n ouders weer zeuren dat ik teveel geld in 1 keer uitgeef..(waarna ik weer een come-back maak door te gaan drammen over m'n moeders roken, hoevel dat wel niet kost :D)

11. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt gek van die releasedates die niet kloppen! Op deze site stond dat het niet meer zou veranderen. Ik geloof deze site echt nooit meer. Bij bijna elk spel zitten ze er naast en dan zit ik me er op te verheugen en dan kijk ik effe op tothegame en dan zie ik weer dat het niet zo is!!!

12. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon kijken wanneer die uit zou kunnen komen en gewoon al 2 maanden extra erbij rekenen...kan het allemaal alleen maar meevallen, maar ik wordt er ook gek van hoor...geef dan nog ff geen datum als je het toch niet zeker weet...en True Crime - Streets of LA had idd wel in September mogen komen :)

13. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In september komen toch al genoeg andere spellen uit en dan heb je tenminste nog iets om je op de verheugen.

14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat ze zich ook beperken wat betreft geweld in de game. Bijv: In GTA stond geweld centraal, en dat maakte het spel zo vermakelijk, gewoon ff een gastje z'n poot of kop eraf scheten, of iemand neerslaan met een honkbalknuppel, en vervolgens nog een paar keer op het lichaan meppen tot het bloed eruit liep! Geweldig! Ik hoop dus ook dat ze geweld gaan verwerken in true crime, anders wordt het voor mij gewoon een ''het zoveelste''.

15. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    wat mij ook wel relaxed lijkt is de training die je kan doen in het spel, je kan naar schietbanen gaan om beter te kunnen schieten, en je kan ook driving courses doen, en je fighting verbeteren, dat je dus nieuwe kicks etc kan leren, lijkt mij wel cool in iig!

( btw ik vind dat deze thread binnenkort ook wel es centraal mag worden, vinden jullie niet modjes? ;) ik bedoel Midnight Club II is wel centraal en die heeft 'maar' 15 pages en deze 33 :p
    nouja maakt verder ook niet zoveel uit )

16. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus er zitten ook rpg elementen in het spel en dat is weer iets anders dan gta, zo zie je maar weer dat true crime geen kloon is van de gta serie.

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    TR kan geen kloon zijn van GTA3, ze waren al bezig aan het spel voordat gta3 uitkwam! En als ze al zolang bezig zijn, kan ie alleen maar goed zijn_O_

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat het zoveel mogelijk een gta kloon word want dat spel (vooral vice city) wil ik ooooooooooo zo graag op de xbox zien verschijnen.

dus ik hoop dat true crime een mega-bite van gta word, met alle geweldige gevolgen van dien:D

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    idd, zoals eerder vermeld hoop ik dat ze ook het geweld van GTA gaan verwerken. Dat zou mooi zijn_O_
    En ze moeten ook vliegtuigen erin gaan verwerken, en ook (politie)helikopters met zo'n zoeklicht eronder! Ooooohh:eek: Zalig zou dat zijn:9
    Edit: Ligt het aan mij of praat ik onopgemerkt als Yoda?

Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

jaaaaaaaa en dat je vette burnouts kan maken net als in vice city :9

btw nog ff een funtip voor vice city:
    stap in een helikopter en probeer dan een varende boot te kapen:D je moet gewoon bovenop de boot landen, op het deel dat het grootst is, uitstappen, de bestuurder neermeppen en varen maar:D

ander leuk alternatief, jat een boot in de haven en schiet vanaf die boot met een sniper iemand uit een andere boot en dan overspringen:D

dikke lol serieus:D

Deel Deze Pagina