Bummer. Ik heb geen GTA: VC, kam me pc vast niet aan.. (1200 Mhertz, Geforce 2 MX 32 ram, 256 RAM. Ofzo, ik heb weinig verstand over computerspecs) Maar ik koop Vice City wel waneer hij op de Xbox uitkomt
ja mijn pc ook niet hoor ik speel vice city altijd bij vrienden die WEL een ps2 hebben. misschien ga ik er ook wel 1 aanschaffen heel misschien
komen er trouwens ook choppers in true crime? ik zag namelijk in xbm een screenshot waar een helikopter te zien was.. ik bid...
ik hoop het wel dat je dan als cop in zo'n heli kan vliegen en dan met van die lichten op de bad guys schijnen
boten volgens mij niet....er is in ieder geval geen woord over gevallen.....althans als we het hier over de boten alla gta hebben...want ik had wel iets dergelijks gelezen over zee voertuigen...maar volgens mij waren dat geen speedboaten...
aan je computer zal het niet liggen, ik heb een pentium 3 450 met een ati rage pro 128 en hij doet het wel redelijk
euuh vraag dit maar in een vice city topic even over de releasedatum van tcola, die is verplaatst (alweer ) naar 7 November
volgens mij wel Jet Ski, maar ik weet niet cker. Er heeft iemand hier iets over gepost..... bladder wat trg en ik denk dat je antwoord daar wel zal zijn, want er word een zin gequote van een van de producers can de game.........
whahah dalijk is het egt een vette game maar loopt Nick Kang egt verrot. Bijvoorbeeld zoals de characters van die theMatrix game, die characters lopen egt zo zwaar verrot dat het het hele spel (in mijn opinie) verpest. Zonde, onze Nick moet wel een beetje stoer lopen en niet alleen kunnen rennen, maar ook egt relax kunnen rondlopen zoals een voetganger.....sweat dreamz all the small things matters in games, hopelijk is het spel tot in de puntjes toe geperfectioneerd sjit wat verwacht ik van die lui? Gehehe.
die mannetjes in the matrix lopen matrix stijl ik vond dat juist wel vet eigenlijk maja. en ik verwacht ook heel veel van die lui want het is heel wat als je de concurrentie met gta aangaat
Vraag: Kan je dus gewoon op straat een onschuldig mannetje in Matrix stijl afmaken? Het lijkt mij wel cool eigenlijk.. of dat je gewoon langsrijdt met je bolide en dan iedereen die langsloopt neerknalt met je gun