Ja dat hebbe we zelf ook al dik benadrukt dat iedereen dat gaaf zou vinden als dat er in zat, maarja hett is afwachten en dat was het al vanaf pagina 1 van dit topic
weet je wat me pas vet lijk, dat je superhard door the streets of LA rijd en dat je dan in eens in bullet-time uit je auto duikt terwijl je je uzi's leegschiet zal wel niet kunnen maar lijkt me wel kapot erg.
of gewoon uren lang cruisen in je autootje die custum made is en dan effe wat vreten bij de locale snackbar
Ik heb ook gelezen dat het E3 gebouw er ook in komt En dat wat jij zegt Goldfish, lijkt me echt cool ! Ik vind slowmotion echt cool altijd
Heej wanneer komt true crime nou?? Dacht eerst in sept maar las nu op een release lijst dat hij pas in november komt!!!
ik heb sins kort de xbox gamer (uk) en op de xbox dvd zie je dat iemand de demo speelt RELAX het is MET matrix stijl vechten en je kan met je auto op 2 wielen tussen andere autos door rijden en nog veeel meer dus die wordt van mij
W000T Oud nieuws, heb ik een stuk of 15 pagina's trug ook al ns gezegt, dat kon je trouwens al zien bij 1 v/d eerste filmpjes
Ik heb het op 2 wielen rijen gezien in een filmje en daar zag het er niet uit, veels te onrealistisch.
yo, ben ook weer terug van vakantie, nog iets bijzonders gemist of is het gewoon nog een kwestie van een paar maander wachten (tenzij ie niet weer uitgesteld is)?!
niet veel bijzonders gemist denk ik, lees maar even wat pagina's van deze thread door... de releasedatum is idd uitgesteld, die staat nu voor november
Hm, ik heb daarnet een filmpje gezien van www.tothegame.com en ik denk niet dat dit een goed spel wordt. Aan dat filmpje te zien is het autorijden volgens mij alles behalve leuk & de acties onoverzichtelijk. Het kan natuurlijk anders zijn maar ik denk niet dat ik em ga kopen. Het zal volgens mij niet kunnen tippen aan gta.