True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

1. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En heb je ook gewoon in de stad kunnen rondlopen & autorijden?

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    opm2? welk blad is dat??? of bedoel je oxm21 ???

3. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoeld ie Official PLAYSTATION magazine #2

4. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    bij OPM zat idd een demodisc met true crime.....alleen een gast uit mij klas die em dus heeft gespeeld zegt dat ie zuigt :confused:

maarja dat wil ik wel eens zelf zien :D

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    vast een gta freak die gta werelds beste game vind ofzo, mij lijkt ie alsnog top, en een demo is nog niet de complete game, en waarschijnlijk is de demo ook nog eens van de game die nog in ontwikkelingsfase zit, dus kunnen fouten eruit gehaald worden enzo

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.128
    Ja is wel vreemd. op www.gamefaqs.com ook veel mensen die de demo gespeeld hebben (ps2 sectie) en ook erg ontevreden over de kwaliteit, maar al die bladen en sites die preview versies gespeeld hebben, zijn hartstikke lovend....dus geen idee wie ik nu moet geloven...?
    Ik heb op de megafestatie ook de demo gespeeld en had toen ook wat kritiek op de demo...en ik hoop toch echtd at dit nu veranderd is. Dit was echter ale en aantal maanden gelden en de huidige demo die bij de PS magazine zit klinkt als precies dezelfde demo als toen, dus in de tussenliggende maanden kan er al vanalles veranderd en verbeterd zijn...
    Laten we het hopen, maar zo niet, dan hebben we gelukkig nog het GTA pack :D !

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha wat had ik gezegd...

8. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de PS2 versie gespeeld en was ook zeer teleurgesteld. Had er veel van verwacht maar het zag er niet bijzonder boeinds uit + dat het gewoon lang niet zo goed reed als GTA

9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net wat had voorspeld.

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    maarjah, we kunnen er in ieder geval vanuit gaan dat de xbox versie beter is dan de ps2, en naar een oude demo moet je niet meer letten op de fouten vind ik, wie weet hebben ze de demo uitgebracht om aan de hand van klachten de game te verbeteren.

11. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk jij...Als een demo slecht is, is er maar weinig kans dat het spel echt goed gaat zijn. Ok ze zullen er wel wat fouten uithalen maar als de demo al niet lekker speelt...
    Jammer, het had een toptitel kunnen worden.

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    We zullen zien..

*Blijft in True Crime Geloven :cool:

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ik bedoelde niet echt een slechte demo, maar als je een demo uitbrengt en men reageert er minder positief als verwacht op dan kan je wel verbeteringen in het spel aanbrengen die men erin wilt.
    Maar goed, we zien wel, mij lijkt het iig een topgame!
    (bevatte geem live toch he?)

14. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    dude kijk eens naar de breed demo, iedereen was teleurgesteld en toen hebben ze de game uitgesteld en een aantal zaken sterk verbeterd. Dat ook met true crime zo zijn, dat ze alles al verbeterd hebben. Ze testen die shit daar heus wel hoor, niet dat ze gewoon een bagger product afleveren.

15. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    uhm....

Demo's horen eigenlijk niks van het verhaal te verklappen etc.... ! Demo's zijn niks meer dan een KLEINE test van het spel dat eigenlijk altijd wel beter wordt !

16. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    ik heb wel vaak meegemaakt dat een spel nauwelijks verandert na een speelbare demo.
    Ik vond deze game (streets of LA) zeer teleurstellend als eerste indruk.
    GTA is in alle opzichten op de fighting skills na de betere.
    Vooral op het gebied van vrijheid en simpele controls.
    Hij voelde wat klungelig kwa controls en ik had eerst zulke hoge verwachtingen van de game maar nu ik hem gespeeld heb op een demo haak ik waarschijnlijk af.
    ik hoop op verbetering

17. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een demo van tc bij de opm 2 ( ps 2 blad), en die is al erg coool ook al is ie erg kort

18. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    lekker pessimistisch doe jij
    wacht nou maar gewoon tot ie gerreleased is, dan kan je het uiteindelijk spel spelen of reviews lezen en ga dan pas zeuren dat het een topgame had kunnen worden. want mssn wordt dat het nog wel

ik blijf er iig nog in geloven 8)

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

yeah me 2...ik blijf er ook echt in geloven dat het een topgame word...als ik die screens heb ik gezien enzo..en da stuk in XBM...word echt een topgame

20. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    me 2, kom op man kope die hap......Het word gaaf....okal is ie slecht8) .... btw een demo is helemaal niet definitief en ook bedoeld om te testen.

Laatst bewerkt: 8 sep 2003

Deel Deze Pagina