damn he hoe negatief kun je over een game zijn tronky geef het gewoon ff een kans en wacht tot alle reviews binnen zijn mij lijkt het nog steeds gaaf
Sorry maar om de een of andere reden voel ik dat dit geen topper zal worden. Daar kan ik toch niets aan doen.
ja oke maar omdat je zelf voelt dat dit geen topper zal worden hoef je niet elke reactie van anderen belachelijk te maken. iedereen voelt wat ie voelt over deze game en dat mogen ze met alle plezier op dit forum vertellen (al dan niet met de nodige argumenten)
Ja hallo, kunnen we het een beetje normaal houden? Er zijn hier mensen die de game wel zien zitten, maar er zijn er ook die denken dat het geen toppper gaat worden. Dat is toch niet zo erg, dat hoort in deze thread vind ik. Maar zet er dan wel bij waarom je het geen top game vind, of juist wel. De game komt bijna uit en dan zullen we het wel zien. Maar we moeten elkaar niet gaan afkraken he .
ja mij lijkt hij zeker wel vet lekker cruisen door de straten mensen in elkaar meppe enzo maar wanneer kom het spel uit
Ik weet niet wat jullie tegen treu crime hebben?, maar na vandaag de demo gespeeld te hebben ben ik toch overtuigd dat deze beter is dan gta! echt het vechten is veel mooier en het rijden hetzelfde zelfs de graphics zijn beter. Wat zitten we hier nu te zeiken?, GTA op de xbox oud nieuws en spel mijn pleuro's gaan naar TREU CRIME!. Salva
besturing vond ik crappy en grafich vind ik em ook minder dan gta en benieuwd hoe genadeloos hard de gamepers deze overgehypte titel gaan aanpakken of zit er nu helemaal naast. feit blijft wel dat ze eerst lyrisch waren (de gamepers) en nu boze tongen laten spreken. vaak gebeurt dat met te veel gehypte games alleen zijn ze daar ook zelf mee begonnen. we zullen zien ik hoop dat bovenstaande mensen gelijk hebben.
ach ja, enter the matrix was ook overhyped en verkocht goed, en dat was een shit game, maar deze is niet door de media maar door de fans overhyped omdat men op de xbox iets wou als gta en toen nog niet wist dat gta kwam, maar toch lijkt het me een erg vermakelijke game
Ik heb de thread niet vhelemaal door gelezen maar kan je ook met motors enzo rijden? En ik denk dat deze beter word als GTA reeks!
Er staan trouwens nieuwe screenshots op de officiele site ( www.truecrimela.com ) geen diee of het al vermeld is maar ze staan er al enkele dagen maar had ze nog niet eerder gezien.
Als ik zo al die negatieve berichten hoor ben ik toch bang dat ie een tikkeltje gaat tegenvallen. Eigen schuld dikke bult. Dan hadden ze maar niet zulke hoge eisen stellen. Ze denken meteen met GTA te kunnen evenaren. Maar dat gaat ze toch niet lukken....
Ik denk dat ie niet tegen gaat vallen. Ik heb net de screens zitten bekijken op hun site en het ziet er echt wel mooi uit. Paar posts geleden zei er iemand da die de demo op de PS2 heeft gespeeld..en da het er niet uitzag, op de Xbox ziet het er altijd nog beter uit..en tis nog maar een demo!! Dus ik zou maar wachten met je uiteindelijke oordeel totdat het spel zelf uit is.
Op gamerelease.nl staat dat True crimeTreets of LA op 19 september uitkomt, is dit bevestigd door iemand, weet iemand hier meer vanaf?