1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag het Bart Smit folderthe gekregen, en daar staat dat je hem op 14 NOVEMBER kan halen :mad: heel vaag allemaal, ik hoop toch zeker wel dat ik hem deze maand kan kopen !
     
  2. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hij is uitgesteld tot 14 Nov, dus de BartSmitfolder heeft gelijk
    was allang bekend trouwens, en bij gamerelease.nl hebben ze de site waarschijnlijk niet ge-update
    jammer, maar nog even w88 dus
     
  3. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk nu wel dat die zeker op 14 November komt, omdat het in alle boekjes staat ook in het Intertoys boekje.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    voor diegene die het nog niet gezien heb, een hele zooi met fuckin coole ingame filmpjes, wel van ngc, maar het id. heb er pas een paar van gezien en nu weet ik echt zeker dat ik deze game moet hebben
    in game filmpjes
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Thanks voor de link :)
    Paar dingen die me opvielen tijdens de filmpjes...
    - GEEN BLOED!?!?!?
    -Nog steeds pop-up en soms ff laden tijdens het rijden met de auto...draw distance had dus beter gekunt. laten we hopen dat de xboxversie daar geen last van heeft.
    -Bij filmpje 15 zag je steeds good cop/bad cop in beeld komen. ik hoop dat dat uitgeschakeld kan worden, want anders denk ik dat het op den duur een beetje irritant gaat worden.

    Verder ziet het er best lekker uit. :)

    edit; Ow ja....viel me ook op dat de gevechten soms een beetje lang duren, dus wel erg sterke tegenstanders, wat maybe wel leuk is, maar zou ook frustrerend kunnen zijn als het vechten, en het damage systeem, niet goed uitgewerkt is.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2003
  6. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Der zit wel degelijk bloed in ! In 1 van die filmpjes knalt Nick zo'n ventje om de hoek neer met 2 guns en daar zie je duidelijk bloed ! Pop-up effect zullen ze zeker wegwerken ( er is nog 2 maanden tijd ). En dat good cop, bad cop boiet me niet zo. Maar ze mogen het van mij best welaten :)
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    In de laatste paar filmpjes, als Nick in dat grote pakhuis is, zie je hem van dichtbij mensen afschieten en ook over ze heen lopen, maar dan zie ik geen bloed...!?
    ook toen nick met zijn auto over iemand heen reed hoorde je geen (carmageddon) 'SPLAT' geluid ofzo en zag ik ook geen bloed...
    Misschien kun je de 'Gore' aan en uit zetten!?
     
  8. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het, het zou wel heel raar zijn zou dit er niet in zitten
    eerder denk ik idd een goremode ON/OFF knop in het optiemenu ofzo
     
  9. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm, Gore aan en uit zetten. Is op zich wel handig. Maar ik zag toch echt we bloed ! Een vriend van me zat mee te kijken en vond dat bloed geweldig. En ja, het was in dat pakhuis :)
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb ze net allemaal gezien, en ik vond het echt supercool, gfx heb ik niks op tegen, kan alleen maar beter worden, en het gaat om de gameplay vind ik. Als je een supergrote stad hebt kan er eenmaal niet al te veel detail in als in een kleine stad.
    Het vechten is best goed uitgewerkt, niet een klap en ze zijn dood.
    Misschien dat er tijdens de filmpjes ook afgewisseld is met free mode en mission mode waardoor het misschien iets anders speeld, good cop voor punten ofzo.

    wat coole momenten:

    filmpje 2: tegenstander die kopstoot uitdeeld, en ze af en toe met zn 2en aan vallen (vaak is het omstebeurd en dat is hier zeker goed uitgewerkt)
    filmpje 3: als ie uit rijdende wag springt dat ie verwondingen oploopt, zie schadebalkje van hem
    filmpje 4: als hij uit zn wagen schiet dat iemand die in de buurt loopt wegrent (omdat hij bang is, of een veiligere plek wil opzoeken)
    filmpje 5: het fouilleren van die voetganger
    filmpje 6: tijdens het gevecht dat ie zo een standaard worstelmove uitvoerd maar die tegenstander op tijd wegrold
    filmpje 8: het achtervolgen en neerknallen van de gang, de laatste in bullettime
    filmpje 9: burgers rennen niet weg als hun wat overkomt, die man die overreden wordt, wordt boos
    filmpje 10/11: (dronken) mensen vechten met bierflesje in hun hand
    eind filmpje 14: bloed! mensen die kreunen, die laatste slachtoffer is het enige waar ik bload zie, verder wordt het beeld ff rood als je geraakt wordt
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2003
  11. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hebben jullie het nou over bloed bij jezelf of bij de tegenstander ? Ik zag nl wel bloed bij de de container waar de tegenstander tegenaan wordt geschoten in 1 van die laatste filmpjes in het pakhuis ! Bij jezelf heb ik eigenlijk niet op bloed gelet. En dat fouilleren van de tegenstander was echt vet ! ik hoop dat je veel meer moves/politie technieken kan toepassen op tegenstanders ( of voetgangers }:] )
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    heb ook alleen die in filmpje 14 aan het eind een man met bloed gezien, en bij je zelf wordt het beeld ff rood, verder geen bloed
     
  13. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm. Nouja, bloed of geen bloed maakt mij niet zo heel veel uit. Het zit de gameplay toch niet in de weg ! Je zal het bloed denk ik toch wel aan/uit kunnen zetten :confused:
     
  14. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4

    link doet t niet bij mij :confused:
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    kan gamecube ook niet op, misschien is server down
     
  16. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze gewoon kunnen downloaden hoor ! waarschijnlijk is de server down ja...
     
  17. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ding op te merken, ik zie de hele tijd op de screens in gevechten dat Nick helemaal aan de rechter of aan de linker kant staat...hoe kand at nou als de vieuw van achter het mannetje is! Is dat alleen voor de screen of gaat de camera tijdens gevechten in een full-scale camera ofzo, zodat je het hele gebied met baddies ziet. Dit zou ik persoonlijk best lastig vinden als ik er zo aan denk, maar ze kunnen eht natuurlijk ook prefect uitgewerkt hebben:p. Maar gevechten vanuit second-person lijken mij het vetst en niet dat je nick daar beetje over een stilstaand beeld ziet rondlopen en dat je dan maar de baddies moet neerknallen:p.

    Maarja we zien wel (een antwoord dat op alle vragen hier bijna het antwoord is:p).......
     
  18. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
     
  19. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wat bedoel je met second-person? ik zelf denk dat het gewoon third person is en dat ze het voor de screens zo hebben gedraaid... in GTA op de PC is dat ook mogelijk, dan houdt je een bep. knop ingedrukt en dan zie je het van de zij-/voorkant...
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  20. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    o oeps verkeerd begrip wahha sorry ik bedoel die viuew gewoon van achter het mannetje, 3th person dan ja.:eek:
     

Deel Deze Pagina