1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    zal wel gewoon third-person zijn, ze weten dat het met GTA goed is ontvangen dus zullen ze dat ook wel netjes overgenomen hebben (ze willen gewoon de beste game maken met alle andere ideeen)
     
  2. Tiggel

    Tiggel Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Volop kick nog zo'n gta game.
    Die gaan we kopen!!!!!
     
  3. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar kijk maares naar de ingame filmpjes die lijken er egt op te wijzen dat het een andere vieuw krijgt tijdens gevechten.
     
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    niet allemaal sommige kijken je schuin en sommige weer gewoon achter de persoon
     
  5. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja ik vind het niet zo gek dat als je martial arts gaat gebruiken dat je dan switched van een GTA3-view ( third person) naar een soort DOA-view... dat maakt het veel overzichtelijker
     
  6. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, dat vecht toch super k*t als je third person moet vechten , dat gaat voor geen meter.
     
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    net zoals bij die eindbazen in DOA dus? of echt van de zijkant want dat met die eindbaas in DOA was kut.
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, 't filmpje op die site is zeker wel gruwelijk _O_ cameraposities zien er wel ok uit...:D
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Welk filmpje? Ik zie er wel een paar..
    /EDIT: Zeker die ballistics 3 checken! Die impact van het shotgun, zeer Strak :D
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2003
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Met die demon ofzo ja, daar heb ik wat bij lopen vloeken, maar in die filmpies zag het er best ok uit. Zo ff de site checken.
     
  12. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er niet zoveel mensen Gta nog gaan kopen, omdat daar bijna geen verandering in is gebracht voor de xbox. True Crime heeft vettere muziek, vettere beelden en je speelt een cop, dit is toch veel vetter.

    Edit: wie me niet gelooft kijk naar de filmpjes op die site die hierboven ergens staat:
    site
    Kijk maar bij Crime Cookbook.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2003
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Nou...over de muziek in True Crime ben ik het niet met je eens; Ik denk dat GTA meer afwisseling biedt dan True rime, aangezien True Crime eigenlijk alleen maar Rap/Hip-Hop heeft...
    Ik heb niet veel tegen Hip-Hop enzo, maar ik vindt de afwisseling in GTA toch leuker denk ik.
     
  14. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    idd eigenlijk houd ik niet zo van R&B, hiphop etc maar in een game kan dat natuurlijk altijd anders zijn... dat bepaalt dan ook voor een groot deel de sfeer denk ik :) ik zelf ben er nog niet helemaal uit of ik voor GTA of TC ga, misschien wel allebei als ik tenminste genoeg geld heb uiteraard :p de muziek (van radio dus) in GTA vond ik iig erg cool - meestal had ik daar dan FlashbackFM, HeadRadio of Chatterbox op :cool:

    echter nooit Game FM (dat was toch het HipHop kanaal :eek: ? )
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind de muziek ook wel wat beter mogen in TC. Vele doelgroepen houden niet van dit soort muziek maar meer van trance of metal en die moeten dan ineens naar hiphop gaan luisteren. Vind dat daar best meer variatie in had gemoegen.
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee man deze muziek is zker vet vind zelf nr 1-2 op de site vet
     
  17. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik vind niet dat die muziek die jij noemt bij dit spel past , ikzelf vind namelijk de muziek die ze er nu in hebben zitten wel goed (ik luister namelijk altijd naar hip hop / rap )
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    zeg niet dat er per se trance in moet, maar wat meer varriatie en niet alleen maar hip hop muziek. Ik vind dat nl. shit muziek (op eminem na) en dan moet je wel een game spelen met die muziek. Het valt dan tijdens het spelen wel mee, maar ik vind het zonde.
     
  19. JayNL

    JayNL Be Someone Play Live

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is ie nou finally in de shop??? Lijkt me ULTIMATE GAME!!!GTA3 en GTA Vice City heb ik beide al uitgespeeld, zou leuk zijn als die ook live kan!!!
     
  20. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    In amerika komt hij 4 November en bij ons in Europa 7 November, niet zo heel lang meer wachten dus:+ .
     

Deel Deze Pagina