1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. JayNL

    JayNL Be Someone Play Live

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    VET!!!
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog een maand wachten, kom op mensen, volhouden:p
     
  3. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Hip-Hop en R&B net bij de streetgangs horen en die muziek is toch ook voor het straatleven en het spel gaat ook over het straatleven in LA.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ja, maar je steelt ook auto's van 'normale, oudere' mensen en lijkt me sterk dat de hele stad naar dezelfde soort mzuiek op hun auto-radio luisterd. :)
    Het is LA, dus je zult ook mensen vinden die van jazz-bands houden, of van Rock, of Pop of whatever.

    Dus het is wel een beetje jammer als het ALLEEN maar rap is wat je in de game zult aantreffen.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Misschien dat soundtrack optie erin zit, weet het eigenlijk niet meer. Hopen dat ze niet alleen liedjes afdraaien maar als je in de auto zit ook autoradio hoort met reclame en gepraat van dj enzo, in gta 2 was dit erg goed gedaan, alleen miste ik daar de muziek als je buiten liep. Maar dit had soms zijn voordelen.
     
  6. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    sjit heej op een begeven moment zie je op die stie zo'n filmpje genaamd ballistic 2. Als hij die vent neerschiet zie je gewoon die kogelgaten in zen rug:p. Mooi gedaan, ook die moves. YEah baby!!

    edIT: In die stealth 1. wat zijn de agnenten in godsnaam aan het doen? Dansen??!~?!:eek: :'-( :confused:

    Dat Brawling filmpje is egt gaaaaf.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2003
  7. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    aan de andere kant zit er op elke autoradio wel een "tuning" knopje :+

    Maar custom playlist afgewisseld met reclame's DJ's lijkt me toch wel zeer uber _O_ we'll see, maar als dit geen topper wordt is 't eigenlijk meteen al een flop...dat is 't probleem met hoge verwachtingen he
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ow dat van dat tuning-knopje kan inderdaad van pas komen, als dat naar je eigen playlist (random-play) met reclames erdoor heen komt. :)

    Maar wat betreft hoge verwachtingen; Als ie beter is als GTA dan is ie wat mij betreft geslaagd. Ik verwacht persoonlijk geen onmogelijke dingen of whatever, en zolang de gameplay leuk, uitdagend, afwisselend en gewoon goed is, dan ben ik al vrij tevreden. Zolang er geen duidelijke bugs of irritaties inzitten natuurlijk.
    Grafisch verwacht ik geen 'topper' zoals bijvoorbeeld Ninja Gaiden en Halo 2 enzo wel beloven te worden, maar het is ook een heel ander soort spel, waarbij ze daar veel meer aandacht aan kunnen geven natuurlijk :)
     
  9. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    OK dan de complete lijst van tracks is bekend. Smaak verschilt, maar toch een hele leuke lijst mi.

    bron
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Mwah....beetje korte lijst, voor zo'n spel...
    Ook eentonig qua muziek-keuze, wat erg jamer is ofcourse. Had het liever zoals GTA gehad...

    En als er dan toch alleen maar Rap/ Hip-Hop in moet zitten....dan is het jammer dat NAS er niet in zit ...
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja vind ik ook goed alleen dit is ook zeker vet!!!!!!
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind het echt een slechte playlist, mensen die niet van dit genre houden hebben het er mee te doen. Zonde.
     
  13. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het probleem niet. Gooi je harde schijf vol en luister wat jij leuk vind.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zit er een soundtrack optie in dan?
    Was vast in de war door te denken dat die in gta zit:-|
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    True Crime zuigt.
    Is heel slecht spel.
    Ik heb de demo op de ps2 gespeelt heel slecht echt dit is echt niks vergeleken bij The Getaway of GTA.
    Hoe dat ventje ook loopt heel erg briek.
    Een pluspunt vind ik toch wel dat schieten dat je met twee guns in je hand kunt schieten is wel lekker.
    En vechten vind ik slecht uitgewerkt.
    En dan die muziek pfffff is deze game alleen voor hiphop people bedoeld?
    En ik vind het zelf autorijden met een pookje briek.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2003
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Je hebt het over een PS2 demo, die al van een minstens 6 maanden oude build/beta whatever is....
    Ik heb de demo ook gespeeld op de megafestatie deze zomer en was inderdaad niet veel aan, maar alle previews zijn heel erg lovend over de game tot nog toe dus ik neem aan dat zij een recentere versie hebben gespeeld. Daarnaast zullen de xbox graphics natuurlijk een stuk mooier zijn.

    True Crime, die eigenlijk over 2 weken zou uitkomen, is trouwens net aangeklaagd door een of andere schrijver, omdat die vindt dat Nick Kang wel heel erg lijkt op een personage uit zijn boeken...
    Dus heel misschien wordt de game wel uitgesteld...
    Lijkt me persoonlijk sterk, want zo origineel is het type Nick Kang niet... meer een stereotype b-film held...
    Maar ach, in de USA mag iedere loser een rechtzaak aanspannen.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En vraag niet wat ze er soms mee winnen, niet normaal meer soms. Maar hopen dat ie niet wordt uitgesteld want dat zou erg triest zijn.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    PS2 is geen Xbox
    dus je kan er nog niets overzeggen of de Xbox versie ook slecht is...verwacht maar dat de graphics iig beter worden.
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoveel verschil zal er niet in zitten denk ik.
     
  20. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik ook bang voor, vaak bij multiplatform dat graphics beetje half half zijn
     

Deel Deze Pagina