1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je die demo 1 keer gespeeld, en omdat je pookje los zat kon je het niet halen, dus zuigt het.
    zelf `heb ik die demo ook al enkele malen gespeeld, ziet er al behoorlijk af uit, maar ik vind de ps 2 controller iets minder dan die van de xbox, en de grafics waren minder, kortom, voor xbox wordt ie een stuk beter.
    maar ik weet neti of je het 2e deel gespeeld hebt? als je niet op tijd in de bar komt? dan moet je vechten met een groepje, schietend, schoppend..
    dat kon nog wel wat beter, vooral eht richten, ze hebben veel tijd besteed aan hoe je vecht, en dat ziet er dan wel goed uit, maar het werkte nog niet
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind de ps2 controler in iedergeval beter.
    maar met pookjes rijden vind ik nou eenmaal klote.
    Ik wacht liever dat Mafia in de winkel's licht.
    Die word wel super.
    Maar ik denk dat True Crime heel veel gaat tegenvallen.
     
  3. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut man iedereen zit het spel al af te kraken voordat het uberhaupt in z'n console heeft gezeten!.
    Ik vond de demo kort maar krachtig en deze heeft mijn overtuigd hem meteen te gaan kopen wanneer deze uit is.
    Pas dan kan ik zeggen of het beter of slechter is dan bijvoorbeeld GTA.

    Dus nog een paar weken wachten en we weten het.
     
  4. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoor over demo's meer negativiteit dan positieve dingen de laatste tijd. Hoe bedoel je met pookies, rechter pookie gas en linker sturen ofzo? Met linker sturen heb ik geen probleem iig. Besturing in halo van voertuigen was ook niet de beste maar daarom is het nog geen slecht spel geworden. Mij lijkt ie iig erg goed.
     
  6. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    precies! ik vind het rijden met pookjes ook geen probleem (bij motogp is het gewoon super) dus ik ga em meteen halen!
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    [/url] moet er nog achter:p ff kijken, ben zeer benieuwd!
    Zijn het eigenlijk ingame filmpies, voordat ik ze allemaal zit te downen met mn trage inet?
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ja de eerste 2 zijn ingame, maar vertellen iets over Nick....en de andere 4 zijn ingame acties. Ziet er erg cool uit. Schijnt dat dit zelfs de PS2 versie is, maar ziet er ECHT heel mooi uit. Ik had het dus ook geloofd als men zei dat dit de xbox versie zou zijn
     
  10. sneaky

    sneaky Guest

    hey het is een demo hoor.Ik denk echt wel dat ze dingen verbetren voordat ze de final version gaan releasen
     
  11. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    lopen ziet er zo raar uit of ligt dat aan mij?
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Toen ik een tijd terug gamecube versie filmpjes (ingame) heb gezien, zag alles er goed uit en liepen ze normaal, nieuwe filmpjes heb ik nog niet gezien.
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Een ding weet ik zeker hij gaat niet GTA beaten.
     
  14. Karelax

    Karelax Guest

    nee dat denk ik ook nie
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    nee dat denk WEL zker vet deze game !!!
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    weet niet off het al is gevraagd maar kan je ook zelf politie achter je aan krijgen
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    GTA is goed, maar als je dit uitgewerkt ziet is het ook goed, ze hebben beiden hun eigen plus- en minpunten en tot dusver is denk nog niet te zeggen of hij echt zo goed wordt, dat hangt af van de gameplay. Maar mij lijkt hij erg cool.

    Denk wel dat je politie achter je aan kan krijgen, ondanks je zelf cop bent, lijkt me wel zo leuk.
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    True Crime waarschijnlijk uitgesteld naar begin 2004 |:- ,lees www.spong.com:(
     
  19. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Spong staat erom bekend veel bullshit nieuws te melden. Bovendien heeft Activision laatst nog bekendgemaakt dat het spel 4 november in de winkels ligt, dus dat uitstel is gewoon onzin.
     
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen dat het bullshit is.:D
     

Deel Deze Pagina