1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    gelukkig hebben we een xbox want die soundtrack is echt kut.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Maarjah, met die rechtzaken in Amerika weet je het maar nooit en zou een uitstel best goed kunnen.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Van mij mogen ze die game 2-3 weken uitstellen, en dan die eikel die ze aanklaagt counter-sue'n, en dan opperen dat ze door de vertraagde release veel minder hebben verkocht omdat mensen nu IPV True Crime, GTA III hebben gekocht.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Maarjah, dan hebben ze wel extra geld als ze de zaak winnen maar daar schieten wij niks op. Als ze character helemaal opnieuw moeten maken ben je toch wel even bezig als je geen afgeraffeld persoon wil. En waarschijnlijk moet dan ook aan het verhaal gesleuteld gaan worden. Nee, laat ze maar winnen en normale release aanhouden:D
     
  5. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    precies! Ik wil niet weer zo'n spel wat ze eindeloos uitstellen, bovendien zit ik er al een tijdje op te wachten.
     
  6. Loserkid

    Loserkid Game freak

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht dat dit spel beter word dan GTA maar dan moet ie wel uitkomen!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRR en moeten ze hem niet afraffelen dus tis afwachten, k weet wel cker dat ik hem haal :D
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Afraffelen zal denk niet gebeuren. Hoogstens misschien als ze character inderdaad moeten veranderen maar verder denk ik niet. Ik wil hem ook erg graag hebben.
     
  8. jurian verbeek

    jurian verbeek Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dat spel ckers aanschaffen deze word veel beter dan vice city
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    wat lees ik nou


    Uitgever heeft de hoop voor de komende Kerst helemaal gevestigd op de Grand Theft Auto kopie True Crime: Streets of L.A., de consolegame van de Amerikaanse ontwikkelaar Luxoflux. Het spel zou op 4 november in de winkel moeten liggen, ruim op tijd voor de Kerstinkopen. Daar dreigt echter een stokje voor gestoken te worden door Robert Crais. Misschien zegt de naam je niets, maar die is schrijver van bestsellers als L.A. Requiem en Free Fall. In al zijn boeken speelt ene Elvis Cole de hoofdrol en Crais beweert nu dat deze Cole model heeft gestaan voor Nick Kang, de hoofdrolspeler uit True Crime.

    En dus heeft Crais een rechtszaak aangespannen tegen Activision wegens plagiaat. Hij heeft een rechtbank in Los Angeles gevraagd om de verkoop van het spel tegen te houden zodat hij zich uitgebreid kan voorbereiden op een rechtszaak waarin hij geld gaat eisen van Activision. Wanneer de zaak voor de rechter komt en wanneer er een uitspraak zal volgen is niet bekend, maar de aanklacht kan de plannen van Activision en daarmee de financiële positie van het bedrijf flinke schade toebrengen.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, en daarom hopen we dat ie nog op tijd komt!
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Juist! Wat lees ik nou?! :mad: Moet dat niet omgekeerd zijn!?:mad:
    Oh jah, het is ook best wel shit dat een of ander schrijvertje een stokje voor de release van True Crime wil steken [​IMG]
     
  12. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Activision zegt de game niet uit te stellen en de releasedatum van de game is dan ook nog steeds 7 november aanstaande.

    computerandvideogames
     
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga me wagen aan een cijfervoorspelling ik denk dat het een 76 krijgt van deze site.
    Gewoon een voorgevoel.
     
  15. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gok het op een 64.. ik heb toch niet echt het gevoel meer dat het een GTA beater zal worden.. maar als hij boven de 75 gaat ofzo -gemiddeld- dan zal ik er nog over na gaan denken :D
     
  16. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor een 70...GTA beaten is toch wel erg moeilijk en dat word denk ik al snel onderschat.
    Ik weet niet of ik de game koop, hij lijkt me fun maar misschien net niet genoeg...ik wacht de reviews af :)
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik heb er wel vertrouwen in. Hebben jullie die filmpjs al bekeken die ik gepost had 1 of 2 pages terug!? Zag er écht heel goed uit, en dat was nog maar de ps2 versie...

    Ook alle previews en hands-on zijn érg lovend geweest.

    Het enige negatieve wat we gehoord hebben, is over die demo, die al erg oud is, en waar nog lang niet alle bewegingen etc. inzaten...
    Plus de soundtrack is wat eentonig qua muziek stijl, maar daar hebben we gelukkig een HD voor in onze box :D

    Dus ik gok dat het ronde de 90 of hoger zal gaan scoren.
    De nieuwe filmpjes beloven gewoon erg lekkere gameplay, met lekker afwisselende random crimes (zoals die bitch-fight bijvoorbeeld)

    Maar ja, er kunnen natuurlijk altijd bugs of iets anders storends inzitten, dus je weet maar nooit.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik ga ook voor een hoog cijfer. De laatste ingame filmpjes zagen er goed uit en het lijkt me erg goede game met uitgewerkte onderdelen: vechten: mensen verdedigen zichzelf of proberen te vluchten etc.
     
  19. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar deze game. Eerst had ik er totaal geen vertrouwen in, na de preview en een paar filmpjes had ik er juist heel veel vertouwen in. Maar met die rechtzaak, en GTA Pack voor de boeg, denk ik dat ik ga voor GTA en mss later nog voor True Crime (als de game een beetje hoog scoort).
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik ga eerst voor deze. GTA 3 en Vice City heb ik weleens gespeeld en was erg leuk, maar deze game heeft, zover ik weet, een goed vrij knallen als je geen zin hebt in missies-systeem en lijkt me een dieper uitgewerkte game. Alhoewel ik ze allebei (alledrie) zeker in mn collectie wil hebben.
     

Deel Deze Pagina