1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik heb zojuist de hands-on op IGN gelezen van de Cube versie, en klinkt echt fantastisch. Ze zijn er erg positief over geloof ik. De eerste recensies zullen nu wel vrij snel verschijnen.

    ps; hoe fucking cool is deze screenshot!?!?!?
    In Jet Li's My Father is a Hero doet zijn zoontje dat bij een bully uit zijn klas, wat echt extreem strak is ofcourse :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kon alleen ff dit plaatje van die scene vinden op inet, nagetekend naar die scene in de film, dus in de film ziet het er zo uit. zelfde camera standpunt en houding etc.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2003
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Dies zeker vet!
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Wel een review waar ik naar uit kijk in elk geval.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er zeker cool uit op die screen. Die pet en bril van zn kop schoppen en zn bange gezicht zien. Alleen ben ik bang dat je in de game niet op zulke details let om dat het daarvoor te snel zou gaan. Flink kicken en pushen enzo:D Maar lijkt me nog steeds een supergame.
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    zker vette pic
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Snoop dogg is een playable character in true crime, check www.ign.com

    Ik vind het wel heftig.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Triest. Dat vind ik echt KUT! WTF moet Snoop Dogg nou in deze game!?
    Oh wacht....iedere asian-martial arts ster moet ff aan een zwarte rapper gekoppeld worden, zodat ze de zwarte jeugd mee krijgen(!)
    Echt een KUT actie van activision dit. :'-(

    edit; ik hoop dat er genoeg vrijheid in dit spel zit dat je die gozer meteen door zijn kop kunt schieten, zodat je hem in de rest van het spel niet meer tegenkomt....maar dat zal haast wel niet.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2003
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Haha, vind het ook jammer dat ze game baseren op rap. Er is heus wel andere muziek in de stad daar hoor. Ben er geweest en het wordt echt niet overmeesterd door rap. Blij dat de soundtrack optie erin zit want anders zou de game een stuk minder mensen trekken.
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind dat wel stoer! Past echt bij T.R. Maarja, ik hou van mezelf al veel van Rap.
    Snoop dog in T.R.?! Dikke ownage!:cool:
    [​IMG]
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Wel grappige actie van Activision om Snoop Dogg erin te doen, maar ik weet niet echt of het er veel beter van wordt.

    [​IMG]

    Snoop zelf ziet er een beetje vreemd uit, maar de omgeving ziet er zeker strak uit (is volgens mij ook ingame, zie HUD).
     
  11. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf zeer posities over True Crime, en ik weet toch bijna zeker dat dit een GTA beater wordt. Ik ga hem dan ook zeker kopen. Maar 1 "geweldige" vraag:

    Ik zat een een uurtje of 6 het oeroude Police Quest te spelen ( is geloof ik gemaakt in 1991 ). Het klinkt raar, aar het lijkt een beetje op True Crime(of andersom). Je bent ook een agent, je wordt op den duur bij de narcotica brigade gezet(je moet eigenlijk zelf een memo schrijven naar de commesaris van het bureau). Je hebt vrijheid, maar die is niks vergeleken met die van GTA/True Crime. En e moet mensen aanhouden voor drugs, te hard rijden etc... Mijn vraag is nu: Kun je in True Crime ook zelf mensen aanhouden vor te hard rijden, drugs, dealen, door het rood rijden, geweldpleging etc.. ? Het zal neem ik aan wel- en ik hoop het ook ! aangezien er een zogeheette ramdom-crime generator( of zoiets ) in zit.

    /EDIT: Zal het miss ook mogelijk zijn om in 'codetaal' te praten, zoals; Centrale, we hebben hier een 9-13. Of wat die code voor te hard rijden ook mag betekenen ?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2003
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je krijgt per radio in je auto oproepen van de centrale waarin ze zeggen Crime on 11th street en dan kan je er heen gaan en deze oplossen.

    Maar als je nou iemands wagen jat, krijg je dan ook politie radio, aan de ene kant onlogisch maar aan de andere kant zou het wel moeten om opdrachten te blijven horen.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Valt het andere mensen trouwens ook op dat die stoplichten zo raar staan? Of is dat altijd zo in La? Ze staan aan de overkant van het kruispunt, ipv ervoor.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, typisch Amerikaans.

    Ook mag je (in de meeste steden zover ik weet) rechtsaf door rood mits het veilig is en er dus geen verkeer aan komt.

    Maar toch ben ik benieuwd wat er gebeurd als je halve stad neer knalt, aangezien je zelf cop bent.
     
  15. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 vraagje: Ik zag net in een filmpje dat Nick een ruziende vrouw en man arresteerde en ze geboeid op de grond gooide, maar toen verdwenen ze ! :mad: Kun je ze net naar het politiebureau of gevangenis brengen ?
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet helemaal.. Ik heb wel gehoord dat er een missie is in het E3 gebouw, maar of dat waar is. Ik zal het nog eens opzoeken :)
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij haalt de politie ze dan op ofzo. Je hoeft misdadigers alleen maar in de boeien te gooien of te killen en de rest hoef je niet te doen, zoals het naar politie brengen. Vind ik wel beter want anders moet je ze steeds weer naar het bureau brengen voor je verder kan met andere opdrachten.
     
  18. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het zou toch wel leuk zijn om ze eerst hun rechten voor te lezen, dan te boeien(of andersom), dan naar het bureau en dan naar de gevangenis te brengen en al je vorige gevangen misdadigers te zien, en die roepen dan weer van: He k*t eikel, heb je nog steeds een baan ?! :D

    Maar miss komt dat wel in TC 2
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Whaha, dat heeft ook wel wat ja. Maar dat is denk net een stap te ver voor zo een spel. Of als iemand dan vrij is dat ie je komt opzoeken:D
     
  20. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, of dat ie huurmoordenaars inhuurt om jou kapot te knallen 8) :+

    Dat is miss te complex om te maken, maar het zou wel stoer zijn.
     

Deel Deze Pagina