Ik ben zelf zeer posities over True Crime, en ik weet toch bijna zeker dat dit een GTA beater wordt. Ik ga hem dan ook zeker kopen. Maar 1 "geweldige" vraag:
Ik zat een een uurtje of 6 het oeroude Police Quest te spelen ( is geloof ik gemaakt in 1991 ). Het klinkt raar, aar het lijkt een beetje op True Crime(of andersom). Je bent ook een agent, je wordt op den duur bij de narcotica brigade gezet(je moet eigenlijk zelf een memo schrijven naar de commesaris van het bureau). Je hebt vrijheid, maar die is niks vergeleken met die van GTA/True Crime. En e moet mensen aanhouden voor drugs, te hard rijden etc... Mijn vraag is nu: Kun je in True Crime ook zelf mensen aanhouden vor te hard rijden, drugs, dealen, door het rood rijden, geweldpleging etc.. ? Het zal neem ik aan wel- en ik hoop het ook ! aangezien er een zogeheette ramdom-crime generator( of zoiets ) in zit.
/EDIT: Zal het miss ook mogelijk zijn om in 'codetaal' te praten, zoals; Centrale, we hebben hier een 9-13. Of wat die code voor te hard rijden ook mag betekenen ?
Laatst bewerkt: 25 okt 2003