1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Spel is nog niet uit en zo goedkoop is het niet vergeleken met die bundel waarbij je 2 spellen krijgt.
     
  2. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarom verbaasde het mij ook zo |:-
     
  3. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ff een vraagje, ik vind dat die straten in TCSOLA nogal leeg lijken of ligt dan aan mij??
     
  4. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ja viel mij ook op bij de demo die ik speelde (sony party)
    maar er lopen wel genoeg mensen
    het is alleen anders als we gewend zijn van GTA
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hopelijk is bij de release die versie wel lekker druk.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Te druk hoeft voor mij ook weer niet. Zo had je in carmageddon bijv. ook rustige stukkies en dat kan het soms spannender maken. Maar dit is toch wat anders en als ik bij mij naar buiten kijk zie ik ook niet de buurt vol met mensen. Dus vind ik het wel ok zo.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Hmmm...gamespy heeft een nieuwe previes staan, waarin gesteld wordt dat er GEEN bikes meer inzitten, en dat er geen overgang is van dag naar nacht en dan weer dag etc.

    Ze zijn niet al te lovend meer over de laatste versie.
    Hopelijk hebben ze het mis.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Geen dag en nacht, das wel jammer, en was net zo blij met plaatje op mainsite waarin ie op motor reed met gun in zn hand, zit ie er dus niet in. Maarjah, ben alsnog overtuigd dat deze game me een hoop plezierige uurtjes gaan bezorgen!
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik weet niet. Leek me een fantastische game, maar nu lijkt het erop dat ze dus dze laatste weken gewoon concessies doen om het produkt maar zo snel mogelijk in de winkel te krijgen, waardoor ze steekjes laten vallen. :mad:
    Ik hoop dat de versie die gamespy gespeeld heeft nog niet compleet was, of dat ze gewoon omgkocht zijn door rockstar ofzo om slecht nieuws erover te verspreiden.

    Ow...stond ook in het artikel dat als je mensen ging fouilleren, dat je vaker bij gekleurde mensen wapens en drugs vond, dan bij blanke mensen. Als dit op die manier geprogrammeerd is, dan zou activision wel eens een flinke lawsuit aan hun broek kunnen kijgen ofcourse.
     
  10. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk in de tijd dat het spel uit is dat het gaat regenen van de rechtzaken omdat bepaalde groepen/mensen/instanties/etc zich door dat spel benaderd gaan voelen of vernederend.

    In Amerika staat men bekend om voor alles een rechtzaak aan te gaan spannen :mad: .

    Ach ja... waarom ze de motors eruit hebben gehaald snap ik niet. Het voordeel is ermee dat je lekker snel door een stad kan gaan en overal tussendoor kan manouvreren. (zoals bij GTA vice city) .
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ach, ik kijk wel wat de cijfers worden. Door 1 preview laat ik me niet weerleiden. En de game is al uitgesteld dus zullen ze heus niet alles afraffelen.

    En van de zwarten meer wapens, ik weet niet, maar ik denk dat ze er wel een reden voor hadden. Misschien zijn er meer zwarten in LA of dragen deze over het algemeen sneller een wapen. Het is denk niet om ze onder te doen, want er zit wel hiphop/rap muziek in en dan kunnen mensen met een andere muzieksmaak zichen ook wel minder gaan voelen.

    Maar je kan op alles wel gaan denken van onderwaardering, het is maar hoe ver je gaat. Ik blijf erbij dat dit een coole game gaat worden met aandacht voor zwarten. Niet negatief bedoeld, maar in veel games zie je vaak alleen maar blanken en nu worden ook gewoon uitgebreid zwarte mensen met hun muziek in de game centraal gesteld.
     
  12. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoop dat je ook gebruik kan maken van de jukebox functie zodat je je eigen muziek hoort als je gamed. Hele tijd hiphop en rap wordt je ook niet goed van. :D
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Jammer dat juist daardoor hij minder toegankelijk word, maar gelukkig komt GTA uit laten we maar zeggen.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je kan eigen soundtrack gebruiken in TC ja, das inderdaad wel beter:D
     
  15. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit snap ik niet :confused:

    Explain please... :)
     
  16. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je al GTA hebt gespeeld, voegt dit dan veel toe? En erger je je er aan dat er zo weinig auto's op de weg rijden??
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hij bedoelt denk dat er alleen hiphop muziek in zit en gta diverser is.

    En je zal je heus niet ergeren. Moet natuurlijk niet precies gta zijn, en in TC is gevechtsmodus bijv. weer dieper uitgewerkt. Zo heeft elke game wat.
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Persoonlijk haat ik die hip hop en 'gangster' sfeer, en ik ben niet de enige. En misschien stoot het potentiele kopers af, maar tegelijkertijd trekt het waarschijnlijk andere weer aan.

    Zoals ik al zei, voor mensen zoals ik hebben we dan maar GTA hè. :)
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Soundtrack optie is er goed voor!
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan heb je nog steeds,

    1. Een hip hop luisterende Chinees midden in L.A. die gangs probeerd tegen te houden, van wat ik heb begrepen.
    2. De hele ganster sfeer die erom heen hangt.

    Maar het kan dan iig nog wel leuk worden, is misschien zelfs nog leuker om gangsters in de pan te hakken tijdens (sic).

    :cool:
     

Deel Deze Pagina