1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    De eerste review is binnen.
    Dit is de conclusie van IGN.

    Voor de gene die de hele review willen lezen, moeten hier klikken.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Is trouwens een regelrechte copy-paste review van de PS2 versie, dus wie weet zijn de graphix op de xbox nog wel een stukje mooier...
    Maar goed om te weten dat de playabilty wel goed zit nu. Helaas hebben ze de motoren eruit gehaald :'-(
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja het is een mooi cijfer, maar zoals je weet: de eerste reviews van gehypte games zijn meestal nogal positief... Afwachten wat de andere sites zeggen dus...
     
  4. jorinthemaster

    jorinthemaster www.cogamers.tk

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    wat hoor ik nou zijn de motoren er echt uitgehaald?
    of maak je maar een geintje!
    trouwens ik denk dat de xdoos versie wel beter is dan de ps2 versie!:D
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het anders ook best wel shit dat er geen motoren meer in zitten (mocht het waar zijn) :'-(
    En ik zou T.C. nou niet echt gehyped noemen. Vraag maar eens aan een casual gamer:
    [ik] ''Jij kent True Crime wel toch?''
    [casual guy] ''Hunh?? Oh, die stond toch eens in dat intertoys blaadje toch? Ofnie?''

    Das wel heel wat anders dan waneer je over GTA begint :{
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is absoluut niet gehypte game. Dat is bijv PGR2 en dergelijke, die ze gaan noemen als een totaal andere racegame niet naar hun smaak is. TC is gewoon een game wat we willen op de xbox, en pas later bleek gta zo snel te komen. Jammer van motoren, maar ik kan niet meer wachten tot ie uitkomt.
     
  7. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    maar WAAROM zouden ze dan motoren er uit gehaald hebben!? 'K kan echt niet een reden bedenken, en vind het nogal vreemd aangezien het ook al op een screenshot stond waarbij Nick zelfs vanaf z'n motor naar andere lui kon schieten :{
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja okej het is dan wel geen gehypte game, maar wel een waar veel aandacht op is gevestigd en die iedereen die zich gamer noemt hoort te kennen.
     
  9. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij een goed alternatief lijkt is driver 3 ! Het duurt nog eeuwig voor die uit komt ik weet het, maar ik denk dat dat spel de concurrentie wel aangaat met GTA, tegen die tijd zal de nieuwe gta ook wel in de winkel liggen maargoed true crime zal vast leuk worden maar het heeft het gewoon net NIET!
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Driver 2 vond ik anders niet zo goed, en driver 3 kreeg wapens erin toch?
    Maar goed, mij lijkt TC beter dan GTA omdat ie veel beter uitgewerkt is met vechten etc. Maar ik vind niet dat je moet zeggen dat het een beater is of niet, het zijn gewoon 2 andere games met veel overeenkomsten, maar het is en blijft een eigen game. Als ze een beater wilden hadden ze gta wel precies nagemaakt met wat betere gfx...
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    nou ik zie dat jullie het al weten welke beter is. ik kijk vrijdag wel welke beter is...
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is gewoon afwachten want niemand heeft de game al gespeeld. Het wordt moeilijk voor True Crime omdat GTA al zo goed is, maar er is natuurlijk een kans datze het halen. Ik ben iig zeer benieuwd, maar ik zie de toekomst van True crime zonnig in.
    Wat betreft het woord beater: true crime ius eerder in ontwikkeling gegaan dan GTA3 , maar ze zijn er nog al wat langer mee bezich geweest. Laten we hopen dat True Crime daarom de goede dingen van GTA combineerd met hun goede dingen...

    Persoonlijk vond ik driver 2 super, ondanks dat er geen wapens in zaten. Driver 3 krijgt wel iid wapens, waardoor de game meer op GTA gat lijken, maar een vergelijking is on terecht, want welke game was nou de eerst free-roam game die niet van boven af was?
     
  13. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo gek van Driver, maar True Crime lijkt me echt super, alleen jammer dat ze er een neger in stoppen, en nog een misselijke ook, waarom krijg je hem niet gewoon als vijand?
     
  14. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Stoere gozer die nick.

    Zeg dan gewoon dat je het jammer vindt dat Snoop Dog erin zit omdat jeniet van hem/zijn muziek houdt, anders klinkt het zo racistisch...
     
  16. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    wel mooi vet mooi die puma outfit
     
  17. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    MOET IK HEBBE!!!
     
  18. jorinthemaster

    jorinthemaster www.cogamers.tk

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    kan haast niet wachtne!
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dit wordt mijn lucky week. Sneller inet dinsdag en vrijdag komt TC uit! Eindelijk.
     
  20. jorinthemaster

    jorinthemaster www.cogamers.tk

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat de cameras heel vaak achter objecten blijven hangen en dat de graphics best wel tegenvallen!
    is dat waar?
    en is er dan nog wel een reden om het spel te kopen.
    zoja noem er is een paar
     

Deel Deze Pagina