1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Van camerastandpunten en tegenvallende gfx weet ik niet veel. Zover ik de filmpjes heb gezien zag het er allemaal goed uit en met name een game als dit gaat om de gameplay.
    Goede punten:
    Veel vrije ruimte, missies hoefen niet altijd in 1 x gehaald te worden en je kan de goede of slechte kant kiezen. Door bijv. lekker eens burrgers neer te knallen of ze te helpen door criminelen in de boeien te slaan.
    Diep uitgewerkte gameplay en verhaallijn. Vanuit je auto's schieten, interactiefe burgers en criminelen, die vluchten als je ze neer wil schieten door bijv. in je auto te stappen of weg te rennen. Goed vechtsysteem met verschillende combo's en niet simpelweg 1 punch of kick-beweging.
    Verslavend zal deze game zeker worden evenals gta dus wat mij betreft zit deze game zeker goed.
     
  2. jorinthemaster

    jorinthemaster www.cogamers.tk

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het maar op ign.com en dan die revieuw zeiden ze een heleboel slecht over die graphics zoals ik net al zei dat de camera bleef hangen achte iets en ga zo maar door.
    maar ze zeiden ook dat de poppetjes niet zo goed uitgewerkt waren en dat je bijv niet door steegjes heen kan rijden!
    is dit waar?
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Geen id, zoveel slechts heb ik er eigenlijk niet over gehoord. Wacht nog even op meer reviews, in de preview op xbw waren ze er anders wel te vreden over, maar weet niet of ze iets konden spelen.
     
  4. jorinthemaster

    jorinthemaster www.cogamers.tk

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    amerikanen zegge dat ie morgen(3 nov) al bij hun thuis ligt omdat ze hem bij een 1 of andere site hebben besteld.
    duz er komt dan wel gauw die dag een offieciele revieuw op gamespot of ign.com want die zullen hem dan ook allang al hebben liggen.

    maar k heb nog 1 vraag.


    is het mogelijk om zowat in elk gebouw te gaan waar een deur in zit?
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Weet niet of je elk gebouw in kan, maar je kon er wel een hoop in, dacht ik.
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ik denk zelf dat je wel door steegjes heen kan rijden want als je dat niet kan is het spel nog lang niet af dus denk dat dat gewoon gelul is stond dat echt op ign.com?
     
  7. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk eerder dat het maar een paar gebouwen zijn zoals in GTA Vice City.
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja denk ik ook als je in elk gebouw kan dan was het spel nu nog een lange tijd in ontwikkeling
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
  10. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    die prijsvraag is dit keer toch wel weer errug makkelijk hoor
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, een 9 op IGN! Maar met IGN weet je het maar nooit, het beste wat je kan doen is een gemiddelde nemen tussen IGN en Gamespot. Dus ff wachten tot de review van Gamespot voor we die 9 echt serieus nemen (GTA Vice City had trouwens hoger majah).
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    nou ik vond hem errug moeilijk 8)

    dit wou ik net zien dat je zelf swat achter je aan kunt krijgen 8) sorry als dit al eerder in deze thread heeft gestaan
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    hoe vet is dit iemand die je wagen jat}:]
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha, dan voel je je ook een beetje genaaid zeg :D
     
  15. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Zit dan 1 ding op: Opblazen die auto of neerknallen die (andere) crimineel :D
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, zo te lezen zitten er coole missies in.
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou kan ik helemaal niet meer wachten 8) Hoe übervet! :cool:
     
  18. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Verwacht niks spectaculairs... :)


    Wat het inlopen van gebouwen betreft, dat is niet mogelijk. Alleen de gebouwen waar je een opdracht moet voltooien, of een trainingsmissie kunt uitvoeren kun je binnenlopen. En je ziet Nick niet feitelijk het gebouw binnenlopen. Je gaat voor het gebouw staan, een cut scene, en vervolgens sta je binnen.
     
  19. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    En ter bevestiging... het wordt wel dag en nacht in de game, maar er zitten inderdaad geen motoren meer in.
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    En andere voertuigen dan? Bijv. Luchtvoertuigen, of boten? Of desnoods zelfs een stepje ?8)
     

Deel Deze Pagina