zow... best wel een tegenvaller... dat was nl ook het vervelende van GTA3... alleen maar auto's.. oke je had tenminste nog wel boten daar en die dodo...
Maar ja, in gta2 had je ook alleen maar auto's en kon je geen gebouw in (op safeplaats na), dus zo erg vind ik het niet. Lijkt me iig een erg vermakelijke game.
is er trouwens nog een reden opgegeven voor het uitblijven van motoren die er volgens mij eerst wel in zaten.
Ik heb al een keer iets gewonnen ( Unreal Championship om precies te zijn ), en ze laten volgens mij geen 2x dezelfde mens winnen Maar ach, ik ga hem bij dimplus pre-orderen. Klik HIER om wat info te krijgen. Er staat alleen geen prijs bij, maar ik heb al een mailtje gestuurd of ze de prijs op hun site willen zetten. Ik denk toch rond de €49,95 ongeveer. /EDIT: Ik zie het nu ook. Waarschijnlijk bestel ik hem dan ook bij GCShop. Maar dan wil ik hem vrijdag wel heben. Bij dimplus weet ik zeker dat ik hem dan heb, bij GCShop weet ik dat niet zeker... Twijfel, twijfel....
ik wacht ook maar de prijsvraag af zou hem daarmee graag willen winnen maar anders moet ik hem toch ook maar kopen :{ en ik ben al bijna blut
Ik ga hem gelijk vrijdag kopen. Als ik het stomme geluk zou hebben dat ik zou winnen geef ik hem aan een vriend