ergens in het midden van de thread gaat het over dat in de middag met true crimes als het werk voor de meeste mensen in LA in afgelopen files komen. is dat er nog steeds ingehouden want dat lijkt me wel vet
nope! ik heb gelezen in een review van IGN dat dit niet zo is... je kan gewoon ff gaan meppen midden op de snelweg dus het is er niet druk... staat ook in de review dat dit een van de zwakkere punten is, LA is tot in detail nagebouwd maar het aantal auto's en mensen op straat komt niet overeen met het aantal op een normale 'drukke dag' in LA... :{
jammer ik zag in de filmpjes ook al dat er best weinig voetgangers en auto's waren maar ja dan maar mensen slaan op de snelweg
Dus wat wordt het? GTA of True Crime? ik denk dat ik toch nog voor GTA ga, ik vertrouw het niet helemaal.
mythomane zooi Ik vind dit artikel maar een verwijzing naar wat de neovulgaat ons verteld, inhoudelijk worden verschillende mantra's gebruikt die zo goed als slaan op de taal van een mythomaan. Dit is een regelrecht dépit!
Re: mythomane zooi Dit begint op een of andere onzin postende bot te lijken. Zie ook die HL2 beta thread.
ik koop eht vrijdag, 9.0 op ign had ik wel hoger verwacht, gehoopt, is natuurlijk wel een uitstekend cijfer
GTA of TC ? wat denk je van allebei Ik hoorde van mijn locale gameboer dat True Crime morgen binnen is.
Die "gamesboeren'kunnen wel zeggen dat ze het morgen krijgen... maar dat blijven ze misschien doorzeggen TOTDAT het echt uitkomt... Je moet het pas geloven als ze het binnenhebben
tsjah ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk er is nog geen echte lijst van ofzo he, maar ik denk dat het vergelijkbaar is met de soorten auto's in GTA - een jeep, een vrachtwagen, IIG een politiewagen, een busje en ga zo maar door.. volgende week trouwens, zondag 18:00, hebben ze het bij GAMMO ook over GTA - daarbij verwacht ik ook flink wat in-gamebeelden dus dan kun je dan ook wel ongeveer kijken wat voor auto's er in zitten
Het zijn geen merkauto's al lijken ze wel gewoon op de hedendaagse auto's. Verder weinig bijzonders aan.