Heb al op meer plekken gelezen dat het vrij kaal is... hectisch moet het juist zijn, want zo lijkt het me niet zo gaaf... bij GTA is het altijd druk... Ben benieuwd naar het spel
dit is volgens mij ook een screen van een eerder stadium dus denk dat er in de echte versie meer traffic enzo zit je zag op de filmpjes ook dat er meer mensen zijn in de stad
De stad is geloof ik zo'n 400 miles groot, zal inderdaad soms wat rustiger zijn, er rijden bij mij in de straat ook niet continu voertuigen. Qua grote valt GTA in het niet.
het spel heeft te hoge verwachtingen en het gaat ook zwaar tegenvallen, de filmpjes zijn bagger en alleen al zie je dat de autos voor geen meter sturen. Op www.tothegame.com en dan ff true crime intypen staan ook filmpjes, kw8 wel op XIII(ook al uitgesteld tot 4 december) of PGR2. Zonde van je geld dus Treu Crime
Heb je het spel al gespeeld dan, lijkt mij iets te voorbarig om je conclusies te trekken uit filmpjes, zonder dat je zelf de gameplay hebt mogen ervaren. Reviewers die de game wel hebben gespeeld geven, lijkt mij, niet voor niets een redelijk cijfer aan True Crime. Ik vind de opmerking " zwaar teggenvallen "dan ook iets wat oppervlakkig en op weinig gebaseerd.
heeft iemand m al? legaal of niet. ben benieuwd. Mij lijkt t spel wel goed maar wat me juist zo aansprak bij gta was de sfeer die de game heeft. dat maakte m juist nog beter in combi met humor. vrijdag is t zover
Vergeet dan niet dat ign altijd vrij positief is met zn cijfers. T is een goede site hoor maar gamespot is bijvoorbeeld veel kritischer. daar krijgen games niet zomaar een 9,0
In Amerika is ie al uit geloof ik... Ik ga op Live bij Midtown Madness 3 wel bij Amerikanen in de game. Kan het dan vragen hoe en wat. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.
De besturing schijnt een beetje te rammelen. En dat vind ik een van de grootste min punten die een game kan hebben.
Uit GameSpot's review (link): Hier had ik een tijdje geleden al een gerucht over gehoord en gehoopt dat het niet waar was.... *zucht*
als je zo op gamerankings.com kijkt dan zou het nog wel allemaal meevallen http://www.gamerankings.com/htmlpages2/561382.asp daar krijgt ie een gemiddelde 86,3
05/11/2003 Activisin have announced the track listing to their highly anticipated new game - True Crime: Streets of L.A. - Deftones' "Minerva" will also be included. Here's the full tracklisting: Deftones - "Minerva" Taproot - "Poem" Funkadelic - "(Not Just) Knee Deep" Parliament - "Flashlight" Megadeath - "Peace Sells" and "Symphony of Destruction" Ice T - "6 'N The Morning " and "I'm Your Pusher" N.E.R.D. -"Lap Dance" and "Rock Star " Plastino Mosh - "Afro Man" and "Saint Tropez Is Not Far " Unloco - "Bruises" Systematic - "Not Like You" Bone Thugs N Harmony - "For Tha Love of $ " and "Thuggish Ruggish Bone" Mack 10 - "Foe Life" The DOC - "It's Funky ENUFF " and "The Formula" Grade 8 - "Let Me Know " I Mother Earth - "Levitate " and "Rain Will Fall " AudioBullys - "The Snow" "Here's looking at you.." a remix by Frank 'Nit' Delgado is available for download along with printable artwork/setlist at Frank's side project's website: www.decibeldevils.com (Check the Mixes Section) van www.deftonesworld.com
Als ik dit topic op GameFAQs mag geloven zijn dat niet de enige nummers in het spel. Ik denk dat de "gelicensende" nummers degene zijn die op het True Crime soundtrack album komen te staan (daar kan ik vaag herinerren iets van gehoord te hebben). Het schijnt ook dat de Cube versie van TC minder nummers heeft omdat ze er niet allemaal oppasten, dat en geen custom soundtrack natuurlijk (1-0 voor de Xbox versie ).