1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net gehaald kan alleen nog niet spelen eerst tentamens leren :mad::mad:
     
  2. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet toch wel dat ik hem morgen heb!!
     
  3. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    nog niemand die hem heeft en ff een eerste impressie wil geven?

    Ik zit nog op mijn werk maar ben echt super benieuwd. Nog een uurtje en dan gaan we kijken. Mijn eerste indruk zal ik hier om zes uur vertellen.
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    hup hup ik wil info van de mensen die hem hebben
     
  5. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er nou belangrijker ?? :+

    dit is trouwens wel een spel waarvan ik of 20 reviews wil lezen of ik eerst zelf wil spelen.....dingen als zombies, baggerbesturing, het ontbreken van motoren en vliegtuigen, time-based missies en een ongelofelijk neppe manier van autorijden + niet de mooiste graphics ooit kunnen toch ook best een probleem opleveren....
    Maar aan de andere kant belooft de gameplay op papier erg veel.

    spannend dus, miss de moeite, maar toch eerder w8en op GTA eind dit jaar. We shall see
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  6. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook sinds vandaag..

    Mijn eerste indrukken:

    -Matige Graphics (niet slecht, niet goed)
    -Schieten vind ik wel vet, maar veel anderen niet..
    -Het rijden voelt ook wel lekker, alleen als ik een crash maak (bijv. tegen een vangrail) dan blijf ik maar vliegen en stuiteren (paar keer, en een keer bleef mijn auto op zijn "neus" staan :mad:
    -Custom soundtracks zijn vet !!
    -coole missies (tot nu toe)
    -Ik heb nog steeds het gevoel dat dit een GTA wannabe is..

    Verder weet ik het ff niet..
     
  7. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, van dat graphics is wel jammer maar dat je niet veel kan crashen is een beetje jammer, maar als je het zo samenvat lijkt het me wel leuk. :)
    alleen het probleem is dat ik hem volgende week pas kan kopen :mad:
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    en is het druk in LA als je het vergelijkt met GTA3 en Vice City
     
  9. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    jah en hoe is het vechten? is dat goed uitgewerkt en is het niet simpelweg buttonbashen? :) En kun je ook gewoon kappen met politieagentje spelen en (net als in GTA dus) gewoon je auto uitstappen, een groepje mensen doodknallen en weer verderrijden? en dat er dan ook politie achter je aankomt..? (omdat je zelf ook politieagent bent dus )
     
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik gezien heb komt er GEEN politie achter je aan..

    Vechten is wel vet, maar als ik het doe komt het toch neer op buttonbashen, het zal ook wel anders kunnen :p

    Het is niet zo druk in de stad in vergelijking met GTA3/Vice City (die heb ik namelijk ook al) op de snelweg rijden heel weinig auto's, maar op de normale wegen wel wat meer..

    Er zijn wel redelijk veel voetgangers..
     
  11. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn impressie:
    + je kan goed rijden
    +schieten met auto aim is ook wel relax
    +de liedjes zijn tof

    -het vechten is niet zo goed uitgewerkt ik ram maar een beetje op die knoppen mischien komt het omdat ik naar de vechttrainingen ding ben geweest.
    -niet zo mooie grahpics
    -niet zoveel mensen en auto's als in gta

    maar ik heb het nog niet zolang gespeeld mischien als ik naar dojo's ga enzo dat die beter schiet. tot nu toe vind ik gta toch beter
     
  12. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de besturing tijdens het rijden,het is toch niet gas geven met de rechter analoog.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    en heb je vette auto's (snelle langzame auto's die je niet kunt besturen en wel besturen enzovoorts)?
     
  14. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ojah ik wou ook nog vragen: is de stad echt zo enorm groot als ik had gelezen in een preview? 400 vierkante miles ofzo? Kan je misschien een schatting geven van hoe groot de stad is in vergelijking met GTA3?
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja ga van de linkse kant naar de rechtse kant rijden (op het kaartje)
    en heb je eigenlijk ook een platte grond gekregen?
     
  16. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    jah je krijgt er een plattegrond en het is echt enorm groot veel groter dan gta maar je doet er geen halfuurtje over wat sommige zeggen maar het is groot en je krijg ook zo een plattegrond bij en daar staat ook hollywood bell air enzo op. sommige auto's zijn wel snel maar zijn meestal onbestuurbaar andere rijden wel relaxt. er zitten geen toffe auto's bij allemaal van die standard auto's die je normaal ook hebt. je stuurt trouwens met de a knop.
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    je stuurt met de A knop?
     
  18. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ik bedoel gas geven met de a knop
     
  19. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Okee ik heb hem ook binnen en heb al vele uren zitten spelen. Dit zijn mijn impressies:

    + De stad is echt gigantisch groot. Je kunt er echt in blijven rijden, er zijn ook missies waar je achtervolgers moet afschudden, waar je soms wel vele kilometers rijdt. Echt verschrikkelijk groot, maar wel tof.

    + Het vechten is echt goed. Je kunt met X een stomp geven, met A een schop en met Y een achterwaardse schop. Daarnaast heb je nog finishing moves als de tegenstander even 'stunned' (bewusteloos) is. Erg leuk en je gebruikt het heel vaak in de game (heel anders dan GTA dus).

    + Vrijheid, waar ik voor vreesde, is goed uitgewerkt. Je hebt tussen de missies door de keuze om gewoon rond te scheuren of gelijk naar de volgende missie te rijden. Als je gewoon rond gaat scheuren kun je erg veel doen. Zo kun je kleine misdaadjes oplossen die op je radar verschijnen door bijvoorbeeld een burenruzie letterlijk neer te slaan maar ook wagens achtervolgen en vuurgevechten te stillen. Als je het goed oplost, door bijvoorbeeld ipv de misdadiger neer te slaan ipv te schieten en daarna te arresteren, krijg je +punten (Good Cop). Als je een misdaad gelijk stilt door bijvoorbeeld in een hostage-situatie beide mensen neer te schieten krijg je -punten (Bad Cop). Als je veel -punten krijgt gaat zelfs de politie soms achter je aan (gewoon keihard wegscheuren) en ook de voetgangers zijn niet blij met je. Als je een Good Cop bent hoef je nergens voor te vrezen. Of je Good Cop of Bad Cop bent heeft ook invloed op de verhaallijn. Naast het misdaden oplossen kun je ook gaan oefenen in 3 onderwerpen: schieten, rijden en vechten. Voor vechten moet je bijvoorbeeld naar een 'dojo' om daar nieuwe combo's te leren en ze uit te voeren. Zo ook bij rijden en schieten.

    + Verhaallijn is erg goed. Je leeft echt mee met de hoofdpersoon en vooral het gevoel dat je meerdere verhaallijnen hebt is erg goed. Een uitgewerkt verhaal dat je boeit tot het einde (hoop ik, ben er nog niet). Ook als je tijdens een missie afgaat kun je continue story doen, waardoor de verhaallijn wordt aangepast maar je wel kunt doorspelen zonder echte negatieve gevolgen.

    - De graphics ben ik niet echt geweldig over. Tuurlijk, de omgeving is fraai en de filmpjes tussendoor ook, maar toch zie ik erg veel streepjes. Jammer maar niet erg storend.

    - Schieten vind ik niet echt goed uitgewerkt. Het reageert niet echt snel en het herladen verloopt raar. Automatisch richten is niet echt geweldig.

    - Camera in kleine ruimtes doet nogal eens raar. Bijvoorbeeld tijdens vechtscènes als je een nieuwe tegenstander krijgt en je deze nog geeneens in beeld kunt zien. Tijdens het vechten is het overigens wel meesterlijk: hij wisselt mooi door van kant en het is echt een spektakel om te zien.

    Tot nu toe geef ik dit spel een dikke 8. Het vechten is gewoon briljant en dat je daarnaast met de vrijheid erg veel kunt doen is gewoon geweldig. Oja, de muziek: top! Het is relaxte muziek speciaal geschreven voor True Crime (je hoort het aan de lyrics, ze noemen de hele tijd True Crime) en je hebt bijna geen behoefte aan de custom soundtrack, die er ook nog is! Het enigste jammere aan het rijden vind ik dat je A en B/X gebruikt. Toch ook weer logisch, want de 'schouderknoppen' gebruik je voor schieten tijdens het rijden (!) en uitstappen.

    Voor liefhebbers van de GTA-serie en die GTA3 of Vice City al gespeeld hebben, kopen! Voor degenen die GTA3 of Vice City nog nooit hebben gespeeld, eerst GTA kopen en dan (misschien goedkoper/tweedehands) True Crime.

    SijmeZ
     
  20. cookiemunsta

    cookiemunsta A.K.A Criticall M

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem echt tof. Alleen jammer dat ie net is vastgelopen.
     

Deel Deze Pagina