1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed uitgelegd, ik ben het helemaal met je eens!

    Die tussenmissies zijn trouwens echt cool! Op een gegeven moment moest ik een seksist arresteren, omdat hij midden op de stoep een vrouw wou verkrachten 8) Hahah :)

    En ook een keer moest ik achter een gozer aan die een lijk in zijn achterbak had liggen, je zag dat lijk met 1 arm eruit bungelen :cool:

    Best vet spel, tot nu toe geef ik het een 8+, GTA is en blijft beter vind ik..

    Edit: hij is bij mij ook al een keer vastgelopen, dat is wel zwaar minder :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  2. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Over het algemeen ben ik het met je eens. Alleen het herladen is wel o.k. Met de zwarte knop. (weet niet of je dat al wist?)
    En het richten is ook super gewoon rechter-trigger ingedrukt houden.

    Ik vindt het zeker niet tegenvallen. Goed het is geen GTA. Dit is denk ik een iets serieuzer spel.

    Btw. Zit er een kaart bij? zoals in Vice city? Want dan moet ik morgen weer ff terug naar de winkel. Die heb ik nl niet.

    Edit. Of bedoelen ze dat vage kaartje in het midden de manual?
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    heeft iemand een scanner (kan hij de plattegrond mischien op deze site zette) wil hem zien!!!
    goeie review
     
  4. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Knappe review hoor :) Ik heb net een mailtje gekregen van Dimplus dat ik hem morgen krijg ! :D Maar wat is dat nou allemaal vaag over een of andere kaart ?
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    de land kaart
     
  6. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    download een kaart van LA:D:D lijkt er best op
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja dat kan ook 8) :+
     
  8. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    aah de een zegt dat richten wel goed werkt, de ander weer van niet....wat heb ik aan jullie ?! :+ ;) kan iemand ook ff vermelden hoe het rijden in elkaar zit ?? in de filmpjes zie je de auto af en toe een heel lelijke 360 maken enzo....slaat echt nergens op !! en zijn de auto's zelf een beetje lekker (pas 1 iemand over gehoord) ohja is er ook al iemand zombie's tegen gekomen ? :confused:

    als ik dit zo lees wacht ik toch ff tot december op GTA DP :{
     
  9. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook en ik had er meer van verwacht ten eerste de graphics.. :confused:...... de rest het bewegen en schieten is wel erg vet....

    alleen ik kan niet egt wennen met dat ene knuppeltje de camera bewegen. kon ik in halo ook al niet :confused:....

    maar wel een vette game.
     
  10. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    de auto's kunnen echt geen 360's maken nauwelijks een 180. het mikken is juist super fijn als je auto aim heb aanstaan. tja de auto's ze zijn niet echt geweldig en mooi behalve de auto's die je unlockt met straatraces
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    op de site van true crimes zie je rechts onderaan een filmpje daar zie je ze 360 doen of op de screensaver daar laten ze het ook zien
     
  12. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een 360 draai maken door de handrem te gebruiken en dan naar links/rechts te sturen? :confused:
     
  13. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar op dat filmpje doet ie em echt terwijl ie ook een rechte lijn volgt tijdens de spin....echt weird

    naja de auto's zijn dus niet zo gaaf als ik het goed begrijp ??

    hoe zit het nou met die time-based shit ??? schenen veel time-based missies bij te zitten |:-

    ook apart : de ene site geeft de graphics een 9 en de ander zegt weer dat ze kut zijn :confused: wordt je niet echt wijzer van
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  14. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de auto's best leuk.
    je merkt ook het verschil in waar welke auto's rijden. Als je bijvoorbeeld in Hollywood rijd zie je daar een beetje mooie en snelle auto's, in china town vind je kleine en snelle streetrace autos's, en ergens achteraf in een buitenwijk vind je sloeber auto's. Dat is leuk, en dan weet je dus ook waar je moet zoeken voor de snelle auto's. Je kan natuurlijk ook relaxte snelle auto's unlocken.
    Owja en over de time-based missies. Die zijn met de auto, en ze zijn best leuk. Net een beetje als driver. Je broer is bijvoorbeeld ontvoerd, en dan moet je waar hij vastgehouden word in 2 minuten zijn. Dat is ook best logisch, dus het is niet voor niets.
    Die 360 kan je denk ik later pas maken. Je moet eerst de skill unlocken. Je ziet hem namenlijk ook op 2 wielen rijden, en dat kan je ook nog niet! Eerst je driving skills verbeteren!:)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Als ik zo de eerste indrukken lees, lijkt het mij wel een van de betere spellen op de Xbox, GTA heb ik al op PC, dus True Crime lijkt mij een mooie aanvulling voor de Xbox. Qua gameplay lijkt het mij zelfs iets breeder dan GTA.
    Gezien de overwegend positieve geluiden lijkt ie de aanschaf waard.
     
  16. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Klinkt allemaal goed ja. Ik wacht nog een paar reviews af.
     
  17. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Al een tijd lang wordt erover gesproken, True Crime: Streets of L.A., dé mogelijke Grand Theft Auto-beater. Het spel vertoont namelijk vele overeenkomsten met deze actietitel van Rockstar. Vandaag is het dan zover, dan zal de titel in de vele Europese winkels te verkrijgen zijn. Tijd dus om de titel te onderwerpen aan een review. De vraag die ons immers al een ruim jaar bezig houdt, zal deze titel inderdaad kunnen opboksen tegen de standaard die de Grand Theft Auto franchise gezet heeft? Of zal dit slechts als zoethoudertje dienen totdat het Grand Theft Auto: Double Pack in Europa uitgebracht wordt? Je leest het volledige oordeel in deze uitgebreide XBW review!

    [​IMG]
    Een kort fragment uit de review over de controls:
    De volledige review kun je terugvinden via het logo of onderstaande link. Veel leesplezier!

     
  18. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    de review is duidelijk, alleen lees ik ook over framedrops :mad: da's wel weer jammer.
    naja ik beslis vanmiddag in de stad wel :)
     
  19. Keano NL

    Keano NL Keano

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie review:cool:
    Maar kan je nou door de politie achtervolgd worden als je bad cop speelt:confused: ?
     
  20. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben niet door politie achtervolgd nadat ik -30 ofzo biij bad cop had. maar er kwamen wel pimp's achter mij aan omdat ik ze neerschoot8) 8) 8)
     

Deel Deze Pagina