1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    In elk geval 1 goede band in de soundtack jammer dat er maar 1 nummer van de band op staat. Gelukkig staan de andere 50 nummers op mn harde schijf :)
     
  2. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou het als het mogelijk is ook even in de winkel spelen. Zou zonde zijn dat als je 'm koopt en je dan thuisbent en het speelt het tegen zou gaan vallen.
     
  3. steveshit

    steveshit Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga m zo halen samen met rb6 laterz
     
  4. steveshit

    steveshit Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m nu en ben niet echt onder de indruk. T is allemaal net niet. Ik ga m mooi ruilen voor rb6. laterz
     
  5. Toskai-Mir

    Toskai-Mir The tsudachi saver

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je politie achter je aan krijgen, hoop het wel, ma da zal wel niet, dat vinnik juist het vetste in dit soort spelletjes
     
  6. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    da's mooi shit, nu moet ik kiezen tussen rainbowsix, treu crime of topspin.
    Heb lang op treucrime zitten wachten maar door jullie reactie's ga ik twijfelen!.
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    [size=small]Ik ga iig eerst voor RB6:3[/size]
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik ga hem zeker halen, 8 is lekkere cijfer en ik hou wel van games waarin je vrijheid hebt.
     
  9. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0

    en wat gebeurd er dan als je er niet op tijd bent? moet je die missie dan net zolang proberen tot je het wel haalt, of krijg je misschien een filmpje te zien waarbij je broer wordt neergeschoten? En dat het verhaal dan verder gaat ofzo? :eek:

    Tsja ik twijfel nog, maar ik denk dat ik tóch maar voor GTA kies, ik ben nog niet he-le-maal overtuigd :p Ik ga nu even de xbw-review lezen btw :)
     
  10. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Heejs mensen! Ik heb net True Crime gekocht!

    In dit spel moet je mensen arresteren enzo!

    je kunt door de LINKER analoge in te drukken + X
    je Badge laten zien

    LINKER analoge in te drukken +B ze foulieren en handboeien omdoen

    LINKER analoge in te drukken + rechter trekker Waarschuwingschoten in de lucht geven!

    Dit is best handig omdat sommigen criminelen rennen weg als je je badge laat zien amar staan stil als je een waarschuwings schot geeft!


    maar nu vind ik dat bij de PRESET 1 controls het autorijden gaar! (Gas geven met A, remmen met X en schieten met rechter trekker)

    Bij preset 2 blijft alles hetzelfe aleen geef je gas met rechter trekker en rem je met linker en schieten met A

    Dit werkt veel relaxter (Vind ik)

    Maar als je preset 2 pakt kun je geen waarschuwingsscoten meer geven omdat als je nu de combintie wilt maken voor waarschuwingsschot gaat ie springen terwijl voor de rest alles hetzelfde is!

    Ook je badge laten zien en foulieren is hetzelfde!!

    Nu heb ik van allerlei combinaties geprobeert maar het lijkt tevergeefs

    Volgens mij zijn ze vergeten die bij preset 2 erin te stoppen

    Iemand die dit probleem ook heeft opgemerkt?

    Of iemand ide weet hoe ik dit kan oplossen!

    HELP ME |:- 8)
     
  11. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem gisteren online besteld dus zal hem wel volgende week binnenkrijgen.
    Ben erg benieuwd naar deze titel.
     
  12. nielzo

    nielzo Guest

    ik denk dat hier geen andere oplossing voor is dan gewoon met settings 1 gaat want wat is er mis met x=remmen en a=gassen, bij mij gaat het prima.



    Nu nog even een vraag van mij:
    soms is er zo een rel en dan wil ik dat stoppen dus ik schiet of ik laat mn badge zien maar die mensen rennen dan echt 9/10 keer weg :mad: en dan ga ikm achter eentje aan en sla hem in elkaar maar dan gaat ie dus dood en dat wil ik niet want daar krijg ik geen punten voor :'-(
    Hoe kan ik ten eerste ervoor zorgen dat ze niet wegrennen, en als ze dat toch doen, hoe kan ik ze dan weer arresteren inplaats van ze dood te maken?

    :{
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    waarschuwings shot mischien? heb ik hierboven gelezen dat dat kon
     
  14. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb de gok gewaagd en em toch maar wel gekocht. Ik heb nu 2 uurtjes gespeeld en zal ff soort van review maken :

    * Graphics : outdoor is het niet echt mooi, maar lelijk is het ook niet te noemen. Beetje kartelig en niet zoveel detail, maar je gaat je er niet aan storen. Indoorlocaties zijn wel wat beter. Heb je ergens een shootout en je gaat achter een pilaar dekking zoeken worden er stukken van de pilaar afgeschoten etc. Er kunnen dus behoorlijk wat dingen kapot en dat is best rlx (buiten kan je trouwens ook bv brandkranen eraf rijden wat een fontijntje opleverd) Graphics dus niet echt mooi enzo, maar de omgeving is vooral indoor best interactief.
    * Gameplay : de gameplay is opzich wel ok. Het spel is opgedeeld in Episodes die je in 1x uitspeeld (ong 6 missies + bonusmissie) Tussen deze episodes kan je doen en laten wat je wilt. In de stad is sowieso genoeg criminaliteit om je mee bezig te houden, en anders hebben we nog altijd de onschuldige burgers.
    Eigenlijk valt de gameplay uiteen in 3 delen :
    - Schieten : werkt wel goed. soms gaat het mikken wat langzaam en de trainingen die je krijgt slaan nergens op, maar het gebruiken van slow-motion dives is leuk en de wapens die ik tot nu toe heb gezien zijn vet
    - Vechten : vind ik een beetje vreemd. Soort van button-bashen, en ook hier zijn de trainingen beetje onduidelijk. Het ziet er trouwens allemaal wel kick uit en je kan best rlxe moves/combo's maken. Vechten gebruik je trouwens erg vaak
    - Rijden : de auto's rijden opzich prima, goed te hanteren. Er zijn niet zoveel auto's maar er rijden wel coole tussen zoals een dik getunede racebak en een leuke amerikaan. Auto's zijn ook gevaarlijk moordwapen.
    Verder heb je natuurlijk het Good Cop/Bad Cop gebeuren. Los je een misdaad op zonder teveel geweld en zonder burgerslachtoffers krijg je punten, anders dus niet. Het is volgens mij dus een goed idee om je goed te gedragen anders schiet het niet op, alleen weet ik dit niet helemaal zeker want ik het er nog niet echt op gelet !! Drive-by shooting werkt goed tegen criminelen, maar op burgers (waar je geen auto-aim hebt) werkt het wat minder goed.
    * Sound : dik in orde ! in het menu krijg je al vette muziek en in het spel is dit niet anders....subwoofervoer }:] Alleen als je drive-by shooting doet hoor je soms je pistool niet...

    * Conclusie : Het is absoluut nog geen GTA aangezien er nog wel wat schoonheidsfoutjes inzitten, maar het is zeker geen slechte game !! Ze hebben geprobeerd veel stylen bij elkaar te mikken en dit is opzich wel goed gelukt, maar het is niet allemaal tot in de puntjes uitgewerkt. Gewoon een lekkere actiegame !
    Mijn cijfer is een 8.0 (ben het eens met XBW Review :cool: )

    ik denk btw wel voor mijzelf dat ik em ff snel ga uitspelen en dan weer ga ruilen voor een andere game, waarna ik in december GTA ga kopen :cool: er komen teveel games uit dus is het zonde om 2 games uit hetzelfde genre te kopen :cool:
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  15. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Kgah hem denk ik volgende week halen.

    *Gaat review lezen*
     
  16. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kan je goed gebruiken bij kleine ruzie'tjes tussen de wat minder geharde crimineeltjes. Die steken dan de handen in de lucht en dan kan je ze arresteren
    bij de sterkere gasten als relschoppers, bankovervallers etc rennen ze voor je weg of gaan ze op je schieten...gewoon proberen en als ze niet luisteren schiet je ze in slow-motion kapot
     
  17. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook weleens dat bij gasten met guns je een waarschuwingsschot geeft, ze hun handen in de lucht steken, je naar ze toe loopt om ze te arresteren en als je er bijna bent opeens gaan schieten! Heb ik al een paar keer gehad en zeker niet blij mee geweest, hebben jullie dit ook al gehad?

    Btw _O_ aan jullie allemaal dat jullie het met me eens zijn, het is gewoon een lekkere 8 waard! Als je al nieuwsgierig was naar deze game, kopen!
     
  18. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    the only thing that i can say is respect to the makers _O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_O_
     
  19. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet. Je krijgt de kans om de missie opnieuw te doen, of verder tegaan. Ik doe de missie dan opnieuwe, omdat ik niet wil dat nick's broer dood gaat. Als je gewoon verder gaat met het verhaal zal de verhaallijn wel anders zijn, en is ze broer misschien dood.
     
  20. DamienOO

    DamienOO Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het gewoon een slap aftreksel is van gta. Ze zien dat het geld oplevert en o ja er moet nog wat nieuws bij denken ze dan. Nou dat kun je zien. Gewoon een maard wachten en gta kopen. Besteed je geld aan need for speed underground of crimson skies
     

Deel Deze Pagina