1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zeker geen slap aftreksel. Dat gta zo goed was wil niet zeggen dat andere games dat niet zijn.
    Wie waren degene die hard om een xbox versie van gta vroegen en dat nog niet kregen en blij waren te horen dat TC de oplossing was. Vele xboxers. Maar nu GTA vlak na TC uitkomt wordt het weer de grond in geboord omdat het gejat werk is.
     
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ten eerste ben ik sterk van mening dat het toch erg anders is, GTA is meer grappig en 'tekenstijl', terwijl True Crime echt realistischer (qua omgeving dan) is gebouwd en een heel ander verhaal heeft (crimineel - agent).

    Ten tweede is zoals de meesten weten True Crime eerder begonnen dan GTA3, dat neemt natuurlijk niet weg dat ze goed hebben gekeken en dat hebben meegenomen naar hun eigen ideeën.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Maar GTA vond ik toch al aardig groot, toen ik het ff speelde. TC wordt helemaal groot als het al tig keer groter is dan GTA. Zit playboy mansion er eigenlijk in:p
     
  4. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch maar voor treu crime gekozen!, kreeg er wel een demo bij van rainbow six en die wordt dan ook zeker de volgende die ik wil!.

    Treu crime is een goed GTA achtig spel naar mijn mening en op veel punten zoals trainingen, vechten en schieten beter als GTA.

    Jammer van de graphics die hadden beter gekunt en dan nog framedrops slordig hoor, en ik ben denk ook al de zoveelste die een vast loper heeft gehad:mad: .

    op bovenstaande punten na een heel goed spel en zeker een 8 waard.
     
  5. VinZ

    VinZ Guest

    Heb em vandaag gehaald en ben nu aan het spelen.
    Zeker een leuk spel alleen de graphics vallen me vies tegen. Die zijn voor ps2 maatstaven nog slecht. Soundtrack is meer dan goed. Echt lekkere muziek die helemaal in de sfeer past. En het speelt ook wel lekker. Heb em nog niet lang genoeg om een echt oordeel te vellen, maar mn eerste indruk is goed op de graphics na dan...
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ach ja, speel carma 2 ook nog regelmatig. Zolang de gameplay goed is zijn de gfx niet het belangrijkste, zie bijv Morrowind. En dan toch red gfx met een gigantische stad vind ik het zeker goed gedaan. Kan niet wachten tot ik hem binnen heb.
     
  7. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    K*T net men tweede vastloper gehad da's niet zo mooi!.
    Enne vinden jullie het niet irritant dat al die auto's gewoon doorrijden?
     
  8. nielzo

    nielzo Guest

    Ja dan probeer ik zo een snelle auto te jatten voor een street race, dus ik ga er voor staan, en dan rijdt ie gewoon keihard tegen mn auto aan of hij gaat eromheen. Maar soms liet ik mn badge zien en dan stoppen ze gewoon.

    Maar hoe meer ik over dit spel na denk hoe cooler ik het vind, al die moves zoals dat als ie bijna aangereden wordt dat ie zo voor die zuto staat van: Holy Shit!.... (en natuurlijk vooral als je echtr geschept wordt, lig je opeens 5 meter verder 8))
    En als je over de stoep rent en je rent tegen iemand aan dat ie zo half op zn smoel gaat.
    en allemaal dat soort dingen, zooo gaaf.

    Weten jullie hoe je iemand moet gijzelen? ik zag het in het boekje staan maar ik kan het niet meer vinden...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2003
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, ik wil hem nu almaar grager en sneller hebben. Zoals ik het lees lijkt het me zo cool omdat het realistisch is enzo en niet simpel knopje drukken om auto te jatten.
     
  10. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een tip voor het schieten op de schietbaan?, ik ga namelijk te langzaam van target to target.
     
  11. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ben net maar gestopt na 4 uurtje spelen!

    Nee het is toch wel de gta voor de xbox, Als Gta voor de xbox komt dan zijn ze mooi te laat.

    Het spel is verslavend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_O_
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik heb h’m nog niet gespeeld, maar als ik het zo lees lijkt True Crime mij steeds interessanter worden. Voertuigen tot stoppen dwingen met je badge, fouilleren en een waarschuwingsschot geven. De opstootjes en criminaliteit spreken me ook aan, heb al gelezen over achtervolgingen, relletjes en aanrandingen. Als we het dan toch steeds met GTA moeten vergelijken, dan heb je hier toch ook aardig wat interactie tussen de missies door. Kan me trouwens ook nog een heel vervelend scenario herinneren uit Vice City, met hele irritante radiografische helikoptertjes. Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar krijg toch het idee dat je hier soms de situaties tactisch moet benaderen, gezien je personage nu meer mogelijkheden heeft dan alleen maar slaan of schieten.
     
  13. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat nog te twijfelen tussen gta en dit spel maar ik ga toch maar voor het doublepack
     
  14. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    True Crime maakt gebruik van hetzelfde consept als GTA, maar True Crime blijft True Crime.

    Van GTA vindt ik alleen Vice City leuk, maar op een gegeven moment saai en bere moeilijk!, Ik vond de helikopters enz. wel leuk.

    True Crime speelt lekker weg, heeft veel vrijheid en veel afwisseling ook de schiet, vecht en auto trainingen zijn leuk.

    Beide twee geheel andere spellen die gebruik maken van hetzelfde consept.

    Gta hoef ik niet meer op de xbox, ik heb hem namelijk al gespeelt op de ps2 en de pc.

    By the way als ze op straat op je schieten mag je toch gewoon knallen of niet?? ik ben nu namelijk 28+ good cop.
    En hoe speel je met the Snoop dogfather?.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  15. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb h'm net binnengekregen. Dammit, ik kom tijd te kort!!
    Wou vandaag ook nog ff m'n Top Spin speler klaarstormen voor Live. Ik hoop dat TC aan mijn verwachtingen voldoet, en die zijn toch vrij hoog. Over de muziek hoef ik niet te klagen. Ik hou wel van wat harde rap/r&b.
     
  16. cookiemunsta

    cookiemunsta A.K.A Criticall M

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe Lola (B!&$#) te verslaan is?
     
  17. nielzo

    nielzo Guest

    Het mij lukte het in 1 keer, gewoon eroplos rammen en trappen en vaak blokken en achteruit lopen.
    wat je ook kan doen=
    even terug gaan naar een cruise missie en ga even wat combo's unlocken.
    werkt heel goed *)


    Weten jullie hoe je iemand moet gijzelen? ik zag het in het boekje staan maar ik kan het niet meer vinden... :confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2003
  18. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut ik heb hem al rond na 8 uurtjes spelen heb ik 5 missies niet gehaald!
    Gelukkig kan ik hem vandaag nog ruilen!, even kijken of ik voor topspin of rainbowsix ga.

    Nou vindt ik toch wel dat True Crime tegenvalt! en het einde is zo open als wat!!
     
  19. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 3 tips voor je.
    1 : pas schieten als je kruisje op het doel staat.
    2 : Gelijk herladen (met zwart) als je een doel geraakt hebt
    3 : Je hoeft de trigger niet helemaal in te drukken. Kleine korte tikjes is beter (bij mij dan)

    Hoop voor je dat het nu beter gaat.

    _O_ voor True Crime. Heerlijk spel is dit. Echt een aanrader!
     
  20. nielzo

    nielzo Guest

    Ik heb nog een betere tip:
    Ga even wat trainingen doen op de shooting ranges, ik heb net 2 nieuwe standard wapens gekregen en als je er meer doet krijg je meer precision met laser aiming bijv.
     

Deel Deze Pagina