1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vraag aan jullie is of jullie denken dat true crime hetzelde als gta wordt of toch beter, met argementen aub.
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je speelt bij True Crime toch een politie agent? Dus in dat geval zal het niet hetzelfde zijn. Je speelt nu tenslotte de goodguy.
     
  3. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ok je speelt een goodguy, maar je kan dus ook mensen plat rijden en de politie achter je aan krijgen. ehh good guy??O-)
     
  4. Kepler

    Kepler Waiting for a Xbox

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    300 vierkante mijl!!!!

    15 bij 45 km!!!!! Volgens mij is dat echt heel groot, ongeveer ter grote van Delft...
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Goed dan, een bad-goodguy. A dirty cop.}:]
     
  6. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er eigeliujk ook nog minpunten aan dit spel????
    Volgens mij niet, bahalve dat richtsysteem dat er een rondje ergens om komt, kan je dit trouwens afzetten?
     
  7. masterape

    masterape Guest

    Aan ieder spel zijn minpunten jongen, soms vallen ze niet zo op maar ze zijn er wel. Dit lijkt mij een veelbelovende game, maar weer hopen dat het niet overhypt is(meestal door de pers trouwens). En dat GTA eindelijk een concurent krijgt.
     
  8. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol delft is 7 bij 7 als het niet kleiner is.

    Ik heb ff geen zin om 7 pagina's doortelezen voor het antwoord maar kan je ook dus zoals GTA auto's jatten? Want in geen enkele trailer/filmpje zie ik dat gebeuren en bij game info zeggen ze er ook nix over.
     
  9. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    en minpunt.

    het schijnt dat je popetje in tegenstelling tot gta en the getaway veel vechtmoves tot zijn beschrikking heeft en okal zijn deze aardig makelijk te doen zien ze er vaak erg slordig uit.


    ps. kijk bij www.ign.com aardig wat filmpje aaronder een paar ingame
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  10. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het eigenlijk een pluspunt dat je veel vechtmoves hebt, en slordig? Waar basseer je dat dan op? Ik heb op www.truecrimela.com een paar van die vechtmoves in filmpjes gezien (de lessons). maar ik vind het er helemaal niet slordig uitzien hoor :{
    Maarja, dat kan ook een kwestie van smaak zijn:p
     
  11. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt dope!, al kan het niet op tegen mijn verzonden idee aan de ontwikkelaars van gta3, namelijk die van de Gansta's from L.A.!!.
    Stel je daar eens een Multiplayer bij voor de Latino's tegen de crips etc. samen handel drijven, overvallen plegen en de rest wat god verboden heeft!!.


    Salva
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Het ziet er nog slordig uit omdat ze het systeem van impact of weet ik veel hoe je dat noemt, dat het ene mannetje zeg maar reageert op een klap van de ander, dus dat je het mannetje echt RAAKT zeg maar, nog niet af.
    Je zag ook op die filmpjes dat heel veel moves door de mannetjes heen leek te gaan.
     
  13. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    voorlopig ziet het er allemaal wel rlx uit en klinkt het errug cool....t zou best een topper kunnen worden, t heeft in ieder geval de goede ingredienten

    maarrrrrr....

    1) het is al vaker gebeurt dat een onwijs cool spel dikke shit bleek te zijn....
    2) GTA VC is ietsje anders.....daar moet je proberen zoveel mogelijk macht over de stad te krijgen. In true crime zal dat wel anders zijn...

    dus t lijkt heel erg cool te worden, en in ieder geval een alternatief voor degene zonder ps2 of pc met vice city maar of het ook een echte vice city killer is afwachten....
    laten we hopen dat je veel vrijheid en mogelijkheden krijgt (zoals bv in vice city : de lokale hoerentent overkopen om daar geld mee te verdienen vin ik wel cool bedacht)
    ben btw ook benieuwt naar maffia :)

    mzzl

    martin
     
  14. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan wel, net als bij gta kun je auto's stelen en ermee rondrijden.
    Een verschil met gta 3 en vice city is trouwens dat je veel meer indoor locaties hebt.
     
  15. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop wel dat auto's jatten er idd in zit.....de makers kunnen zoveel zeggen als ze willen, je ziet het nog nergens in de screenshots of filmpjes en dat is wel een beetje vreemd natuurlijk
    maarja we zien het vanzelf wel
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    damn deze game lijkt me cool, hopen dat ie ook gewoon lekker is om ff snel te spelen, dus zonder missies te doen maar ff lekker door de stad te crossen en knallen
     
  17. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    gamequest preview klinkt toch wel heeeeel errug rlx.....
    ik hoop echt heeeeel erg dat luxoflux dit heel goed gaat uitwerken en niet gaat haasten ofzow, want dan zou dit toch wel eens heel erg rlx kunnen gaan worden _O_

    trouwens nog 1 dingetje : ik hoop dat ze ook genoeg aandacht besteden aan het vechtgedeelte......dit hebben we bv ook al in dead to rights gezien en daar was het ook kut.
    plz luxoflux, don't make the same mistake....
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2003
  18. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet hier niemand of je het richtsysteem ook kan veranderen, zodat je niet die domme circeltjes om die mannekes krijgt.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ach....mocht het spel onze verwachtingen niet naderen, dan hebben we nog altijd GTA die next year op xbox zal komen (waarschijnlijk) en Sega's Headhunter 2.*)
     
  20. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat GTA op de xbox komt.....sony heeft alle rechten voorlopig al opgekocht en laat microsoft dat echt niet afpakken :) GTA is 1 van de paradepaardjes van sony die de verkoop van de ps2 flink helpt...

    verwacht GEEN gta op de xbox

    ennuh, het richtsysteem is zo'n beetje hetzelfde als in GTA, daar heb je toch ook van die cirkeltjes ?? hoort gewoon bij de auto-aim

    mzzl
     

Deel Deze Pagina