wat ik me ook nog afvraag, hoe zit het met de laadtijden? zijn die er veel, aangezien het zo'n grote stad is, of valt het nog mee? Laad hij in 1x de hele stad, of begint hij misschien opnieuw te laden als je naar een ander deel vd stad gaat?
Hij laad de hele stad in een keer, vandaar ook de ietwat simpelere gfx. ik denk dat ze daar bewust voor gekozen hebben anders scheur je van gebied naar gebied en elke 10 sec. moet ie gaan laden.
Heeft iedereen trouwens aan dit spel ook 65 euro's uitgegeven? echt duur opeens... (ik had btw wel 5% korting)
ben nog steeds aan het wachten op GAMECOMSHOP !!!! kzou hem vandaag krijgen dus ben benieuwd maar verw8 niet dat hij komt....
ik heb em ook ingeruild, wat een kutspel! Een half jaar lang op verheugd, en wat krijg ik? Onhandige controls, roerend slecht beeld (verschrikkelijk onscherp en ongedetailleerd), vierkante auto's, onpraktische gameplay en een hele stad vol negers! De diepgang in misdaden oplossen beperkt zich bovendien slechts tot het afschieten van iedereen.
Ik zit nu in de 5e level waar ik tegen de generaal moet vechten.Het lukt me niet om hem te verslaan maar nu had ik dus op ending movie geklikt en dan zie je dat de generaal dood is en een eind filmpje nu vraag ik me echt af of dit het einde is want ik vind dit spel anders veels te kort.Als dit zo is heb ik het spel in 8 uur uitgespeeld
Ik heb nu de 2de einde gehaald. Ben nu met het laatste stuk bezig. Kheb bijna alle updrages al echt vet spel !
Ten eerste is de uitspraak "een hele stad vol negers" totale onzin, ik heb denk een paar negers gezien, inclusief je baas. De andere waren enkele misdadigers. Ten tweede is bij het oplossen van misdaden juist de bedoeling dat je ze níet afschiet, maar juist de misdaad op een verstandige manier oplost. Dus dat is in de lucht schieten, je badge laten zien, knokken of een neutraliserend schot op de benen (rechtertrigger langzaam indrukken tot je zelf kunt richten, dan ongeveer op de benen richten en wachten tot je aim groen wordt). Het doodschieten moet je eigenlijk vermijden, hoewel dat soms moeilijk is. Je argumenten zijn dus echt onzin...
Inderdaad Lijkt mij persoonlijk nog steeds een érg cool spel, dat niet snel zal vervelen. Wel vind ik het erg jammer dat ze op het laatste moment toch wat steekjes hebben laten vallen om het maar op tijd in de winkels te krijgen, zoals het weglaten van BIKES, en ook de grafische BOOST die mogelijk zou zijn geweest met de xbox-hardware blijken ze een beetje verwaarloosd te hebben. Hopelijk zal True Crime 2 xbox-only worden.
In het begin vond ik het spel ook kut, maar na een uurtje spelen ben je verslaaft. In het begin is het heel erg wennen aan de controls, maar als je dat probleem eenmaal overbrugt hebt, kan je niet meer stoppen. Dus mensen, bijt eerst door zure appel heen.
Klopt, het is erg gaaf (vooral het vechten vind ik geweldig en de vrijheid). Toch moet ik Yi-Long gelijk geven dat het weglaten van de motors echt zonde is (ow wat hou ik van GTA:VC motors) en grafisch hadden ze inderdaad beter hun best kunnen doen maar toch vind ik dat tijdens bijvoorbeeld het vechten het grafisch goed is, vooral als je weer is een kast in elkaar schopt.
Niet goed gegaan bij gcshop? Maarjah, op Morrowind liepen ze ook over gfx te zeuren en laadtijden enzo. In zo een grote wereld heb je dat eenmaal. En ik heb liever een gigantische wereld met minder mooie gfx dan kleine wereld met mooie gfx.