Enige minpunt is dat ik vind dat de stad niet genoeg leeft. Ik zie nergens politie rijden, of als je iemand hebt aangereden dat er dan een ziekenwagen komt (wat bij GTA het geval is). En zit er nou dag/nacht effect in? ik merk het namelijk niet echt
Maarjah, ze moeten hem ook niet precies als gta maken. Met TC heb je bijv grotere stad, beter uitgewerkt vechtsysteem enzo.
Ik moet nu een vuur draak verslaan. Ik ben bang dat dat de eindbaas is, en dat ik hem dan uitgespeeld heb. Is er iemand die die draak al heeft verslagen? En heb je hem dan idd uitgespeeld?
autorijden is prima tot nu toe alleen kan je bij de rijschool dingen leren als op 2 wielen etc, da's wel weer beetje nep maar de auto's zelf rijden prima !!
Top Spin is dus echt niet beter ! Je kan het eigenlijk neit vergelijken ! maar goed. Kheb nu alle upgrades Ik vind de finishing moves wel vet, leuk gedaan
ik heb een vraagje, want ik snap iets niet helemaal. Stel er is een random crime, laten we het vechtende koppeltje als voorbeeld nemen. Ik wil hier dus een good cop rating aan overhouden. ik ga erheen, flash met mn badge het vrouwtje blijft staan, en de kerel komt op me af... Wat doe ik? Ik schiet dan meestal gewoon, en klaar. niet echt goed voor je rating, soms heb je mazzel en schiet je een been of arm. In het laadscherm zag ik staan dat je ook in de lucht kan vuren, maar hoe doe je dat precies? maw, hoe los ik die "lichte" vergrijpen op zonder iedereen neer te schieten. ik snap wel dat je soms niet anders kan, maar in alle andere gevallen
in de lucht schieten is: linker thumbstick click + rechter trigger!! en je kan ook neutralizing shot doen, als je die skill tenminste hebt
ah zo... maar eens proberen dan. ik vind die linkerthumbstick click trouwens waardeloos, beetje lastig om te doen, maar ja. en die skill heb ik. maar om nu een ruziend vrouwtje die door dr vent wordt geslagen eens effe flink in dr poot te schieten, lijkt me ook niet echt rechtvaardig
heb nog een laatste vraag als je het uitgespeeld valt er dan nog iets te doen zoals bij gta hidden packages enzo