Ik heb True Crime met de prijsvraag hier op XboxWorld gewonnen Ik ben erg benieuwd, de review heeft me matig enthousiast gemaakt...
balen dat hij geen multiplayer heeft, mij leek het wel leuk dat je met zijn tweeen in LA bent en dat je samen opdrachten moet doen of elkaar moet gaan opzoeken en vermoorden. Ik snap niet waarom ze in zulke games geen mp doen.
Ik heb nog een kortingsbon van dixons maar die is verlopen dan zou ik hem mooi voor 52,50 euro kunnen halen. Maar komt er in de volgende xbm weer een kortingsbon?
vriend van me heeft m al op alle drie de eindes uitgespeeld en ik op 2, ik heb m lekker geruild tegen star wars rebel strike, want ik vond hem veel te kort!
hoi ik had nog een vraagje heb je in true crime echt de vrijheid die beweert werd/wordt, want ik heb gister een demo gespeeld en ik moest naar een missie toe in een bepaalde tijd en dat heeft me wel een beetje afgeknapt. en hoe laat je je badge zien
Als je geen missie doet kan je gewoon lekker rondknallen en scheuren, maar kan best zijn dat ze in demo alleen een missie stoppen omdat een gehele vrije mode te groot als demo zou worden en zowat het spel zou zijn. Badge is met een knop, dacht trigger en een knop combo maar weet het niet meer zeker.
mischien al gevraagt maarre moet je criminelen nou arresteren of neer klappen als je ze moet arresteren... hoe moet dat dan?
je mag het zelf weten. neerknallen, slaan. als ze iets doen en je schiet in de lucht kan je ze arresteren. als ze weggaan moet je ze achternagaan en neerslaan of schieten. alleen heeft schieten wel een badcop invloed
Tja.. Ik zit te twijfelen of ik hem nou moet gaan halen of niet na al deze discussies. Ok hij is mischien te kort zeggen meerdere. Maar kan je ook niet gewoon gaan lopen klooien? ala GTA style? als je een keertje nix te doen hebt. Dat lijkt me nog wel leuk
Tja.. Ik zit te twijfelen of ik hem nou moet gaan halen of niet na al deze discussies. Ok hij is mischien te kort zeggen meerdere. Maar kan je ook niet gewoon gaan lopen klooien? ala GTA style? als je een keertje nix te doen hebt. Dat lijkt me nog wel leuk
Ja j kan ook gaan klooien als j nix te doen heb, j kan UREN lang geen missies doen als j dat wilt, maar lekker iedereen oppakken ofzo. is wel lacheh, of heel LA door cruiseh
Maar als je alle verhaal gerichte missies nou gehaald hebt, zijn er dan nog steeds oproepen van de politie om misdaden, of houden die ook op nadat je het verhaal gerichte spel hebt uitgespeeld?
denk niet dat je xbox het aankan alles 2x zelfs niet met system link waarom denk je dat het spel al matige graphics heeft?
ik vind zelf dat eraan true crimes nog iets langer aan gewerkt had gemogen heb hem ook eindelijk en vind episode three de missie met de mislukte stake out het irritantste hoe kan je dat ooit halen!!!!