ik heb een vraagje ik ben nu bij een missie dat ik eerst een limo moest achtervolgen heb ik ook gedaan maar dan krijg ik een filmpje te zien dat er lijfwachten met een auto achter me aan gaan en ik moet vluchten maar ik kan niet vluchten want hij schiet met zo ak47 en dan is me auto fucking snel kapot en ben ik dood wie weet wat ik moet doen
irritant vind ik als ik aan het schieten ben dat ik dan soms per ongeluk de schiet knop te lang in houd waardoor hij gaat inzoomen wat irritant is omdat de andere mij dan makkelijker koud maken!!
een ding is jammer.. ik zit lekker luitjes te batsen en dan ineens in episode 6 ongeveer kom je ZOMBIES tegen...TRIEST... das echt matig. een vage 'draken' en 'ghost-shit'. En nog tbc moeilijk ook... aber voor de rest wel komische
toen straks werd ik opgeroepen voor gangs gevecht. ik volle moet er naar toe leek me wel leuk,kom ik daar aan zie ik 2 gassies tegen elkaar schietens en dat noem je gangs:{
rij direct het hek door links voor je, ze zullen je niet achtervolgen pak een auto daar (steel van iemand) ga op ze afin een rondje zodat je weer met die auto door het hek kan beuken, pak volgende auto etc oja het helpt ook de boordschutter dood te knallen je kan de bestuurder niet dood krijgen je moet "ontsnappen" dus als ze ver genoeg weg zijn van je is de missie voltooid
Ligt het aan mij of is dat vechten gewoon zaad uitgewerkt... jij slaat vaak tot altijd mis en de tegenstander raakt weer bijna altijd... oja nog ff een vraagje, hoe the f*ck moet je die general op het eind verslaan? Krijg hem ecth niet
weet iemand hier hoe je je eigen muziek kan luisteren in de autos word wel een beetje gek van al die rap.
je moet geen cheats gebruiken dat is saai maar als je je eigen muziek wil luisteren dan moet je je nrs eerst op de xbox zetten en dan naar true crime gaan en dan opties en dan muziek en dan songteksten ofzo en daar ken je je eigen nummers aan zetten en de andere uit hopelijk begrijp je het
Ik vind het echt wel een vet spel. Ziet er redelijk goed uit, enorm groot gebied van 240 vierkante mijl is uitgewerkt in het spel. Misschien zijn wel leuk, verder is het gewoon leuk om rond te rijden en lekker vrij misdaden op te lossen-- of gewoon iedereen neerknallen..Waarschijnlijk is het niet zo goed als GTA, maar toch is het zeer vermakelijk spel. Daar gaat het mij meestal vooral om, of een spel echt leuk is om te spelen en dat is hier wel het geval.
echt wel dom dat ze er draken en zombies in hebben gedaan hee ik dacht " een beetje een lekker realistisch spel " en dan doen ze er dat soort dingen in nou ik denk dat ik dan toch mijn geld aan GTAP besteedt, of mis ik hier echt wat aan?