ja dit is echt een goed spel je moet alleen op het begin alles door krijgen en dan is het VETTIE~!!!!!
Ik heb ff 2 vraagjes. Ik zit nu in z'n bonus mission. Ik kan gewoon wat touren enzo. Maar nu krijg ik al een paar keer een oproep om achter iemand aan te gaan in een auto. Wat moet ik met de auto doen? Kapot rammen of wat? Schieten in de auto heeft weinig effect volgens mij want je kunt niet eens richten op de auto. En hebben die good/bad deeds ook enig nut?
Als je de rechter trigger inhoud kan je richten met je gun en dan wordt ook nog eens alles vertraagd, dan moet je achterop de auto schieten en dan ontploft de benzinetank. Dit moet je wel alleen doen als je een bad cop wil worden anders moet je gewoon op de ramen richten.
Maar richten met je gun doe je toch met de linker stick? Ik kan moeilijk recht blijven rijden en dan naar links richten toch?
je kunt bijna alleen maar good cop zijn want als je bad cop bent dan heb je bijna geen punten en kun je dus niet je wagen laren repareren of trainen in een 24/7
HELP!!!!! ik ben nu bij een missie dat ik tegen lola moet vechten maar ik krijg haar niet neer ze is beren sterk shit wat moet ik doen
Ja ze is irritant alleen je moet gewoon goed combo's gebruiken en je niet laten vastpakken en goed blocken.
leuke game maarre ik dacht dat het spel zoveel missions had???? ik ben volgens mij al in het laatste level (op het vliegveld) daar moet ik zo'n chinese generaal verslaan. (lukt me nog steeds niet....) maar het het mindere is, ik heb het spel pas een week en ik ben echt niet zo'n die-hard gamer die 6 uur per dag eraan speelt.....WIE KAN MIJ HELPEN???? HEB IK HET SPEL AL BIJNA UITGESPEELD OF NOG NIET????
Je moet altijd zoren dat je veel upgrades haalt en dat je een good cop blijft, ik heb hem binnen 8 uur uitgespeeld ben nu opnieuw begonnen als good cop en ben al 12 uur verder en nog niet op de helft!
Ja, hij is echt te moeilijk, ik heb alle missies nu gehaald (ook de alternatieve) en moet alleen nog dat spleetoogmannetje verslaan Sterf, "commie"!