1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

1. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    nee je kan niet meer rondcruisen (weet niet meer zeker heb het spel een keer uitgespeeld en nooit meer aangeraakt...FRS heeft D&D nog niet eens liggen :mad:

je zult uit je auto moeten stappen als je een andere beat wilt horen
    of ik je music list de rest uit moeten zetten om 1 bepaald lied te horen :'-(

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ow, dat is minder:'-(

3. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook zeker geen slecht spel! ik heb het al zeker 10 uur gespeeld en heb het nog lang niet uitgespeeld. Als je tussendoor misdaden op gaat lossen en gewoon alle 24/7 probeert te halen ben je er veel langer mee bezig. Door 24/7's worden je skills in schieten en vechten beter en leer je nieuwe moves en krijg je betere wapens! Allemaal de moeite. In het begin kun je ook alleen maar iemand dood schieten. Als je die 24/7's speelt kun je iemand neerschieten zonder te doden.
    True crime is zeker een goed spel... _O_ van mij krijgt het een 7,5.

4. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Klikken op het linkerknuppeltje en dan op B drukken als je ze Knock-out hebt gekregen en ze op de grond liggen en ernaast staat.

5. p0mP

p0mP 100% Puur Sap

Leuk Bevonden:
    0
    Na veel negatieve berichten te lezen zat ik echt te twijfelen ofdat ik dit spel zou kopen. Nou ik heb het gedaan en ik vind het echt een super spel, het is echt leuk om mensen proberen te arresteren en ook nog gewoon de verhaallijn te volgen erg leuk gedaan...zeker aan te raden

6. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe dood je in godsnaam die generaal :confused:
    Op dat helikopterplatform in bad cop :D

Als hij 10 % "dood" is heb ik al het loodje gelegd |:-

7. Devil 6x6

Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je blocks goed gebruiken. gewoon als hij je probeert aan te vallen moet je blocken. Zodra hij effe stopt: AANVALLUH!

8. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is al de zesde keer dat ik ben verslagen, snotverdomme.
    En ik wissel wel steeds af met blocken :{
    Komt het omdat ik bad cop ben? :+

9. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de block-button in de hele game niet een keer gebruikt en ik heb de Generaal op Bad Cop gewoon gehaald door de hele tijd A en X te combineren. (AXAXAXAXAXAX) En zo legde hij wel het loodje.

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    nee het komt denk ik doordat je nog niet genoeg getraint hebt ik had eerst ook dit probleem en naar veel schelden ben ik een paar keer naar de dojo gegaan en heb daar een paar dingen gehaald en toen sloeg ik hem kapot

11. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem een keer verslagen met blocken en dan aanvallen, en een keer met gewoon blijven rossen en combo's erachteraan... Je moet gewoon ff zorgen dat je alle (of veel) 24/7 haalt. Hiermee unlock je nieuwe combo's waarmee je meer schade aanricht, en hiermee unlock je ook aanvallen die je kunt doen wanneer je tegenstander op de grond ligt. Je moet gewoon zorgen dat je veel 24/7's haalt, met betere skills zijn de missies veel beter te spelen.

TC is een vet spel! _O_

12. xsxs

xsxs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe unlock je in godsnaam snoop dog??

ik had op wat site's gekeken en daar stond: pak al de 30 botjes, die staan in het geel opp je kaart.

nou ik zie echt nix om men kaart staan.
    please help:'-(

13. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    pak er eentje en dan pas staan ze aan gegeven op de kaart.
    Goed zoeken je vind er vast wel eentje.

ps

ik heb dit spel niet maar ik LEES topics.

14. xsxs

xsxs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar ik lees ook nie zoveel topics he.
    mja, het klopt ook niet helemaal.
    want ik heb nu gehoort dat je hem eerst in bad cop moet uitspelen.
    maar nou vraag ik me af of je hem dan maar in 1 ricjting uit hoeft te spelen of alle 3 (poor avrage good, ofso) ??

15. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het al bekent was, maar ik heb gehoord dat er een True Crime Pack komt. Dus een Xbox + True Crime etc..

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    jep heb ik ook ergens gelezen

17. j-xboxer

j-xboxer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhhm...
    je kunt wel rondcruisen want je moet gewoon een level doen zonder tijd ( waar je dus alleen heen moet rijden) en dan kun je gewoon onberpekt lang rond cruisen

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja dit is ook al een paar keer gezegd

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja dit is ook al een paar keer gezegd

20. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    f*ck! je moet dus eerst good cop zijn om die laatste missie te kunnen spelen... mmm moet ik ff 35 crimes op gaan lossen... Niet errug gemakkelijk voor mij, omdat ik geregeld mensen van de stoep schep als ik met 140km/h aan een achtervolging bezig ben. Of van die mennekes die op de vlucht slaan en die ik dan ff wil neerknallen met een neutralizing shot, maar die dan toch een Head shot krijgen...

Deel Deze Pagina