1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    moet dat volgens mij hoeft dat niet hoor

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    moet dat volgens mij hoeft dat niet hoor

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    ik heb het uitgespeeld maar ik was gedurende de hele gaem een good cop, dus ik kan je niet verder helpen

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    hoe lang doe je er gemiddelt over om het uit te spelen ?

5. NinjaGaiden

NinjaGaiden Killer

Leuk Bevonden:
    0
    7 uurtjes ongeveer dacht ik als je het vlot wilt spelen

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    DAs niet bijzonder veel :{
    Maar als je ook nog die mini-missies doet tijdens het cruizen enz. Zeg maar dat je het een beetje ruim speelt, hoelang dan ong. ?

7. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    7 uurtjes... laat me toch niet lachen... je doet er echt wel langer over... zeker als je alles wil unlocken, ik kan me voorstellen dat ji het binnen zeven uur uitspeelt maar dan heb je wel nix bijzonders gedaan alleen de missies...
    Ik ben al zeker 25 uur bezig, en kom nu ff niet verder omdat ik nog good cop moet worden... 8)

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je relaxte gamed en overal beetje de tijd voor neemt toch wel 20 uur :)

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja en dan nog doe je het redelijk snel. Ik doe zelf nooit continue story als ik een missie niet heb gehaald. Nu ben ik bijv. nog bij dat vechten met Lola, dus ik ga eerst nog een paar combo's leren in 24/7 stores totdat ik haar wel kan verslaan, daarna ga ik pas weer verder met de missies. Ben nu al wel 30 uur bezig ofzo, en dus misschien pas op de helft...

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb het, en het is een cool spel, ik snap alleen niet hoe je mensen moet arresteren, bij mij vechten ze altijd en als ze dan op de grond liggen, kan ik ze nog niet arresteren?

11. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze pas arresteren als je ze knock-out hebt geslagen.

PS: Ben een good cop (+112), gewoon omdat ik ook alle 24/7 missies wil oplossen.

Laatst bewerkt: 22 nov 2003
  12. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik, was een keer bij mijn eigen game aan het rondrijden en iedereen neerschieten en onderrijden, ik was eerst +58 good cop en toen ik iedereen neerknalde was ik -99bad cop. Toen liep ik per ongeluk een parkeergarage in....
    Nu nog ff 154 street crimetjes oplossen en dan ben ik weer waar ik eerst was :9

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    wanneer heb je ze knock-out? bij mij zijn ze of dood, of helemaal levend.

14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    T.C. heeft trouwens een 80 gehaalt in de PU, ze beschijven het als 't ware als een Vice City kloon |:-

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    vond zelf dat ze veel comentaar gaven in de pu en dan toch nog een 80 lgeven

16. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet ze knock-out slaan. Als je bent aan het vechten dan zie je rechtsboven een health-meter van je tegenstander. Als die helemaal rood is valt ie op de grond. Dan kan je hem arresteren.

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    True Crime is helemaal geen gtavc kloon, en ik vind het cijfer veel te hoog omdat ik hem erg snel heb uitgespeeld. |:- PU |:-

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het maar heel kort gespeeld( he mike ;)) en moet eerlijk zeggen dat het heel anders is dan GTA. De grafix zijn beduidend minder, maar het vechten is wel cool. Ik ga toch voor GTA double pack, dan leen ik TRue crime wel is van jou he mike :)

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    je hebt gelijk het vechten en sommige shoot-outs zijn ook wel wreed + de moves die ik nog niet heb genoemt. Het rijden was voor mij wel wennen want ik gebruik (zoals je wel weet) de d-pad
    verder een heel korte maar zeer wreede game

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ow, oke. Zal zo is uitproberen. (maar ik moet eerst leren voor die stomme proefwerkweek:'-( :mad:)

Deel Deze Pagina