ik heb het uitgespeeld maar ik was gedurende de hele gaem een good cop, dus ik kan je niet verder helpen
DAs niet bijzonder veel :{ Maar als je ook nog die mini-missies doet tijdens het cruizen enz. Zeg maar dat je het een beetje ruim speelt, hoelang dan ong. ?
7 uurtjes... laat me toch niet lachen... je doet er echt wel langer over... zeker als je alles wil unlocken, ik kan me voorstellen dat ji het binnen zeven uur uitspeelt maar dan heb je wel nix bijzonders gedaan alleen de missies... Ik ben al zeker 25 uur bezig, en kom nu ff niet verder omdat ik nog good cop moet worden...
Ja en dan nog doe je het redelijk snel. Ik doe zelf nooit continue story als ik een missie niet heb gehaald. Nu ben ik bijv. nog bij dat vechten met Lola, dus ik ga eerst nog een paar combo's leren in 24/7 stores totdat ik haar wel kan verslaan, daarna ga ik pas weer verder met de missies. Ben nu al wel 30 uur bezig ofzo, en dus misschien pas op de helft...
ik heb het, en het is een cool spel, ik snap alleen niet hoe je mensen moet arresteren, bij mij vechten ze altijd en als ze dan op de grond liggen, kan ik ze nog niet arresteren?
Je kunt ze pas arresteren als je ze knock-out hebt geslagen. PS: Ben een good cop (+112), gewoon omdat ik ook alle 24/7 missies wil oplossen.
Ik, was een keer bij mijn eigen game aan het rondrijden en iedereen neerschieten en onderrijden, ik was eerst +58 good cop en toen ik iedereen neerknalde was ik -99bad cop. Toen liep ik per ongeluk een parkeergarage in.... Nu nog ff 154 street crimetjes oplossen en dan ben ik weer waar ik eerst was
Nee, je moet ze knock-out slaan. Als je bent aan het vechten dan zie je rechtsboven een health-meter van je tegenstander. Als die helemaal rood is valt ie op de grond. Dan kan je hem arresteren.
True Crime is helemaal geen gtavc kloon, en ik vind het cijfer veel te hoog omdat ik hem erg snel heb uitgespeeld. PU
Ik heb het maar heel kort gespeeld( he mike ) en moet eerlijk zeggen dat het heel anders is dan GTA. De grafix zijn beduidend minder, maar het vechten is wel cool. Ik ga toch voor GTA double pack, dan leen ik TRue crime wel is van jou he mike
je hebt gelijk het vechten en sommige shoot-outs zijn ook wel wreed + de moves die ik nog niet heb genoemt. Het rijden was voor mij wel wennen want ik gebruik (zoals je wel weet) de d-pad verder een heel korte maar zeer wreede game