1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    -eind 2004 komt nieuwe gta voor ps2 en pc
    - in 2004 verloopt contract en er is nog onzekerheid over verlenging ja of nee
    - rockstar games is bezig met een game voor xbox die in 2004 moet uitkomen maar daar willen ze absoluut nog niks over kwijtgeven.
    Dan zit voor mij zo te horen de kans er wil in dat xbox in 2004 of 2005 een gta krijgt. Sony zou wel PS2 en PC only willen maar als Rockstar Xbox ook naar zich toetrekt hebben ze een veel grotere markt en een superomzet
     
  2. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Koopt iedereen dit spel nu omdat gta nog niet uit is op de xbox, ik tenminste wel?
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ach ja, overal spreken ze elkaar weer tegen en plukken ze wat mooie woorden van elkaar om een nieuw gerucht te verspreiden totdat je niet meer weet wat waar is en niet. vooralsnog is (eind) 2004 erg ver weg en maakt deze game een goede kans. Ik koop hem alleen als ie de moeite waard is en niet tegenvalt, en niet omdat we (nog) geen gta hebben.
     
  5. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik denk dat in dit spel de vecht moves veeeeeel beter zijn dan bij gta
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja dat wel, maar het gaat mij niet enkel om het vechten, ik wil ook lekker met mn gun kunnen rondlopen/rijden ala gta 2. de vrijheid hebben
     
  7. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit was net de kracht van gta 3 en vice city, ik hoop dat je die vrijheid nog wel hebt.
     
  8. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk, de foutjes die ze nu nog in de game hebben die gaan ze natuurlijk niet laten zitten, ze zijn niet stom. Alle reacties die binnenkomen (waar dan ook) word naar geluisterd, en er zal natuurlijk wat aan gedaan worden. Ze zouden zelfs een geheel nieuw deel nog ff kunne toevoegen als de gamer dat graag wil, ze kijken gewoon wat wij de bomb vinden en k hoop dat ze DAT juist erin stoppen (autos jatten, flinke vrijheid cool moves, vette vehicles, en wat toffe extra's). Iets wat bij een aantal goede games het minpunt was dat dit er niet in zat....maar als het wel zo is hebben we de MASTER game OF al GAMES!!! :) :)
     
  9. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow ziet er vet uit. Ik hoop dat je ook op motoren mag rijden.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Weet iemand hoeveel verschillende auto's er in de GTA games zaten (3 en Vice) want las gisteren in de winkel in een magazine dat True Crime er zo'n 45 heeft ofzo (je kunt ieder voertuig 'toe-eigenen') en ik weet niet of dat echt 'veel' is.
    Ik hoop dat TC net als GTA in iedere auto een eigen radiozender heeft aanstaan. Dus een goede coole soundtrack is wel een 'must'.

    Zouden ze er ook wat sub-games in zitten zoals bij Tony Hawk 4, zoals een potje Basket-ball ofzo.!?
    Of een politie shooting-toernooi ofzo.
    Een martial arts toernooi.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    subgames denk niet echt, daarvoor zou je leuke missies op moeten zoeken die er vast in gaan zitten, en 45 auto's, mwoah, ik vind het wel genoeg.
     
  12. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    jep 45 auto's, en dat is een behoorlijk aantal want in gta vicce city zaten er zon 35 volges mij (verbeter me alsik het fout heb) maar daar zaten dan ook wel boten, helicopters en tanks bij he:p...

    Ik denk eerlijk gezegt wel dat er zogenaamde sub-games in komen, want er is eerder aangekondigt dat true crime een optie bevat waarin Nick Kang de hoofdrolspeler iets kan gaan eten bij een winkel om weer op energie te koemn....dus misschien komen er meer van dit sorrt dingen....zelf hoop ik dat je gebruik kan maken van het openbaar vervoer in die game...maar dat zal wel niet:'-( :) :) :)

    laterzz. gamertjeszzzzzzz
     
  13. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er ook tanks, helicopers en vliegtuigen in true crime komen....is wel handig als die stad nog groter is dan die van vice city :D
    Maare het spel heeft voor zover ik weet dezelfde vrijheid als GTA.....alleen het leuke is in GTA dat je zelf klusjes op kunt zoeken en hier word je via de radio op de hoogte gehouden van de misdaden in de stad, en dan mag je zelf weten of je een bar uit gaat moorden of dat je ook echt gaat proberen een paar misdadigers te pakken....
    Teminste, ik hoop dat het zoiets word *)
     
  14. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigelijk met heliecopters vlieg, kan je uberhoud vliegen.:confused: :confused:
    _O_ _O_
     
  15. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    da's nou net de vraag ;)
    like I said : I hope so !
    heb het btw nog nergens zien staan, ze hebben het alleen over auto's d8 ik....
     
  16. sub zero

    sub zero Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja deze game kan wel zekers iets worden maar als we onze vrijheid kwijt zijn dan koop ik hem niet .
    ik denk wel niet dat dat het geval gaat zijn want de stad is wel 300 vierkante kilometer groot .woooow dus}:]
     
  17. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    300 vierkante kilometer?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

    Dan doe je er een half uur over om naar de andere kant van de stad te rijden;)
     
  18. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er komen ook motoren voor in het sopel waar je op kunt rijden als je de site mag geloven dan, want ik heb nog geen screenshot gezien waar nick op een motor rijdt.
     
  19. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in ieder geval wel gezien dat ie niet de hele tijd in die rooie cabrio rijd....je kan dus in ieder geval andere auto's jatten (alleen heb ik van het jatten zelf nog nix gezien)
     
  20. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal vast wel kunnen, en dan lekker scheuren en wheelies maken zoals in GTA. 8)
     

Deel Deze Pagina